Welke is dat? Klinkt fijnquote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Al weken grijp ik naast een heerlijk dekentje met een schapenvachtje aan de ene kant. Ja, dan worden ze dan weer geleverd, maar altijd zijn ze op.
Van een collega die ook op jacht was naar een diepe Billy, begreep ik dat er na 14 januari nieuwe voorraad komt. En een 'vernieuwde' versiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb net een kastenwand ontworpen met de diepe Billy's en kom er door deze posting achter dat ze niet leverbaar zijn![]()
Hij is echt nergens meer verkrijgbaar.quote:
Ook niet in Potsdomquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij is echt nergens meer verkrijgbaar.
Misschien dat ze dezelfde constructie zoals bij PAX introduceren? Dat je het uitvouwt en dan de planken er in legt? Zodat je het ook weer makkelijker uit elkaar kan halen en kan verhuizen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:18 schreef TolstoiFan het volgende:
Hmm, vernieuwde versie. Wachten we dat maar even af, wat kun je nog vernieuwen aan een Billy?
Ook niet daarquote:
Heel tof! Ik word er hebberig van 🥲. Maar wachten tot februari dus..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:03 schreef Seven. het volgende:
Er komen weer wat klassiekers![]()
https://www.linda.nl/life(...)-byakkore-viral-tip/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guttanequote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:03 schreef Seven. het volgende:
Er komen weer wat klassiekers![]()
https://www.linda.nl/life(...)-byakkore-viral-tip/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel leuk! Maar wat een prijsquote:
De 75cm brede delen zijn in basis altijd bedoeld geweest om te combineren met schuifdeuren. Ze hebben verschillende 25cm brede deuren. Jouw kastelement krijgt dan een 50 en 25 deur.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:20 schreef janus84 het volgende:
Een jaar of 7 heb ik een aantal Pax- elementen gekocht, 236 hoog, 2x75 breed en 3x50 breed. Voor de 75 cm breed heb ik een aantal lades gekocht.
Nu een aantal jaren verder, wil ik toch graag deuren met scharnieren erin zetten. De deuren zijn 50 cm, voor de bredere kasten zoek ik dus een oplossing. Iemand eerder met dit bijltje gehakt en een mooie oplossing?
Het Pax systeem is in de tijd veranderd, kan ik de nieuwe deuren op de oude kasten monteren?
Bedankt alvast
Denk dat de kleuren van de nieuwe versies compleet anders zijn. Qua maatvoering moet het gewoon kunnen.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:35 schreef janus84 het volgende:
Een 25 cm deur zou kunnen maar dan wordt het dus een wit paneel met beige Reinsvoll 50 cm deuren ernaast.
Jammer dat de schuifdeuren een beetje saai zijn in 75 cm, de mooie matte kleuren zijn een meter.
Is het oude Pax systeem te koppelen met het nieuwe? Dan zou ik er voor kunnen kiezen om de 2 x 75 te vervangen door 3 x 50.
Aha…dank @Molo dat is al een geruststelling. Mooi dat dat kan. Aan webshop heb ik niet gedacht. Niet aan gewend.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:41 schreef Molo het volgende:
Je kunt als je weet wat je wilt het in de webshop bij elkaar klikken en dus op je gemakkie bestellen voor thuisbezorging.
Ben je overal vanaf, heb je rust en overzicht en zie je meteen wanneer het geleverd kan worden (ligt o.a. aan de postcode)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben zelf online besteld met thuisbezorgd. Wij hadden zoveel kasten dat het niet te doen was om er zelf vervoer voor te regelen en te gaan sjouwen (of ja alles kan, maar was ons het gedoe niet waard).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:27 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg…op korte termijn, zeg 2 weken, gaan wij op zoek naar pax kasten voor hang- en leggoed. Omdat wij gaan verhuizen naar een huurhuis zónder kasten.
En nu hebben we maar één vrijstaande linnenkast. ( andere 3 kasten zijn ingebouwd).
Er is veel te regelen op korte termijn. Als voorbereiding op een ikea winkelvronde:
Vraag:
Op zaterdag / zondag maar niet naar ikea, begrijp ik. Dat wordt dan dinsdag.
1) Als je wilt dat bezorgd wordt, zoeken zij dan de dozen bij elkaar als ik de codes doorgeef. ? Of moet ik dan ook een afspraak hebben met de kastenadviseur?
Eerste etage, géen lift.
2) de kasten met schuifdeuren lijkt mij wel wat. Er zijn wat opties.
https://www.ikea.com/nl/nl/search/?q=Schuifdeuren
Alleen lees ik in de reviews hier en daar op hun site over de slechte kwaliteit!?
3) wat kan de levertijd zijn? Het is wel handig vóór 1 maart. Redden wij dat?
Je kunt thuis online bestellen, maar dat kan ook ter plekke en zelfs met hulp van een medewerker waar je geen afspraak mee hoeft te maken, gewoon iemand aanschieten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 07:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha…dank @:Molo dat is al een geruststelling. Mooi dat dat kan. Aan webshop heb ik niet gedacht. Niet aan gewend.
Dus goed de codes noteren!
Antwoord op 1 en 3 is er dan.
2) de kwaliteit van het materiaal is dan in de winkel te ervaren…?
Heeft iemand ervaring? Wij hadden ooit een prachtige stevige zware pax met vouw/ louvre deuren. Die staat nu bij familie. Iedere keer als ik er ben, ‘moet’ ik even de deuren open/dicht doen 😎
Wij hebben de apparaten op metod lades staan met daarop een werkblad of houten plaat voor de gewichtsverdeling.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:07 schreef Seven. het volgende:
Wij bereiden onze bijkeuken voor (matchende met onze keuken).
In de bijkeuken komt ook een vaste wandkast/stookhok van ongeveer 2m breed. Uiteraard willen we daar ook matchende deurtjes dus mijn vraag is nu eigenlijk of hier al een bekende hack voor is? Werken we dan het best met Metod kasten zonder achterkant om de deurtjes op te monteren? De breedte van de vaste kast kan nog aangepast worden hierop. En is er ook zoiets als een frame waar je je apparatuur verhoogd op kunt zetten?
Ik meen dat iemand hier de hack al uitgeprobeerd heeft?
Het gaat om Upplov deuren (zie trouwens net dat Besta matchende deurtjes heeft).
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met 'op Metod lades', ik kan me hier zo geen voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:54 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Wij hebben de apparaten op metod lades staan met daarop een werkblad of houten plaat voor de gewichtsverdeling.
Voor de grote kast zou ik gewoon een frame maken van meubelplaat of hout en daar zelf de deuren op bevestigen.
Dit is hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'op Metod lades', ik kan me hier zo geen voorstelling bij maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |