Kinderspel in vergelijking met het verspringenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:29 schreef Redefine het volgende:
Een OR bij het hoogspringen zou ook weleens leuk zijn. Staat ook alweer 28 jaar.
nee hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je wordt gedwongen naar Joris te luisteren als je via de tv kijkt.
Sporza is nu ook live.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je wordt gedwongen naar Joris te luisteren als je via de tv kijkt.
Kitaguchi hoeft niet eens haar best te doen als favoriet om te winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveau bij speerwerpen is echt kut
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:34 schreef franklop het volgende:
Geswitched naar Sporza
Kan iemand Stefan Verheij weer fixen?
quote:Na circa twintig jaar verslaggeving voor de NOS-tv van vooral atletiek richt Stefan Verheij zich noodgedwongen op een bureaufunctie. Een erfelijke oogziekte, de ziekte van Stargardt, vermindert zijn gezichtsvermogen. ,,Het is een progressieve ziekte. Ik moet mezelf behoeden, ik merk nu al dat ik sommige dingen niet kan zien. Jammer, maar het kan niet anders”, zegt Verheij, die in de samenwerking met Leon Haan verslag deed van de technische nummers in de atletiek.
Ja, kut.quote:
Dat bedoelde ik ook met fixen in dit gevalquote:
Dat is elke wedstrijd weer een verrassingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:36 schreef TAmaru het volgende:
wat is trouwens de reden dat ze bij de vorige OS 2.30-2.33-2.35-2.37 sprongen en nu andere hoogtes nemen?
Blij dat ik glij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
De laatste worp van de Poolse is een glijder.
Hier is tenminste all the way om gesprongen ipv die flopshow vorige keerquote:
Bijna geen bier bestellen meer dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuw-Zeelander springt bijna de bar doormidden.
Mwoah. De lat ligt hoogquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we zeggen dat hoogspringen in de lift zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |