Jos Hermens, de zonnekoning van Afrikaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Een Nederlandse zaakwaarnemer? Goud met een Nederlands randje, ik hoor het al. Eigenlijk ONS goud, zou ik wel durven stellen.
Rabobankquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar komt deze McEwen vandaan jeetje
Jaja USA enzo
Daar heb ik wel Geloof in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kipyegon mag nu de Bell luiden.
Niet zo heel veel slechter als in Tokyo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:20 schreef The_Undertone het volgende:
Ethiopië is op de piste echt zwak dit jaar.
Waar de Smurfenhuisjes staanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaja USA enzo
Pieken op het juiste moment.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:23 schreef DeeBee het volgende:
Bizar niveau ineens op hoog van een paar nobuddies
Koolstofmonoxide in de aanbieding?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jaja USA enzo
Ik koop altijd dagpasjes, afhankelijk van de temperatuur van het bad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dagjesmensen komen pas voor de 4x400, om er dan achter te komen dat we daar geen topfavoriet voor het goud zijn
Leuk voor hem.quote:
That's one small step for man, one giant LEE for mankind.quote:
Boze Bol en Klaver onderschattenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Dagjesmensen komen pas voor de 4x400, om er dan achter te komen dat we daar geen topfavoriet voor het goud zijn
Ik vond hem al een tijdje rustig.quote:
4x onder de 50 PR Amerika (neem ik aan) is een brug te ver. Zilver is ook mooi!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Boze Bol en Klaver onderschatten
pak je troostdekentje er maar vast bij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef kilon het volgende:
Hier ook al een Amerikaans goud zou ik niet zo leuk vinden
Bij het speerwerpen gaat ze dan weer niet lukken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef kilon het volgende:
Hier ook al een Amerikaans goud zou ik niet zo leuk vinden
Was bijna de hele spelen zonder hem doorgekomenquote:
Kinderspel in vergelijking met het verspringenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:29 schreef Redefine het volgende:
Een OR bij het hoogspringen zou ook weleens leuk zijn. Staat ook alweer 28 jaar.
nee hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je wordt gedwongen naar Joris te luisteren als je via de tv kijkt.
Sporza is nu ook live.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je wordt gedwongen naar Joris te luisteren als je via de tv kijkt.
Kitaguchi hoeft niet eens haar best te doen als favoriet om te winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveau bij speerwerpen is echt kut
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:34 schreef franklop het volgende:
Geswitched naar Sporza
Kan iemand Stefan Verheij weer fixen?
quote:Na circa twintig jaar verslaggeving voor de NOS-tv van vooral atletiek richt Stefan Verheij zich noodgedwongen op een bureaufunctie. Een erfelijke oogziekte, de ziekte van Stargardt, vermindert zijn gezichtsvermogen. ,,Het is een progressieve ziekte. Ik moet mezelf behoeden, ik merk nu al dat ik sommige dingen niet kan zien. Jammer, maar het kan niet anders”, zegt Verheij, die in de samenwerking met Leon Haan verslag deed van de technische nummers in de atletiek.
Ja, kut.quote:
Dat bedoelde ik ook met fixen in dit gevalquote:
Dat is elke wedstrijd weer een verrassingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:36 schreef TAmaru het volgende:
wat is trouwens de reden dat ze bij de vorige OS 2.30-2.33-2.35-2.37 sprongen en nu andere hoogtes nemen?
Blij dat ik glij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
De laatste worp van de Poolse is een glijder.
Hier is tenminste all the way om gesprongen ipv die flopshow vorige keerquote:
Bijna geen bier bestellen meer dusquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuw-Zeelander springt bijna de bar doormidden.
Mwoah. De lat ligt hoogquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen we zeggen dat hoogspringen in de lift zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |