Random puntjes die nog niet zijn genoemd. Ik weet niet of het hoogte- of dieptepuntjes waren.
Het hartverscheurende gehuil van Uta Abe na haar uitschakeling in het judotoernooi. Als je dit nog niet gezien hebt, zoek het filmpje op.
Amerikaanse dominantie bij de atletiek. Dit wordt onuitstaanbaar over vier jaar.
Het wereldrecord van Duplantis. Ik was in het stadion en ik heb iedereen en zijn moeder vooraf verteld dat ik hoopte op precies dit scenario. Het was fantastisch.
Dezelfde dag, van Klinken die faalde op de discus. Ik weet niet hoe dit op tv over kwam, maar na haar eerste twee worpen ging alles mis en heeft ze anderhalf uur versuft alleen gezeten.
Triumph en disaster liggen op zo’n avond dicht bij elkaar. Niet iedereen behandelt ze hetzelfde.
Steph Curry die het Amerikaanse basketbalteam redt door in de laatste twee wedstrijden 17 driepunters raak te schieten. Onwaarschijnlijk fenomeen.
De arme b-girls. Er zaten een paar goed getrainde meiden bij die zich al jaren inzetten voor deze sport. Hun prestaties werden volledig overschaduwd door een Australische oma die het onderdeel totaal niet serieus nam. Het was hilarisch, maar de winnaars verdienden de aandacht.
Parijs. De stad, de mensen.
Er is nog veel, veel meer