Ja, daar moet wat aan gedaan worden. Finales altijd apart op een dag of zo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:19 schreef AgnesGru het volgende:
Jammer, de derde ronde van de halve finale nekt haar.
Ik gun Carlin een legoblokje in zijn voorwielquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:20 schreef kilon het volgende:
Het is tijd.
Carlin vs Harrie
Ook de strijd om plek 6 van de medaille spiegel.
Let's go
Dat past niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:20 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik gun Carlin een legoblokje in zijn voorwiel
Over 4 jaar Hetty's Hatrick!quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel mooie progressie van Hetty. Hopelijk kunnen ze dat met Steffie ook doortrekken dan heb je wellicht ook wat op teamsprint
Nee, dank je.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:20 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik gun Carlin een legoblokje in zijn voorwiel
Ik ga nog even naar het toilet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:22 schreef FvanS het volgende:
Volgens mij agenda duurt het trouwens nog 10 minuten, dus WE kunnen nog koffie zetten
waarvan akte.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:22 schreef FvanS het volgende:
Volgens mij agenda duurt het trouwens nog 10 minuten, dus WE kunnen nog koffie zetten
Even omgezet in NOS gedachten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:22 schreef FvanS het volgende:
Volgens mij agenda duurt het trouwens nog 10 minuten, dus WE kunnen nog koffie zetten naar de reclame
quote:
Hebben de Duitsers nu nog ergens kans op goud? Jij weet die dingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nieuw-Zeeland nu op 1 op de medaillespiegel op de baan, maar die pakken WE weer terug met zilver of goud van Lavreysen
Jammer ditquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:27 schreef TAmaru het volgende:
Richardson zo goud, voor Carlin en Lefreysen
We zwaaien je uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:28 schreef Jane het volgende:
Zal ik gewoon niet kijken? Bij de hockeyfinales heeft het gewerkt.
Ja en nee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:28 schreef Jane het volgende:
Zal ik gewoon niet kijken? Bij de hockeyfinales heeft het gewerkt.
Na een zware (team)sprint toernooi is een plak gewoon mooi meegenomen hoor. Je zag het 3 jaar geleden, toen was het vaatje ook langzaam leeg.quote:
Oke sorryquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil dat je hiermee stopt.
Dit kan echt nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Dit wordt voor mij wel de afsluiter van de Spelen qua sport.
Dit is erg matig en teleurstellendquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Hup hattrick Harrie
Hier ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Hup hattrick Harrie
Ja en dan haal je em eindelijk een keer in en dan wordt je gediskwalificeerd!quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:31 schreef FvanS het volgende:
Dat brommertje rijden blijf ik toch het raarste onderdeel vinden hoor
Staat veel op het spel dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:34 schreef Max23 het volgende:
Bij winst voorbij GBR in de totale medaillespiegel
Niet als je een Brit bent.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja en dan haal je em eindelijk een keer in en dan wordt je gediskwalificeerd!
Alles is verlorenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:35 schreef H.Vviv het volgende:
Geen hele gunstige loting voor Lavreysen. Liever in positie vijf of zes gehad.
Lijkt mij ook.quote:
Denk niet dat het heel veel verschil maakt voor het raceverloop.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:35 schreef H.Vviv het volgende:
Geen hele gunstige loting voor Lavreysen. Liever in positie vijf of zes gehad.
Het enige indekken dat terecht is is dat dit echt geen zekerheidje is.quote:
Gezien zijn vorige heat denk ik dat dit juist gunstig is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:35 schreef H.Vviv het volgende:
Geen hele gunstige loting voor Lavreysen. Liever in positie vijf of zes.
Als het niks wordt zal H.Viv wel zeggen dat het vooraf wel duidelijk was door deze lotingquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat het heel veel verschil maakt voor het raceverloop.
We gaan de grachten op met zijn allenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:38 schreef BillDauterive het volgende:
Wat hebben we het weer goed gedaan allemaal
MIjn opoffering heeft weer gewerktquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef Fretwork het volgende:
Zijn we Groot Brittannenland voorbij?
Is pride nog steeds niet afgelopen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef kilon het volgende:
[..]
We gaan de grachten op met zijn allen
Onze dank is groot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef Jane het volgende:
[..]
MIjn opoffering heeft weer gewerkt![]()
![]()
Straks maar ff terugkijken dan
Ah, is mooi toch man. Bovendien draaien deze OS om verhalen!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Houd je bek over dat hoedje man.
Mondjes zijn gesnoerdquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het niks wordt zal H.Viv wel zeggen dat het vooraf wel duidelijk was door deze loting
Of zo nog op Omnium, maar dan moet er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gebeurenquote:
Hee Yannick!quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:40 schreef Pistolero het volgende:
Erg mooi dat de zeer sympathieke Harrie nu de beste mannelijke Olympiër is en niet de immer onsympathieke klootzak Sven K.
Is een mooi verhaal, toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen nog Wüst boven hem.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeetje en op zijn 27e al de de meest succesvolle Nederlandse olumpiër ooit.
Woorden van dank kunnen gestuurd worden naar de heer G. Kemkesquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:40 schreef Pistolero het volgende:
Erg mooi dat de zeer sympathieke Harrie nu de beste mannelijke Olympiër is en niet de immer onsympathieke klootzak Sven K.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef Jane het volgende:
[..]
MIjn opoffering heeft weer gewerkt![]()
![]()
Straks maar ff terugkijken dan
Gelukkig heeft Harrie niet ook nog een vader die ging zeilen en nooit meer terug kwam.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Naja Carlin doet het niet expres natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:42 schreef alpeko het volgende:
Ach Carlin. Dat gun je niemand…
Behalve Carlin
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:42 schreef alpeko het volgende:
Ach Carlin. Dat gun je niemand…
Behalve Carlin
Vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:42 schreef marcodej het volgende:
Waarom zit dat meissie niet bij de familie? Is daar ruzie?
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:42 schreef AgnesGru het volgende:
Beukt de Japanner nu Carlin onderuit?
Verkeerde kaartje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:42 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:42 schreef marcodej het volgende:
Nee, omnium zo nogquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:43 schreef DeLuna het volgende:
Was dit nu ook de laatste Nederlander in actie?
Misschien doet er nog iemand met Nederlandse roots bij een ander land mee?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:43 schreef DeLuna het volgende:
Moedertje staat wel vrij stevig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:39 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag nog spermacellen van Harrie laten invriezen. Goede genen, moet niet verloren gaan.
Schijnt bij het waterpolo een Nederlandse scheids te zijn, maar verder is het klaar ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:43 schreef DeLuna het volgende:
Een microanalyse van de familiebanden van Harrie door Marcodej, deze spelen zijn wel bijna ten einde.quote:
Niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt bij het waterpolo een Nederlandse scheids te zijn, maar verder is het klaar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |