SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Sowieso dat fuuuuuucking ellendige geneuzel van mensen die (niet als suf grapje, maar serieus) zeggen dat pech of 'falen' typisch Nederlands is. Dan ben je gewoon oprecht zo dom en beperkt in je sportwereldbeeld. Net als wanneer je denkt dat pech voor een mountainbikester invloed heeft op pak 'm beet een roei- of beachvolleybalteam ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, nog een duidelijke flop:
- Het programma en de lekke band van Puck Pieterse, waardoor het vijf dagen duurde dat Nederland een medaille pakte en allemaal mensen die niet snapten dat de medailleregen pas zou komen als we finales gingen roeien serieus begonnen te denken dat het allemaal weinig zou worden met Nederland deze Spelen.
Deze dus. Op dezelfde avond als onze 3x3 goud. Maar ik was meer hype van Duplantis. Waanzinnige ambiance in het stadion, concurrenten die meehelpen het publiek op te zwepen en dan in de 3e en laatste beurt gewoon dat WR springen. Waanzinnig. Ik stond zo'n beetje te springen op de bank!quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:31 schreef D_A het volgende:
Top: Polsstokhoogspringer Armand Duplantis
Maar daar ging het ook niet om, het ging meer om wat ze al een paar jaar laat zien. Daarom was ze (al heel lang) torenhoog 'favoriet' voor zilver, niet door die tijd in Zwitserland. Dat was echt heel erg een geval van zilver verloren, maar het blijft wel top dat ze echt voor goud ging, hoe onmogelijk dat vooraf ook leek.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:51 schreef Idisrom het volgende:
Die 50:95 op een achterafbaan van Zwitserland werd veel te veel gehypet.
Reacties als deze waren ook wel een beetje jammerquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef PippenScottie het volgende:
Hun prestaties werden volledig overschaduwd door een Australische oma die het onderdeel totaal niet serieus nam.
Tokyo had het die grandeur ook kunnen geven qua Japanse grandeur.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef Terecht het volgende:
Top:
Parijs is een prachtig decor voor de OS. Gaf de spelen een grandeur die bij veel voorgaande edities ontbrak.
Flop:
Breaking. Onbegrijpelijk dat dit een Olympische discipline is.
Qua venues. Dat paleis van de 'vechtsporten'. Oh my wat een fantastische locatie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:33 schreef hhh38 het volgende:
Tops:
- Zelf Parijs bezoeken, prachtige venues ervaren en de sfeer van de spelen meekrijgen
- Franse helden die leveren in eigen huis, met name Teddy Riner, Dupont en de volleybalmannen. Marchand ook, maar daar heb ik weinig van gezien.
- De prachtige plaatjes bij de nummers in de stad en het beachvolleybal.
- Alle volle stadions na het dooie Tokio.
- De boogschietfinale bij de mannen.
- De wegrit bij de vrouwen qua spanning.
- Sifan Hassan, 3x3 basketballers en de 4x400 estafette als mooiste gouden medailles voor NL.
Flops:
- Dat gedoe met het Seinewater.
- De hetze tegen Van de Velde.
- De veel te lang durende openingsceremonie.
- Gebrek aan wind bij het zeilen.
Sevens had ik een beetje gemist omdat het er voor zat. Wel teruggekeken. Heerlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:45 schreef zorro28 het volgende:
Veel dingen zijn al langsgekomen, maar toch even een top: van de sporten die de laatste jaren zijn toegevoegd zijn rugby sevens en sportklimmen een absolute topEn de locatie in Versailles was ook een absolute top
![]()
Zeilen was een absolute flop en dat nieuwe systeem die ze bij bepaalde onderdelen gebruikten sloeg ook nergens op. Surfen blijft ook een flop en kan je net zo goed met 30 sec highlights af doen dan heb je alles wel gezien.
Bij atletiek ook helaas een aantal flopfinales, zoals het kogelslingeren bij de mannen, het hoogspringen bij mannen en vrouwen, 400 horden bij de vrouwen en speerwerpen bij de vrouwen. Beetje jammer als atletiekliefhebber.
Hele bijzondere take ditquote:- Gezeik om die beachvolleyballer, wat nog lekker verder opgeblazen werd door de Britse rioolpers en vooral demense die daardoor volledig anti-Nederland waren de hele Spelen online
Ik heb 1 TV waarop ik enkel de NOS aan heb, het is ook een gevalletje niet verbaasd maar wel teleurgesteldquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:38 schreef Jane het volgende:
Nu de twee weken om zijn, moet me toch 1x van het hart dat de grootste flop op dit forum wat mij betreft het constante gezeik over de NOS was. En niet eens vanwege de NOS - alhoewel die duidelijk ook verbeteringen hebben doorgevoerd - maar vooral omdat er zoveel andere mogelijkheden waren om alles te volgen wat je maar wilde. Echt heel irritant en op sommige momenten heb ik FOK! daardoor maar gelaten voor wat het was, omdat het nergens anders over leek te gaan.
Dus wat mij betreft: Zet niet steeds toch weer die zender op waar je je zo aan stoort, schakel gewoon over en stem bij de volgende verkiezingen eens op een partij die niet de publieke omroep wil kapotbezuinigen.
Heb posts op Reddit gezien waarbij mensen opriepen om iedere Nederlandse sporter uit te gaan zitten fluiten omdat Nederland hem had toegelaten tot de Spelen. Ik vond dat ronduit belachelijk.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:38 schreef Jane het volgende:
Nu de twee weken om zijn, moet me toch 1x van het hart dat de grootste flop op dit forum wat mij betreft het constante gezeik over de NOS was. En niet eens vanwege de NOS - alhoewel die duidelijk ook verbeteringen hebben doorgevoerd - maar vooral omdat er zoveel andere mogelijkheden waren om alles te volgen wat je maar wilde. Echt heel irritant en op sommige momenten heb ik FOK! daardoor maar gelaten voor wat het was, omdat het nergens anders over leek te gaan.
Dus wat mij betreft: Zet niet steeds toch weer die zender op waar je je zo aan stoort, schakel gewoon over en stem bij de volgende verkiezingen eens op een partij die niet de publieke omroep wil kapotbezuinigen.
Oh nu zijn het nog random redditposts, net was het nog de media.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb posts op Reddit gezien waarbij mensen opriepen om iedere Nederlandse sporter uit te gaan zitten fluiten omdat Nederland hem had toegelaten tot de Spelen. Ik vond dat ronduit belachelijk.
Ik werk bij een groot bedrijf met vele werknemers. De kans dat daar iemand werkt die een pittige veroordeling heeft gehad is best aanwezig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh nu zijn het nog random redditposts, net was het nog de media.
Maar als je een veroordeeld kinderverkrachter selecteert om je af te vaardigen dan is het toch heel normaal dat dat afstraalt op je hele team.
Dat zou buiten de sport precies zo zijn.
Verbeterpunten wat mij betreft:quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet genoemd maar HBO MAX was top wat mij betreft, alles was live te zien, geen technische problemen, makkelijk terug te kijken/terug te spoelen, veel Nederlands commentaar en de mogelijkheid om hem op een ander commentaar te gooien mocht de Nederlandse niet bevallen.
Juichen of niet voor een vlaggetje zijn is best normaal. Oproepen tot uitfluiten van alle Nederlandse sporters vind ik dat niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:50 schreef Bezsen het volgende:
Verder zie je op dit forum ook continue "Ik ben tegen X-land, want Y-supporters/politieke reden"
Of minder geld uitgeven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens blijft de hoeveelheid reclame natuurlijk belachelijk bij de NOS, een stuk meer dan bij Sporza of de BBC. Maar ja, dan moet de politiek maar meer centen geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |