IKEA servicesquote:
quote:Openingstijden
Maandag tot en met zaterdag: van 10 - 21 uur.
(IKEA Barendrecht is op zaterdag geopend van 9 tot 21 uur)
Elke zondag open:
Amersfoort: 11-18 uur
Amsterdam: 10-18 uur
Barendrecht: 12-18 uur
Breda: 10-17 uur
Delft: 10-18 uur
Duiven: 11-18 uur
Eindhoven: 11-18 uur
Groningen: 12-18 uur
Haarlem: 12-18 uur
Heerlen: 11-18 uur
Hengelo: 10-18 uur
Utrecht: 10-18 uur
Zondagsopeningen voor IKEA Zwolle: klik hier
Tijdens de feestdagen gelden er andere openingstijden, deze kunnen per vestiging verschillen.
quote:
Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
Ik heb 2 weken geleden met de laatste dingen aan mijn stukje Ikea keuken gedaan. Ik heb een inbouwkoelkast, uittrekbare kast 30 cm en een ladekast van 80 cm.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Koettie het volgende:
Oehhh een heel ikea topic! 😁
Ik heb binnenkort (met een maand of twee, drie) een nieuwe keuken nodig. Denk dat het ikea wordt. Heb de precieze maten van de woning nog niet, wordt ook nog een kleine verbouwing. Heeft iemand hier zelf zijn keuken geïnstalleerd van ikea? Budget is niet heel groot dus waar ik redelijkerwijs wat kan besparen doe ik dat graag.
Thanks, had inmiddels ook die uitschuifbare plank gezien en die lijkt me wat handiger omdat er aan de zijkanten minder ruimte verloren gaat. In die lades staan toch allemaal bakjes met spullen, dus zullen ook niet van de la afvallen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:40 schreef Elleska het volgende:
@:NedKelly Naast de genoemde draadmand past de uittrekbare plank past onder de scharnieren en als het goed is past het schoenenrek ook.
Maar je zou ook kunnen kijken naar andere schanieren. Er gaan online hacks rond met ander soort schanieren waar de lade wel langs kan. Dan ben je wel de softclose onderin kwijt. Deze bijvoorbeeld: https://www.instagram.com/reel/CzGvmYEtjf-/
Weet ik nog niet zeker maar dat de gootsteen en afvoer op dezelfde plek blijft. Moet wel een aansluiting voor vaatwasser komen nog, maar heb een vriend die dat kan fixen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:43 schreef Piles het volgende:
Ik zou ook bij Ikea vragen wat de montage zou kosten. Dan kun je bedenken of je het gedoe wel/niet waard vindt.
En ga je leidingwerk e.d. ook zelf doen, of blijft dat allemaal exact hetzelfde?
Ja service is wel goed daarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Top. Kan 1,5 jaar naar aankoop terug naar de winkel om daar een nieuwe bekabeling te bestellen tegen eigen kosten, omdat het schijnbaar toch niet gemaakt is om te verhuizen
Mijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja service is wel goed daar![]()
Hier is de koelkast kapot binnen een jaar, maar t vervangende type is niet op voorraad. Kreeg netjes de optie dat ze tijdelijk een kleiner model leveren en daarna alsnog de grote.
Gelukkig is het 'maar' een rateltje en niet volledig kapot. Dus de grote mag nog ff blijven.
oh sorry die haalde ik dr niet uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijnwas sarcastisch
![]()
Ik mis uit een stekkertje letterlijk een koper omhulsel die eruit gegaan is door de stekker uit de tafel te halen voor verhuizing. Hierdoor moet ik zelf weer naar de IKEA (niet bepaald om de hoek, ik bestel meestal alles online) en zelf nog gok ik tussen de 50 en 100 euro gaan neer tellen om het te laten vervangen.
Terwijl ik eigenlijk alleen het stekkertje zou hoeven te vervangen, maar daar is slecht aan te komen.
Alleen bestelbaar bij klantenservice die ik net vanochtend gebeld hebquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
oh sorry die haalde ik dr niet uit.
Maar eh, weet je t artikelnr?
https://www.ikea.com/nl/nl/customer-service/spare-parts/
Das wel echt stomquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen bestelbaar bij klantenservice die ik net vanochtend gebeld hebdie mij verwees naar de winkel
Heb je al een foto van de stekker in het kleine kluskwesties topic gezet? Als het geen ikea-special stekker is weet iemand vast welke het is en waar te bestellen...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijnwas sarcastisch
![]()
Ik mis uit een stekkertje letterlijk een koper omhulsel die eruit gegaan is door de stekker uit de tafel te halen voor verhuizing. Hierdoor moet ik zelf weer naar de IKEA (niet bepaald om de hoek, ik bestel meestal alles online) en zelf nog gok ik tussen de 50 en 100 euro gaan neer tellen om het te laten vervangen.
Terwijl ik eigenlijk alleen het stekkertje zou hoeven te vervangen, maar daar is slecht aan te komen.
Duiven heeft alles al staanquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:36 schreef Nia het volgende:
Ik had komend weekend graag even naar de IKEA in Groningen willen gaan om een aantal mooie artikelen uit de Vinterfint kerstcollectie met beperkte oplage te kopen, maar in Groningen is helemaal niets verkrijgbaar of op te halen. Ben ik misschien te vroeg en zijn nog niet alle IKEA vestigingen klaar met hun inrichting?
Mijn vrouw weet te melden dat er in Groningen (nog) geen aparte Vinterfint afdeling is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:36 schreef Nia het volgende:
Ik had komend weekend graag even naar de IKEA in Groningen willen gaan om een aantal mooie artikelen uit de Vinterfint kerstcollectie met beperkte oplage te kopen, maar in Groningen is helemaal niets verkrijgbaar of op te halen. Ben ik misschien te vroeg en zijn nog niet alle IKEA vestigingen klaar met hun inrichting?
Niet meer dan 50 cm, want hij komt nooit voorbij de deurquote:Op donderdag 28 november 2024 10:17 schreef MikelenniuM het volgende:
Momenteel ben ik bezig om in een beperkte ruimte een PAX kast met KOMPLEMENT lades samen te stellen.
Ik weet niet zeker of ik genoeg ruime aan de voorzijde van de kast is als ik een KOMPLEMENT lade maximaal wil uittrekken.
De lade zelf is 57 cm diep, maar hoeveel steekt deze uit de kast als hij helemaal is uitgeschoven?
Oh en nog update over mijn elektrisch bureau. De nieuwe adapter loste het probleem niet op.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg een nieuw stekker/adapter van Ikea
Thanks!quote:Op donderdag 28 november 2024 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet meer dan 50 cm, want hij komt nooit voorbij de deur
Dat zou ik thuis moeten opmetenquote:Op donderdag 28 november 2024 10:26 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Thanks!
Weet je hoeveel het ongeveer is? De kast wordt al zonder deuren omdat de ruimte beperkt is
Even uit nieuwsgierigheid: als de ruimte de beperkende factor is, waarom maakt het dan nog uit hoe ver de lade maximaal uitsteekt?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:26 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Thanks!
Weet je hoeveel het ongeveer is? De kast wordt al zonder deuren omdat de ruimte beperkt is
Zodat de la bij het uittrekken niet tegen de obstakel botst?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid: als de ruimte de beperkende factor is, waarom maakt het dan nog uit hoe ver de lade maximaal uitsteekt?
Lag het gewoon aan jezelf ook nogquote:Op donderdag 28 november 2024 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh en nog update over mijn elektrisch bureau. De nieuwe adapter loste het probleem niet op.
Uiteindelijk de poten uit elkaar gehaald en toen bleek dat het elektrawerk in de poot niet meer helemaal op zijn plek zat. Alles rechtgezet. En het werkte weer met de oude adapter.
Ik heb echt weken ook op internet gezocht en nergens werd het probleem beschreven, er kwam alleen altijd naar voren dat de voeding niet goed zou zijn. Totdat ik de nieuwe adapter had gekregen en het toch niet werkte. Toen ging ik kijken en huppa 1e hit op youtube was: check de printplaatjes en de stekkers.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Lag het gewoon aan jezelf ook nog![]()
Voorlopig dus maar niet meer verhuizen
Inderdaad, dat dusquote:Op donderdag 28 november 2024 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zodat de la bij het uittrekken niet tegen de obstakel botst?
Daarvoor ben je aan de late kant. die is grotendeels al uitverkocht.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:35 schreef Molo het volgende:
Benieuwd naar de kerstcollectie van de Ikea, zijn er al pareltjes gespot?![]()
![]()
42,2cmquote:Op donderdag 28 november 2024 10:17 schreef MikelenniuM het volgende:
Momenteel ben ik bezig om in een beperkte ruimte een PAX kast met KOMPLEMENT lades samen te stellen.
Ik weet niet zeker of ik genoeg ruime aan de voorzijde van de kast is als ik een KOMPLEMENT lade maximaal wil uittrekken.
De lade zelf is 57 cm diep, maar hoeveel steekt deze uit de kast als hij helemaal is uitgeschoven?
Nieuw en populair? Ik zie wel vaker bij nieuwe producten dat ze maar beperkt in voorraad zijn.quote:Op zondag 1 december 2024 19:14 schreef _maansrekiurbeg_ het volgende:
ik wil graag dit servies kopen: https://www.ikea.com/nl/n(...)elig-blauw-30588683/ maar het is al een hele poos zo goed als nergens op voorraad. Iemand een idee waarom?
Ah ja dat klinkt logisch, thanks!quote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuw en populair? Ik zie wel vaker bij nieuwe producten dat ze maar beperkt in voorraad zijn.
Het lijkt vooral de set van 3x6 te zijn die er niet is. De persoort verpakkingen van 4 zijn wel volop aanwezig. Wellicht dat dat ook een optie is als je de set graag wilt.quote:Op zondag 1 december 2024 19:14 schreef _maansrekiurbeg_ het volgende:
ik wil graag dit servies kopen: https://www.ikea.com/nl/n(...)elig-blauw-30588683/ maar het is al een hele poos zo goed als nergens op voorraad. Iemand een idee waarom?
40 en 20.quote:Op zondag 1 december 2024 21:22 schreef J.P.A.J.S het volgende:
Weet iemand wat voor een front hoogte er voor een EXCEPTIONELL Lade hoog (40?) en lage (20?) lade komt.
Dat is er al een jaar. Wel nieuwe onderdelen en een zoveel persoons setquote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuw en populair? Ik zie wel vaker bij nieuwe producten dat ze maar beperkt in voorraad zijn.
oh ik had helemaal niet gezien dat ze ook los verkrijgbaar zijn, dat is inderdaad de oplossing dan. dank je wel!quote:Op zondag 1 december 2024 22:34 schreef papillion het volgende:
[..]
Het lijkt vooral de set van 3x6 te zijn die er niet is. De persoort verpakkingen van 4 zijn wel volop aanwezig. Wellicht dat dat ook een optie is als je de set graag wilt.
Nadeel van nieuwe producten is dat het soms echt verrekte lastig is om goed in te schatten hoe het gaat verkopen. Producten waarvan ze hoge verwachtingen hebben, verkopen ineens veel minder. Producten met lagere verwachtingen zijn niet aan te slepen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al weken grijp ik naast een heerlijk dekentje met een schapenvachtje aan de ene kant. Ja, dan worden ze dan weer geleverd, maar altijd zijn ze op.quote:Op maandag 9 december 2024 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nadeel van nieuwe producten is dat het soms echt verrekte lastig is om goed in te schatten hoe het gaat verkopen. Producten waarvan ze hoge verwachtingen hebben, verkopen ineens veel minder. Producten met lagere verwachtingen zijn niet aan te slepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |