Kneiter vervelend, snap ik!quote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Al weken grijp ik naast een heerlijk dekentje met een schapenvachtje aan de ene kant. Ja, dan worden ze dan weer geleverd, maar altijd zijn ze op.
Richtprijs 149 euroquote:
NOuja, het is maar een dekentje en de IKEA is om de hoek. Als het om een kookplaat zou gaan of een vaatwasser zou ik een groter probleem hebbenquote:
Het dekentje hangt inmiddels ook niet meer als showmodel.quote:Op maandag 9 december 2024 21:21 schreef Troel het volgende:
[..]
NOuja, het is maar een dekentje en de IKEA is om de hoek. Als het om een kookplaat zou gaan of een vaatwasser zou ik een groter probleem hebben
De roze is heel mooi!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef Seven. het volgende:
Vandaag weer eens naar Ikea Duiven geweest. Het was serieus druk en we zijn van half 12 tot 16:00 daar geweest, nieuw record voor mij. M'n zoontje heeft zich voorbeeldig gedragen en beneden hebben we hem bij Småland gedropt, wat hij geweldig vond. Ook voor het eerst naar de familie WC geweest. Wat een bazenwinkel is het toch!
Anyway: opbergdozen voor verschillende soorten speelgoed, een mand voor al m'n dekentjesen de nieuwe Fargklar servies ingeslagen, 6x roze en 6x paars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze pas spiegel:
[ afbeelding ]
Verder veel inspiratie opgedaan, ik zie dat er een aantal kleine bureaus bijgekomen zijn en een hele fijne sta mat. Ik wil in 2025 nog een kleine maar fijne werkplek inrichten thuis.
Ik vind vooral de combinatie heel mooiquote:
De stamat heb ik al ruimschoots een jaar denk ik. Fijn ding. Past precies ook om op te bergen tussen de poten van mijn 120 cm Besta (niet meer in assortiment).quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef Seven. het volgende:
Vandaag weer eens naar Ikea Duiven geweest. Het was serieus druk en we zijn van half 12 tot 16:00 daar geweest, nieuw record voor mij. M'n zoontje heeft zich voorbeeldig gedragen en beneden hebben we hem bij Småland gedropt, wat hij geweldig vond. Ook voor het eerst naar de familie WC geweest. Wat een bazenwinkel is het toch!
Anyway: opbergdozen voor verschillende soorten speelgoed, een mand voor al m'n dekentjesen de nieuwe Fargklar servies ingeslagen, 6x roze en 6x paars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze pas spiegel:
[ afbeelding ]
Verder veel inspiratie opgedaan, ik zie dat er een aantal kleine bureaus bijgekomen zijn en een hele fijne sta mat. Ik wil in 2025 nog een kleine maar fijne werkplek inrichten thuis.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb net een kastenwand ontworpen met de diepe Billy's en kom er door deze posting achter dat ze niet leverbaar zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:51 schreef Syrena het volgende:
Vraag: komen de Billys die 42cm diep zijn nog ooit weer op voorraad? Ik heb al bijna een jaar 2 BILLY/OTTEBOL's in de bijkeuken, mijn moeder wil er nu ook eentje, maar in heel NL niet meer te krijgen. Ik heb wel een alert ingesteld, maar kan nergens vinden of ze überhaupt nog gemaakt worden.
Welke is dat? Klinkt fijnquote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Al weken grijp ik naast een heerlijk dekentje met een schapenvachtje aan de ene kant. Ja, dan worden ze dan weer geleverd, maar altijd zijn ze op.
Van een collega die ook op jacht was naar een diepe Billy, begreep ik dat er na 14 januari nieuwe voorraad komt. En een 'vernieuwde' versiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:42 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb net een kastenwand ontworpen met de diepe Billy's en kom er door deze posting achter dat ze niet leverbaar zijn![]()
Hij is echt nergens meer verkrijgbaar.quote:
Ook niet in Potsdomquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij is echt nergens meer verkrijgbaar.
Misschien dat ze dezelfde constructie zoals bij PAX introduceren? Dat je het uitvouwt en dan de planken er in legt? Zodat je het ook weer makkelijker uit elkaar kan halen en kan verhuizen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:18 schreef TolstoiFan het volgende:
Hmm, vernieuwde versie. Wachten we dat maar even af, wat kun je nog vernieuwen aan een Billy?
Ook niet daarquote:
Heel tof! Ik word er hebberig van 🥲. Maar wachten tot februari dus..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:03 schreef Seven. het volgende:
Er komen weer wat klassiekers![]()
https://www.linda.nl/life(...)-byakkore-viral-tip/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guttanequote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:03 schreef Seven. het volgende:
Er komen weer wat klassiekers![]()
https://www.linda.nl/life(...)-byakkore-viral-tip/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel leuk! Maar wat een prijsquote:
De 75cm brede delen zijn in basis altijd bedoeld geweest om te combineren met schuifdeuren. Ze hebben verschillende 25cm brede deuren. Jouw kastelement krijgt dan een 50 en 25 deur.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:20 schreef janus84 het volgende:
Een jaar of 7 heb ik een aantal Pax- elementen gekocht, 236 hoog, 2x75 breed en 3x50 breed. Voor de 75 cm breed heb ik een aantal lades gekocht.
Nu een aantal jaren verder, wil ik toch graag deuren met scharnieren erin zetten. De deuren zijn 50 cm, voor de bredere kasten zoek ik dus een oplossing. Iemand eerder met dit bijltje gehakt en een mooie oplossing?
Het Pax systeem is in de tijd veranderd, kan ik de nieuwe deuren op de oude kasten monteren?
Bedankt alvast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |