abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 09:28:29 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214670357
Nou, nu de Spelen zo'n beetje voorbij zijn kunnen we de balans weer opmaken: Wat waren jullie tops en flops van deze Spelen?

Ik heb nog geen volgorde, maar:

Top:
- Basketbalgoud was natuurlijk fenomenaal, altijd in geloofd enzulks
- Estafettegoud is natuurlijk een mooie kroon op die 400-core
- Voetbalfinale was smullen, geen sport maar dat boeit niet als je geniet
- Keiringoud voor Andrews
- Kleine landen die leveren bij het atletiek zoals St Lucia en Dominica
- Eindelijk eens een keer een bronzen finale gewonnen bij een teamsport
- Volleybalwedstrijd tegen TUrkije was weer een heerlijke thriller
- Duitsland - Frankrijk bij het handbal, Frankrijk - België bij het basketbal en VS - Servië bij het basketbal was echt wel puntje van het stoel-werk
- Rugby Sevens goed kunnen volgen door het schema, ondanks dat het lullig was voor de atleten die zo vroeg klaar waren
- Lopez met zijn vijfde goud, fenomeen
- Thiam weer fantastisch, 3x goud op de meerkamp, fenomenaal
- Veel spannende roeifinales (zeker de eerste paar dagen), ontzettend van genoten en geen gezeik met ui deze keer
- Gelachen om de kayakcross, al voelt het wel een beetje als spel zonder grenzen
- Mooie medaille voor Manon Veenstra
- Prachtige plaatjes bij bijvoorbeeld de wielerkoers, geweldig parcours wat dat betreft
- Amerika niet echt dominant in het zwembad, waardoor (buiten Australië) best veel iets kleinere zwemlanden mee konden doen om de medailles

Flops:
- Gewichtheffen ergens aan het eind van het schema gepropt waardoor er nauwelijks tijd was om dat goed te volgen, maar sowieso waren bijna alle competities op voorhand wel beslist.
- Volleybal wat op voorhand wel vrij kansloos was door die moeilijke groep icm het beste 3e systeem
- Tokkies op het veld bij het voetbal, hou dat lekker voor de Champions League of de Eredivisie ofzo
- Gezeik om die strontrivier
- Gezeik om die beachvolleyballer, wat nog lekker verder opgeblazen werd door de Britse rioolpers en vooral demense die daardoor volledig anti-Nederland waren de hele Spelen online
- Gezeik over het boksen, wat toch een flopsport is dus boeie
- Zeilen toonde zich weer als een saaie, arbitraire sport met heel veel onzinnige regeltjes en een totale klucht, waarbij zelfs de duider in de studio die zelf jaren heeft gezeild het allemaal niet precies weet, en dan ook nog eens weer elke dag tig races uitstellen
- Surffinales waren net zo matig als in Japan met 3 golfjes, erg jammer nadat de eerdere competitie best leuk was
- Bol nul kans tegen McLaughlin en ook niet eens zilver
- Judobond neem je rotzooi mee
- Volledige willekeur van jury bij het baanwielrennen
- Telgenramp die zich als een mongool gedroeg na goud
- Beachvolleybaltoernooi en atletiek dat gisteren een beetje als een nachtkaars uitging met twee doodsimpele overwinningen bij Beach en een jump-off die uren duurde in combinatie met een 4x400 waar de VS een uur vooruit liep en speerwerpen met een niveau dat Vetter bijna kans had gemaakt op een medaille
- Biles die de laatste dag zich toch even liet gaan met divagedrag toen het net even niet liep in het turntoernooi
- Saaie BMX-baan en doodsimpele 1-2-3 voor de Franse heren, ondanks verwacht

ZIjn er vast nog meer, deze schieten me zo te binnen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2024 @ 09:30:42 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214670398
Och ja, dit. Elke Spelen denk ik weer 'dat ben ik in twee weken allemaal vergeten joh, dus nu ga ik dat gewoon netjes noteren in Kladblok en dan kan ik het aan het eind copy-pasten.'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214670399
Judo.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 11 augustus 2024 @ 09:31:09 #4
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_214670407
Top: Polsstokhoogspringer Armand Duplantis :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:31:14 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214670408
Flop: judo met stip op 1.

Top: de rest van TeamNL _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2024 @ 09:31:33 #6
284411 crew  heywoodu
pi_214670412
Ander keertje nog even beter kijken, maar bij de tops in elk geval wéér allemaal nieuwe landen met eerste medailles (goud zelfs), beste prestaties ooit, dat soort dingen O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 09:33:24 #7
pi_214670444
Oja, nog een duidelijke flop:
- Het programma en de lekke band van Puck Pieterse, waardoor het vijf dagen duurde dat Nederland een medaille pakte en allemaal mensen die niet snapten dat de medailleregen pas zou komen als we finales gingen roeien serieus begonnen te denken dat het allemaal weinig zou worden met Nederland deze Spelen.
pi_214670457
Duplantis was ook echt een hoogtepunt zo aan het eind van de avond in een vol stadion.
3x3, mooie locatie ontzettend spannende westrijden.

De belachelijkheid van de sport breaking was wel een enorme flop
Ook het judo niet zozeer om de prestaties maar ook dat ik er elke OS weer achterkom dat het absoluut geen leuke kijksport is.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2024 @ 09:37:14 #9
284411 crew  heywoodu
pi_214670505
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, nog een duidelijke flop:
- Het programma en de lekke band van Puck Pieterse, waardoor het vijf dagen duurde dat Nederland een medaille pakte en allemaal mensen die niet snapten dat de medailleregen pas zou komen als we finales gingen roeien serieus begonnen te denken dat het allemaal weinig zou worden met Nederland deze Spelen.
Sowieso dat fuuuuuucking ellendige geneuzel van mensen die (niet als suf grapje, maar serieus) zeggen dat pech of 'falen' typisch Nederlands is. Dan ben je gewoon oprecht zo dom en beperkt in je sportwereldbeeld. Net als wanneer je denkt dat pech voor een mountainbikester invloed heeft op pak 'm beet een roei- of beachvolleybalteam ofzo.
pi_214670519
Dat weet ik eigenlijk niet zo specifiek omdat er zoveel is gebeurd. Later kom ik wel met cijfers voor dingen als organisatie, algeheel sport niveau, Nederlandse resultaten en sfeer.
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:39:25 #11
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_214670551
Top:
Parijs is een prachtig decor voor de OS. Gaf de spelen een grandeur die bij veel voorgaande edities ontbrak.

Flop:
Breaking. Onbegrijpelijk dat dit een Olympische discipline is.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 augustus 2024 @ 09:41:07 #12
426493 crew  PippenScottie
pi_214670585
Random puntjes die nog niet zijn genoemd. Ik weet niet of het hoogte- of dieptepuntjes waren.

Het hartverscheurende gehuil van Uta Abe na haar uitschakeling in het judotoernooi. Als je dit nog niet gezien hebt, zoek het filmpje op.

Amerikaanse dominantie bij de atletiek. Dit wordt onuitstaanbaar over vier jaar.

Het wereldrecord van Duplantis. Ik was in het stadion en ik heb iedereen en zijn moeder vooraf verteld dat ik hoopte op precies dit scenario. Het was fantastisch.

Dezelfde dag, van Klinken die faalde op de discus. Ik weet niet hoe dit op tv over kwam, maar na haar eerste twee worpen ging alles mis en heeft ze anderhalf uur versuft alleen gezeten.
Triumph en disaster liggen op zo’n avond dicht bij elkaar. Niet iedereen behandelt ze hetzelfde.

Steph Curry die het Amerikaanse basketbalteam redt door in de laatste twee wedstrijden 17 driepunters raak te schieten. Onwaarschijnlijk fenomeen.

De arme b-girls. Er zaten een paar goed getrainde meiden bij die zich al jaren inzetten voor deze sport. Hun prestaties werden volledig overschaduwd door een Australische oma die het onderdeel totaal niet serieus nam. Het was hilarisch, maar de winnaars verdienden de aandacht.

Parijs. De stad, de mensen. _O_

Er is nog veel, veel meer
My friends all drive horses
  zondag 11 augustus 2024 @ 09:46:28 #13
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214670689
Top:
* Remco Evenepoel domineert in de wegrit en geeft wielrennen de meest iconische juichfoto ooit.
* De loting om de beslissingswedstrijd in de finale van de mixed-relay in het judo, waar de grote Teddy Riner nog één keer de boel mag regelen en goud wint voor Frankrijk op ippon.
* De grote Rafael Nadal die aan de zijde van zijn troonopvolger Philippe-Chatrier betreedt.
* Femke Bol pakt de sneltrein op de mixed 4x400.
* LeBron, Durant en Curry die op hun oude dag voor het eerst samenspelen en allen een waanzinnig niveau halen.
* Pidders en Koretzky die elkaar stoot na stoot uitdelen en de mooiste wedstrijd van het jaar op de mat leggen.
* Dupont levert in de finale van de Rugby Sevens.
* Harrie heerst richting een hattrick.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 augustus 2024 @ 10:26:51 #14
pi_214671670
Ik voeg Sifan Hassan toe aan de absolute tops
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:56:22 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_214672317
Ik mis die Guram Tushishvili ook wel in de flops.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 11 augustus 2024 @ 10:59:23 #16
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_214672366
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:31 schreef D_A het volgende:
Top: Polsstokhoogspringer Armand Duplantis :Y
Deze dus. Op dezelfde avond als onze 3x3 goud. Maar ik was meer hype van Duplantis. Waanzinnige ambiance in het stadion, concurrenten die meehelpen het publiek op te zwepen en dan in de 3e en laatste beurt gewoon dat WR springen. Waanzinnig. Ik stond zo'n beetje te springen op de bank!

Edit: als flop wil ik nog wel even bevestigen dat de gehele judo-equipe beter wat anders kan gaan doen. Wat een falers. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door RealistAtheist op 11-08-2024 11:04:41 ]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 augustus 2024 @ 11:32:54 #17
pi_214673038
Nog een top. Het openen van elk evenement door een sportheld drie keer met een stok op de vloer te laten slaan.
  Moderator zondag 11 augustus 2024 @ 11:34:05 #18
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_214673054
Flop; jury baanwielrennen
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_214673324
Top: Kinzang uit Butaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214673450
Nadine Visser was echt wel TOP. :J :J

En Femke Bol was geen FLOP @Mexicanobakker Die 50:95 op een achterafbaan van Zwitserland werd veel te veel gehypet. Van te voren moest eigenlijk al vaststaan dat McLaughin ongeveer 0,7 seconde beter zou moeten zijn. Dat het achteraf het verschil nog hoger werd, is "ach, maar toch geprobeerd'. De tijd van McLaughin is ook historisch gezien van een bijzonder niveau à la Florence Griffith-Joyner in 1988.
Als McLaughin niet zou hebben meegedaan, en Bol werd dan ook afgetroefd door Cockrell, dan zou het wel een enorme teleurstelling zijn geweest.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2024 @ 12:34:56 #21
284411 crew  heywoodu
pi_214674258
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 11:51 schreef Idisrom het volgende:
Die 50:95 op een achterafbaan van Zwitserland werd veel te veel gehypet.
Maar daar ging het ook niet om, het ging meer om wat ze al een paar jaar laat zien. Daarom was ze (al heel lang) torenhoog 'favoriet' voor zilver, niet door die tijd in Zwitserland. Dat was echt heel erg een geval van zilver verloren, maar het blijft wel top dat ze echt voor goud ging, hoe onmogelijk dat vooraf ook leek.
  zondag 11 augustus 2024 @ 13:33:12 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214675275
Tops:
- Zelf Parijs bezoeken, prachtige venues ervaren en de sfeer van de spelen meekrijgen O+
- Franse helden die leveren in eigen huis, met name Teddy Riner, Dupont en de volleybalmannen. Marchand ook, maar daar heb ik weinig van gezien.
- De prachtige plaatjes bij de nummers in de stad en het beachvolleybal.
- Alle volle stadions na het dooie Tokio.
- De boogschietfinale bij de mannen.
- De wegrit bij de vrouwen qua spanning.
- Sifan Hassan, 3x3 basketballers en de 4x400 estafette als mooiste gouden medailles voor NL.

Flops:
- Dat gedoe met het Seinewater.
- De hetze tegen Van de Velde.
- De veel te lang durende openingsceremonie.
- Gebrek aan wind bij het zeilen.
pi_214675642
Veel dingen zijn al langsgekomen, maar toch even een top: van de sporten die de laatste jaren zijn toegevoegd zijn rugby sevens en sportklimmen een absolute top *O* En de locatie in Versailles was ook een absolute top _O_

Zeilen was een absolute flop en dat nieuwe systeem die ze bij bepaalde onderdelen gebruikten sloeg ook nergens op. Surfen blijft ook een flop en kan je net zo goed met 30 sec highlights af doen dan heb je alles wel gezien.

Bij atletiek ook helaas een aantal flopfinales, zoals het kogelslingeren bij de mannen, het hoogspringen bij mannen en vrouwen, 400 horden bij de vrouwen en speerwerpen bij de vrouwen. Beetje jammer als atletiekliefhebber.
pi_214675649
JUDO FLOP!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2024 @ 13:56:41 #25
284411 crew  heywoodu
pi_214675902
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef PippenScottie het volgende:
Hun prestaties werden volledig overschaduwd door een Australische oma die het onderdeel totaal niet serieus nam.
Reacties als deze waren ook wel een beetje jammer :@
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 augustus 2024 @ 14:10:07 #26
862 Arcee
Look closer
pi_214676203
Top _O_

1. Eindsprint Bol op gouden 4x400 gemengd
2. 3x3 basketbal goud
3. Hassan goud op marathon
4. WR Duplantis
5. De 6e plek van Team NL op de medaillespiegel
6. Goud Evenepoel in de wegrit met de iconische finishfoto
7. Hattrick Harrie Lavreysen
8. Goud Hockeyvrouwen
9. Goud Hockeymannen

Flop :{

1. De ontluisterend slechte 400 horden finale van Bol en het contrast met WR van McLaughlin
2. Verprutste 400m van Klaver

[ Bericht 4% gewijzigd door Arcee op 11-08-2024 19:24:46 ]
Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
pi_214676361
Duplantis was wel echt mooi om te zien.
pi_214677183
Top: Lieke Klaver :9~
pi_214677204
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef Terecht het volgende:
Top:
Parijs is een prachtig decor voor de OS. Gaf de spelen een grandeur die bij veel voorgaande edities ontbrak.

Flop:
Breaking. Onbegrijpelijk dat dit een Olympische discipline is.
Tokyo had het die grandeur ook kunnen geven qua Japanse grandeur.
Maar corona...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214677211
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:33 schreef hhh38 het volgende:
Tops:
- Zelf Parijs bezoeken, prachtige venues ervaren en de sfeer van de spelen meekrijgen O+
- Franse helden die leveren in eigen huis, met name Teddy Riner, Dupont en de volleybalmannen. Marchand ook, maar daar heb ik weinig van gezien.
- De prachtige plaatjes bij de nummers in de stad en het beachvolleybal.
- Alle volle stadions na het dooie Tokio.
- De boogschietfinale bij de mannen.
- De wegrit bij de vrouwen qua spanning.
- Sifan Hassan, 3x3 basketballers en de 4x400 estafette als mooiste gouden medailles voor NL.

Flops:
- Dat gedoe met het Seinewater.
- De hetze tegen Van de Velde.
- De veel te lang durende openingsceremonie.
- Gebrek aan wind bij het zeilen.
Qua venues. Dat paleis van de 'vechtsporten'. Oh my wat een fantastische locatie.
1947-2016
pi_214677217
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:45 schreef zorro28 het volgende:
Veel dingen zijn al langsgekomen, maar toch even een top: van de sporten die de laatste jaren zijn toegevoegd zijn rugby sevens en sportklimmen een absolute top *O* En de locatie in Versailles was ook een absolute top _O_

Zeilen was een absolute flop en dat nieuwe systeem die ze bij bepaalde onderdelen gebruikten sloeg ook nergens op. Surfen blijft ook een flop en kan je net zo goed met 30 sec highlights af doen dan heb je alles wel gezien.

Bij atletiek ook helaas een aantal flopfinales, zoals het kogelslingeren bij de mannen, het hoogspringen bij mannen en vrouwen, 400 horden bij de vrouwen en speerwerpen bij de vrouwen. Beetje jammer als atletiekliefhebber.
Sevens had ik een beetje gemist omdat het er voor zat. Wel teruggekeken. Heerlijk.
Toen kon de os voor frankrijk eigenlijk al niet meer stuk.
Dat is
1947-2016
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:38:45 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214677403
Nu de twee weken om zijn, moet me toch 1x van het hart dat de grootste flop op dit forum wat mij betreft het constante gezeik over de NOS was. En niet eens vanwege de NOS - alhoewel die duidelijk ook verbeteringen hebben doorgevoerd - maar vooral omdat er zoveel andere mogelijkheden waren om alles te volgen wat je maar wilde. Echt heel irritant en op sommige momenten heb ik FOK! daardoor maar gelaten voor wat het was, omdat het nergens anders over leek te gaan.

Dus wat mij betreft: Zet niet steeds toch weer die zender op waar je je zo aan stoort, schakel gewoon over en stem bij de volgende verkiezingen eens op een partij die niet de publieke omroep wil kapotbezuinigen. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:39:23 #33
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214677416
quote:
- Gezeik om die beachvolleyballer, wat nog lekker verder opgeblazen werd door de Britse rioolpers en vooral demense die daardoor volledig anti-Nederland waren de hele Spelen online
Hele bijzondere take dit :D
pi_214677493
Niet genoemd maar HBO MAX was top wat mij betreft, alles was live te zien, geen technische problemen, makkelijk terug te kijken/terug te spoelen, veel Nederlands commentaar en de mogelijkheid om hem op een ander commentaar te gooien mocht de Nederlandse niet bevallen.
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:46:48 #35
pi_214677500
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:38 schreef Jane het volgende:
Nu de twee weken om zijn, moet me toch 1x van het hart dat de grootste flop op dit forum wat mij betreft het constante gezeik over de NOS was. En niet eens vanwege de NOS - alhoewel die duidelijk ook verbeteringen hebben doorgevoerd - maar vooral omdat er zoveel andere mogelijkheden waren om alles te volgen wat je maar wilde. Echt heel irritant en op sommige momenten heb ik FOK! daardoor maar gelaten voor wat het was, omdat het nergens anders over leek te gaan.

Dus wat mij betreft: Zet niet steeds toch weer die zender op waar je je zo aan stoort, schakel gewoon over en stem bij de volgende verkiezingen eens op een partij die niet de publieke omroep wil kapotbezuinigen. B-)
Ik heb 1 TV waarop ik enkel de NOS aan heb, het is ook een gevalletje niet verbaasd maar wel teleurgesteld O+
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:48:47 #36
pi_214677541
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:39 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Hele bijzondere take dit :D
Heb posts op Reddit gezien waarbij mensen opriepen om iedere Nederlandse sporter uit te gaan zitten fluiten omdat Nederland hem had toegelaten tot de Spelen. Ik vond dat ronduit belachelijk.
pi_214677543
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:38 schreef Jane het volgende:

_O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:49:53 #38
pi_214677561
Overigens blijft de hoeveelheid reclame natuurlijk belachelijk bij de NOS, een stuk meer dan bij Sporza of de BBC. Maar ja, dan moet de politiek maar meer centen geven
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:49:54 #39
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214677562
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb posts op Reddit gezien waarbij mensen opriepen om iedere Nederlandse sporter uit te gaan zitten fluiten omdat Nederland hem had toegelaten tot de Spelen. Ik vond dat ronduit belachelijk.
Oh nu zijn het nog random redditposts, net was het nog de media.
Maar als je een veroordeeld kinderverkrachter selecteert om je af te vaardigen dan is het toch heel normaal dat dat afstraalt op je hele team.

Dat zou buiten de sport precies zo zijn.
pi_214677565
Top: interview van de technisch directeur van de judobond na afloop van het judotoernooi.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:50:58 #41
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214677582
Verder zie je op dit forum ook continue "Ik ben tegen X-land, want Y-supporters/politieke reden"
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:52:56 #42
pi_214677615
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Oh nu zijn het nog random redditposts, net was het nog de media.
Maar als je een veroordeeld kinderverkrachter selecteert om je af te vaardigen dan is het toch heel normaal dat dat afstraalt op je hele team.

Dat zou buiten de sport precies zo zijn.
Ik werk bij een groot bedrijf met vele werknemers. De kans dat daar iemand werkt die een pittige veroordeling heeft gehad is best aanwezig.
Moet ik mij nu verantwoorden voor het gedrag van zo'n persoon?
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:53:22 #43
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214677625
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet genoemd maar HBO MAX was top wat mij betreft, alles was live te zien, geen technische problemen, makkelijk terug te kijken/terug te spoelen, veel Nederlands commentaar en de mogelijkheid om hem op een ander commentaar te gooien mocht de Nederlandse niet bevallen.
Verbeterpunten wat mij betreft:
- Naamgeving van de streams om terug te kijken (3x dezelfde naam, onduidelijk welke de ES-streams zijn en welke die zonder onderbrekingen)
- Geluidsmix van het NLse commentaar was soms heel slecht. Puur om die reden bij het klimmen voor Engels gekozen.
- Voor-/achteruit spoelen zonder beeld

Maar idd verder dik tevreden ^O^
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:53:35 #44
pi_214677631
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:50 schreef Bezsen het volgende:
Verder zie je op dit forum ook continue "Ik ben tegen X-land, want Y-supporters/politieke reden"
Juichen of niet voor een vlaggetje zijn is best normaal. Oproepen tot uitfluiten van alle Nederlandse sporters vind ik dat niet.
pi_214677687
Ook hier nog even een top voor RadiOlympia.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214677778
De schietturk die met hand in zijn zak zilver won *O*
hardcoholic
pi_214677869
Top: Alle experts hier op Fok die hoogstpersoonlijk TeamNL naar de beste prestatie ooit hebben toegeschreeuwd vanuit hun luie stoel

Flop: Alle geilerds hier die alleen sport kijken om de knappe dames (of heren)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2024 @ 16:20:34 #48
284411 crew  heywoodu
pi_214677935
Top: de plaatjes _O_

Ik kan me echt weinig Olympische Spelen herinneren met meer iconische beelden dan Parijs, met als hoogtepunten de Eiffeltoren in de achtergrond en soms zelfs bijna in de voorgrond (beachvolleybal, wegwedstrijden die daar finishten) en alles in de tuinen van Versailles, dat was majestueus _O_
pi_214677955
Locatiekeuze was sowieso fantastisch ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214678034
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens blijft de hoeveelheid reclame natuurlijk belachelijk bij de NOS, een stuk meer dan bij Sporza of de BBC. Maar ja, dan moet de politiek maar meer centen geven
Of minder geld uitgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')