abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 augustus 2024 @ 14:10:07 #26
862 Arcee
Look closer
pi_214676203
Top _O_

1. Eindsprint Bol op gouden 4x400 gemengd
2. 3x3 basketbal goud
3. Hassan goud op marathon
4. WR Duplantis
5. De 6e plek van Team NL op de medaillespiegel
6. Goud Evenepoel in de wegrit met de iconische finishfoto
7. Hattrick Harrie Lavreysen
8. Goud Hockeyvrouwen
9. Goud Hockeymannen

Flop :{

1. De ontluisterend slechte 400 horden finale van Bol en het contrast met WR van McLaughlin
2. Verprutste 400m van Klaver

[ Bericht 4% gewijzigd door Arcee op 11-08-2024 19:24:46 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 11 augustus 2024 @ 14:19:29 #27
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_214676361
Duplantis was wel echt mooi om te zien.
pi_214677183
Top: Lieke Klaver :9~
pi_214677204
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 09:39 schreef Terecht het volgende:
Top:
Parijs is een prachtig decor voor de OS. Gaf de spelen een grandeur die bij veel voorgaande edities ontbrak.

Flop:
Breaking. Onbegrijpelijk dat dit een Olympische discipline is.
Tokyo had het die grandeur ook kunnen geven qua Japanse grandeur.
Maar corona...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214677211
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:33 schreef hhh38 het volgende:
Tops:
- Zelf Parijs bezoeken, prachtige venues ervaren en de sfeer van de spelen meekrijgen O+
- Franse helden die leveren in eigen huis, met name Teddy Riner, Dupont en de volleybalmannen. Marchand ook, maar daar heb ik weinig van gezien.
- De prachtige plaatjes bij de nummers in de stad en het beachvolleybal.
- Alle volle stadions na het dooie Tokio.
- De boogschietfinale bij de mannen.
- De wegrit bij de vrouwen qua spanning.
- Sifan Hassan, 3x3 basketballers en de 4x400 estafette als mooiste gouden medailles voor NL.

Flops:
- Dat gedoe met het Seinewater.
- De hetze tegen Van de Velde.
- De veel te lang durende openingsceremonie.
- Gebrek aan wind bij het zeilen.
Qua venues. Dat paleis van de 'vechtsporten'. Oh my wat een fantastische locatie.
1947-2016
pi_214677217
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 13:45 schreef zorro28 het volgende:
Veel dingen zijn al langsgekomen, maar toch even een top: van de sporten die de laatste jaren zijn toegevoegd zijn rugby sevens en sportklimmen een absolute top *O* En de locatie in Versailles was ook een absolute top _O_

Zeilen was een absolute flop en dat nieuwe systeem die ze bij bepaalde onderdelen gebruikten sloeg ook nergens op. Surfen blijft ook een flop en kan je net zo goed met 30 sec highlights af doen dan heb je alles wel gezien.

Bij atletiek ook helaas een aantal flopfinales, zoals het kogelslingeren bij de mannen, het hoogspringen bij mannen en vrouwen, 400 horden bij de vrouwen en speerwerpen bij de vrouwen. Beetje jammer als atletiekliefhebber.
Sevens had ik een beetje gemist omdat het er voor zat. Wel teruggekeken. Heerlijk.
Toen kon de os voor frankrijk eigenlijk al niet meer stuk.
Dat is
1947-2016
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:38:45 #32
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214677403
Nu de twee weken om zijn, moet me toch 1x van het hart dat de grootste flop op dit forum wat mij betreft het constante gezeik over de NOS was. En niet eens vanwege de NOS - alhoewel die duidelijk ook verbeteringen hebben doorgevoerd - maar vooral omdat er zoveel andere mogelijkheden waren om alles te volgen wat je maar wilde. Echt heel irritant en op sommige momenten heb ik FOK! daardoor maar gelaten voor wat het was, omdat het nergens anders over leek te gaan.

Dus wat mij betreft: Zet niet steeds toch weer die zender op waar je je zo aan stoort, schakel gewoon over en stem bij de volgende verkiezingen eens op een partij die niet de publieke omroep wil kapotbezuinigen. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:39:23 #33
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214677416
quote:
- Gezeik om die beachvolleyballer, wat nog lekker verder opgeblazen werd door de Britse rioolpers en vooral demense die daardoor volledig anti-Nederland waren de hele Spelen online
Hele bijzondere take dit :D
pi_214677493
Niet genoemd maar HBO MAX was top wat mij betreft, alles was live te zien, geen technische problemen, makkelijk terug te kijken/terug te spoelen, veel Nederlands commentaar en de mogelijkheid om hem op een ander commentaar te gooien mocht de Nederlandse niet bevallen.
graag op anoniem
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:46:48 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214677500
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:38 schreef Jane het volgende:
Nu de twee weken om zijn, moet me toch 1x van het hart dat de grootste flop op dit forum wat mij betreft het constante gezeik over de NOS was. En niet eens vanwege de NOS - alhoewel die duidelijk ook verbeteringen hebben doorgevoerd - maar vooral omdat er zoveel andere mogelijkheden waren om alles te volgen wat je maar wilde. Echt heel irritant en op sommige momenten heb ik FOK! daardoor maar gelaten voor wat het was, omdat het nergens anders over leek te gaan.

Dus wat mij betreft: Zet niet steeds toch weer die zender op waar je je zo aan stoort, schakel gewoon over en stem bij de volgende verkiezingen eens op een partij die niet de publieke omroep wil kapotbezuinigen. B-)
Ik heb 1 TV waarop ik enkel de NOS aan heb, het is ook een gevalletje niet verbaasd maar wel teleurgesteld O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:48:47 #36
pi_214677541
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:39 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Hele bijzondere take dit :D
Heb posts op Reddit gezien waarbij mensen opriepen om iedere Nederlandse sporter uit te gaan zitten fluiten omdat Nederland hem had toegelaten tot de Spelen. Ik vond dat ronduit belachelijk.
pi_214677543
quote:
13s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:38 schreef Jane het volgende:

_O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:49:53 #38
pi_214677561
Overigens blijft de hoeveelheid reclame natuurlijk belachelijk bij de NOS, een stuk meer dan bij Sporza of de BBC. Maar ja, dan moet de politiek maar meer centen geven
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:49:54 #39
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214677562
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb posts op Reddit gezien waarbij mensen opriepen om iedere Nederlandse sporter uit te gaan zitten fluiten omdat Nederland hem had toegelaten tot de Spelen. Ik vond dat ronduit belachelijk.
Oh nu zijn het nog random redditposts, net was het nog de media.
Maar als je een veroordeeld kinderverkrachter selecteert om je af te vaardigen dan is het toch heel normaal dat dat afstraalt op je hele team.

Dat zou buiten de sport precies zo zijn.
pi_214677565
Top: interview van de technisch directeur van de judobond na afloop van het judotoernooi.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:50:58 #41
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_214677582
Verder zie je op dit forum ook continue "Ik ben tegen X-land, want Y-supporters/politieke reden"
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:52:56 #42
pi_214677615
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Oh nu zijn het nog random redditposts, net was het nog de media.
Maar als je een veroordeeld kinderverkrachter selecteert om je af te vaardigen dan is het toch heel normaal dat dat afstraalt op je hele team.

Dat zou buiten de sport precies zo zijn.
Ik werk bij een groot bedrijf met vele werknemers. De kans dat daar iemand werkt die een pittige veroordeling heeft gehad is best aanwezig.
Moet ik mij nu verantwoorden voor het gedrag van zo'n persoon?
  zondag 11 augustus 2024 @ 15:53:22 #43
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_214677625
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Niet genoemd maar HBO MAX was top wat mij betreft, alles was live te zien, geen technische problemen, makkelijk terug te kijken/terug te spoelen, veel Nederlands commentaar en de mogelijkheid om hem op een ander commentaar te gooien mocht de Nederlandse niet bevallen.
Verbeterpunten wat mij betreft:
- Naamgeving van de streams om terug te kijken (3x dezelfde naam, onduidelijk welke de ES-streams zijn en welke die zonder onderbrekingen)
- Geluidsmix van het NLse commentaar was soms heel slecht. Puur om die reden bij het klimmen voor Engels gekozen.
- Voor-/achteruit spoelen zonder beeld

Maar idd verder dik tevreden ^O^
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2024 @ 15:53:35 #44
pi_214677631
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:50 schreef Bezsen het volgende:
Verder zie je op dit forum ook continue "Ik ben tegen X-land, want Y-supporters/politieke reden"
Juichen of niet voor een vlaggetje zijn is best normaal. Oproepen tot uitfluiten van alle Nederlandse sporters vind ik dat niet.
pi_214677687
Ook hier nog even een top voor RadiOlympia.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214677778
De schietturk die met hand in zijn zak zilver won *O*
hardcoholic
pi_214677869
Top: Alle experts hier op Fok die hoogstpersoonlijk TeamNL naar de beste prestatie ooit hebben toegeschreeuwd vanuit hun luie stoel

Flop: Alle geilerds hier die alleen sport kijken om de knappe dames (of heren)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 augustus 2024 @ 16:20:34 #48
284411 crew  heywoodu
pi_214677935
Top: de plaatjes _O_

Ik kan me echt weinig Olympische Spelen herinneren met meer iconische beelden dan Parijs, met als hoogtepunten de Eiffeltoren in de achtergrond en soms zelfs bijna in de voorgrond (beachvolleybal, wegwedstrijden die daar finishten) en alles in de tuinen van Versailles, dat was majestueus _O_
pi_214677955
Locatiekeuze was sowieso fantastisch ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214678034
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2024 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens blijft de hoeveelheid reclame natuurlijk belachelijk bij de NOS, een stuk meer dan bij Sporza of de BBC. Maar ja, dan moet de politiek maar meer centen geven
Of minder geld uitgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')