SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Het Doomscenario dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:50 schreef The_Undertone het volgende:
Doom forfait bij de 4 *400 trouwens, dus geen belgische medaille daar. (Als er al kans op was)
Deze zwemster ken ik niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met dank aan Lisa Carrington (3x).
Ze staan gelijk gaan, nu beide 1x over 2.38, eerste die erover gaat wint en per 2 fout gaan ze een afstand omlaag.quote:
penalty'squote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:51 schreef franklop het volgende:
Ik wilde jumpoff in de TT zetten, maar daarmee zou ik wat spoileren
Klinkt als een zangeres.quote:
Totale kutfinalequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Kitaguchi wel mooie winnares, kutniveau verder
Wel een van de beste dit jaar ja, dus dat scheelt gelukkig nog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Kitaguchi wel mooie winnares, kutniveau verder
Vrouwen hebben wel een andere discus natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:52 schreef franklop het volgende:
Speer minder ver dan discus bij de vrouwen?
Latje tik.quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
Kunnen ze niet gewoon beiden een kogel krijgen zodat ze kunnen gaan kogelstoten?
Dat vind ik wel erg rigoureusquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
Kunnen ze niet gewoon beiden een kogel krijgen?
Niet mee eens, vind er geen reet aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prachtig dit, stuk beter dan die farce van 3 jaar geleden.
Naja het had ook wel wat met 2 vrienden. maar liever idd gewoon springen voor Goudquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prachtig dit, stuk beter dan die farce van 3 jaar geleden.
niet mijn post aanpassen in je quotequote:
P4quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Klaver - Peeters - De Witte - Bol
Zo bij de 4x400
Gingen eerst naar 2.40 daarna weer lager.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:54 schreef DeeBee het volgende:
Bizar dat ze weer 2.38 springen?! Gaan ze niet direct lager?
Dreamteamquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo bij de 4x400
Als je zo'n voorzet geeft, dan moet die post gemaakt wordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet mijn post aanpassen in je quote
Zit er dik in.quote:
je mag wel op bed hoorquote:
Voor zover ik het zag zei Kerr meteen jump.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:55 schreef The_Undertone het volgende:
Maar wilde Kerr wel delen en Robbie niet of hoe ging dat?
Zilver zou prima zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dreamteam
3:18, nieuw NR ja en zilver!
Als Klaver maar niet blijft zitten bij de start.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo bij de 4x400
Dat is een losing gamequote:
Ja dit wilde velen hier he.quote:
quote:
Er zijn users die dit prefereren.quote:
Allebei goud.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat als ze allebei over 2.34 springen?
Dan naar 2.35quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op een gegeven moment draaien ze het om, gaan ze limbo dansen.quote:
dan gaan ze weer omhoogquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Barshim weer terug in de race?
Ik denk twee.quote:
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Barshim weer terug in de race?
minder onzin dan 2x goud.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat een onzin. Wordt straks je winnende sprong lager dan je hoogste sprong.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnZodra de hoogte van de afgevallen atleet is gefaald mag die weer meedoen
![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
minder onzin dan 2x goud.
En die heeft dan een voordeel want uitgerust en die anderen hebben veel meer gesprongen.quote:
Gun Botswana die overwinning nou gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:59 schreef potjecreme het volgende:
De regels mogen wel gewijzigd worden.
Die zal niet leidend zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Sito deze toets doorstaat.
Daar had hij er nogal wat van gehadquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je stopt toch gewoon een spuit erin, Doom zijnde?
Daar konden wij toen wel smakelijk om lachen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:01 schreef Em31 het volgende:
Vorige spelen bij dit waren de Britten toch woest dat ze van Italië verloren, allemaal beschuldigingen van doping. Werd een paar maanden later zilver voor de Britten afgepakt omdat er eentje doping had gebruikt.
quote:
Was verkeerde afstand trouwens, sorry.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die geven nu nog steeds licht
Is dit niet live?quote:
Morgen mogen ze nog een keerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:05 schreef BillDauterive het volgende:
België weer vierde? Ze zijn relatief vaker vierde dan Nederland.
Ja wtfquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
De collectieve juich geeft het nu wel een beetje weg.
Leek wel een beuk ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
De Belg en de Fransman dachten dat het een koppelkoers was met een arm wissel?
Nee, heb hoogspringstream aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Die was beter te horen na het rennen, dan na de sprongquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Nee, geluid zit nog bij de commentatorenquote:
Dat is zijn zoon toch?quote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:06 schreef wimderon het volgende:
Tebogo had tot uitkomen bocht in de slipstream moeten blijven zitten
Dat mag. Het was Borlee overigens niet eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik mag die Borlee's gewoon niet.
Beter dan Nederlandquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:09 schreef silverhill het volgende:
Nieuw-Zeeland nu op 9 goud. Gaat lekker daar.
Afrikaans, Europees en Aziatisch records zelfs.quote:
Dat is bij de estafette meestal wel zo.quote:
Kun je rekenen?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd hierna zit het er alweer op in het atteletiekstadion
SPOILER: SynchroonzwemmenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn allen naar de Van Brienenoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:13 schreef Benny het volgende:
SPOILER: SynchroonzwemmenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten nog voorgesteld worden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit ja. Het voelt als een moeilijk verhaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:13 schreef kilon het volgende:
Ik hoop op zilver, zou heel blij zijn met brons en verwacht 4e.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:13 schreef Benny het volgende:
SPOILER: SynchroonzwemmenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de makers van from Freed from Desire kunnen met pensioen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:13 schreef TLC het volgende:
Hermes House Band heeft weer kunnen cashen
Veel te delen welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:13 schreef TLC het volgende:
Hermes House Band heeft weer kunnen cashen
46.9quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Wat voor split verwachten we van McLaughlin? Ik verwacht onder de 47.5
Pff jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belachelijk goed deze vier van USA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |