SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door heywoodu op 10-08-2024 10:07:10 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jammer, ik weet dat het vrij onrealistisch was, maar Nageeye is wel een atleet die ik het écht heel erg had gegund weer. Veluwse eer natuurlijk maar komt vooral altijd zo supersympathiek over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja Nageeye moet uitgestapt zijn.
Zou raar zijn om de 4x400 gouden medaille uit de OP te halen.quote:
Hij kan zich zelfs een lekke band permitterenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
Nu weer 20 seconden dus goud lijkt definitief weg
Hij liep toch vrij goed, zo onrealistisch was het nou ook weer niet. Het klikte ergens net niet helaas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, ik weet dat het vrij onrealistisch was, maar Nageeye is wel een atleet die ik het écht heel erg had gegund weer. Veluwse eer natuurlijk maar komt vooral altijd zo supersympathiek over.
Zo beter?quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer, ik weet dat het vrij onrealistisch was, maar Nageeye is wel een atleet die ik het écht heel erg had gegund weer. Veluwse eer natuurlijk maar komt vooral altijd zo supersympathiek over.
Schoengenot.quote:
Grapjas.quote:
Loopt op 5 minuten, volgens nu.nlquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja Nageeye moet uitgestapt zijn.
Ik zie het nu ja, maar dan is die gaan lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Loopt op 5 minuten, volgens nu.nl
Weer mooi gepiekt na zijn 4e plek op het WK.quote:
Densamoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben zo oud dat ik 2.06.50 als wereldrecord op de marathon in mijn hoofd heb
Verstandig, doe ik ook altijd als het niet meer gaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja, maar dan is die gaan lopen.
Volgens het AD is hij in de eindfase uitgestapt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Nageeye is even een bakkie koffie gaan drinken ergens onderweg?
Daarom begin ik ook gewoon met wandelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verstandig, doe ik ook altijd als het niet meer gaat.
Waarschijnlijk zonder af te rekenen genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Nageeye is even een bakkie koffie gaan drinken ergens onderweg?
Lol.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben zo oud dat ik 2.06.50 als wereldrecord op de marathon in mijn hoofd heb
quote:2:00:35 (6:12) Kelvin Kiptum (Nike, Chicago 2023)
2:01:09 (6:16) Eliud Kipchoge (Nike, Berlin 2022)
2:01:25 (6:12) Kelvin Kiptum (Nike, London 2023)
2:01:39 (6:07) Eliud Kipchoge (Nike, Berlin 2018)
2:01:41 (6:11) Kenenisa Bekele (Nike, Berlin 2019)
2:01:48 (6:36) Sisay Lemma (Adidas, Valencia 2023)
2:01:53 (6:15) Kelvin Kiptum (Nike, Valencia 2022)
2:06:26 (6:22) Tamirat Tola (Nike, Parijs 2024)
En dan morgen weerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:13 schreef Zorro het volgende:
S. Hassan 29e. Niet slecht na zo'n 10km de avond ervoor
quote:Like Alert
10-08-2024 @ 10:13:46
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Atletiek] #55 Hassan gaat naar?"
Kenianen op kampioenschappen, altijd genieten.quote:
Verkeerde vlaggetje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kenianen op kampioenschappen, altijd genieten.
Sportklimmen, waterpolo, bootje varen om finaleplekken vanaf 11 uur, handbalwedstrijd Denemarken - Zweden, Tafeltennis om brons?quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De duur van de Spelen beginnen er in te hakken bij @:heywoodu vrees ik.
Ach. Nou ja, naast het brons 21e en ergens een laatste plek of DNFquote:
Mooi dat dat nog kan in deze tijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
vijf miljoen camera's en een half uur lang weet niemand waar Abdi Nageeye is.
Ik ben op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sportklimmen, waterpolo, bootje varen om finaleplekken vanaf 11 uur, handbalwedstrijd Denemarken - Zweden, Tafeltennis om brons?
Misschien van de gelegenheid gebruik gemaakt en even de Eiffeltoren beklommen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoger dan de Van Brienenoord.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien van de gelegenheid gebruik gemaakt en even de Eiffeltoren beklommen?
Dat doet me denken aan 'Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is een Oegandeesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kenianen op kampioenschappen, altijd genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Rustig even een selfie gemaakt en een ijsje gegeten. Moest even wachten bij de ansichtkaarten en toen weer doorgelopen. "Deze Spelen vooral genieten!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien van de gelegenheid gebruik gemaakt en even de Eiffeltoren beklommen?
Viaplay premium nemen voor onboard camera. @3rr0rquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Loopt iedereen in dit topic nog helemaal de moeder met die tijd overigensquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef The_Undertone het volgende:
Mongooltje Ser-Od BAT-OCHIR ligt na 35 km op 28:30, benieuwd wanneer die binnen komt.
Omdat het voor 99% van de wereld ook totaal niet boeiend is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed advies voor de jongens van #werkenbijdenosquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay premium nemen voor onboard camera. @:3rr0r
Dat is wel echt een leuk boekquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan 'Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween'.
Jup, die ligt dan op een schema van 2:40, 2:45, dat zal niemand hier wel halen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Loopt iedereen in dit topic nog helemaal de moeder met die tijd overigens
2x zeilenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Help eens mee. Ik probeer uit mijn hoofd te bedenken welke 13 gouden medailles we hebben
Roeien 4
Hockey 2
Baanwielrennen 2
Atletiek 1
Basketbal 1
Zwemmen 1
Zeilen 1
Ik kan niet op die laatste komen. Of hadden we 5 roeigoud?
Je mist een zeilmedaille (Bouwmeester en Duetz/Van Aanholt)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Help eens mee. Ik probeer uit mijn hoofd te bedenken welke 13 gouden medailles we hebben
Roeien 4
Hockey 2
Baanwielrennen 2
Atletiek 1
Basketbal 1
Zwemmen 1
Zeilen 1
Zeilen 2!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Roeien 4
Hockey 2
Baanwielrennen 2
Atletiek 1
Basketbal 1
Zwemmen 1
Zeilen 1
Oh wacht, twee zeilgoud. Die fanastische te vroege finish was ik vergetenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Roeien 4
Hockey 2
Baanwielrennen 2
Atletiek 1
Basketbal 1
Zwemmen 1
Zeilen 1
*meldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:22 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Jup, die ligt dan op een schema van 2:40, 2:45, dat zal niemand hier wel halen, vermoed ik.
Duetz/Aanholt en Bouwmeester tochquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Roeien 4
Hockey 2
Baanwielrennen 2
Atletiek 1
Basketbal 1
Zwemmen 1
Zeilen 1
Daar doe jij ook aan mee toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef Nober het volgende:
Ik hoor dat er nog tickets zijn voor de paralympics. Goh.
Ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duetz/Aanholt en Bouwmeester toch
Als iemand valt op de paralympics he.......quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef Nober het volgende:
Ik hoor dat er nog tickets zijn voor de paralympics. Goh.
Dat zal wel een keuze zijn, want die laatste km kan je dan net zo goed lopen als je per se wil finishen lijkt mij.quote:
Nee een chutepara.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als iemand valt op de paralympics he.......
Is dat dan een parachute?
Roeien 4quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Roeien 4
Hockey 2
Baanwielrennen 2
Atletiek 1
Basketbal 1
Zwemmen 1
Zeilen 1
Ik vergeet ook iedere keer de tweede zeil medaille (die van Duetz/Van Aanholt)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je mist een zeilmedaille (Bouwmeester en Duetz/Van Aanholt)
En dan overmorgen weer spijt hebben, net als het WK.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal wel een keuze zijn, want die laatste km kan je dan net zo goed lopen als je per se wil finishen lijkt mij.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Roeien 4 3 1 Wielrennen 2 3 1 Zeilen 2 0 2 Hockey 2 0 0 Atletiek 1 0 3 Zwemmen 1 0 2 Basketball 1 0 0 Paardrijden 0 0 1 |
Beetje als een worp ongeldig laten verklaren omdat ie toch je betere score niet overtreft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal wel een keuze zijn, want die laatste km kan je dan net zo goed lopen als je per se wil finishen lijkt mij.
https://olympics.com/en/paris-2024/medalsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een lijstje gemaakt![]()
[ code verwijderd ]
Ja iemand anders heeft ook een lijstje gemaakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/paris-2024/medals
Noord-Macedoniër komt net binnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen die nu nog loopt is een baas.
OVER9000 Nederlanders op die lijst. Maar ja je hebt geloof ik 30 hockeyers en 12 roeiers die samen 3 medailles winnen. Zo komen we er welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/paris-2024/medals
Stream schakelt wegquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik blijf hier tot de Mongoliër binnen is
Die heeft een Javert-je gedaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Abdi Nageeye nou al teruggevonden?
Typisch Belgisch wel, weer net nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik lag nog in mijn nest te stinken toen deze Bashir Abdi zilver heeft gewonnen
Bijzonder pand wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:40 schreef PippenScottie het volgende:
Regie toont ons een random dak
Ik heb gelijk.quote:
Hij kwam ondersteund door een official op de finishlijn af, maar vlak voor de finish buiten het parcours gebracht. Eerste hulp, vermoed ikquote:
Ik zou het met de bus nog niet halenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
Maar reken voor de aardigheid eens uit wat voor tempo je moet lopen om een marathon in 2.45 te lopen en probeer dat eens een kwartier vol te houden.
In de tijd dat mijn conditie op mijn best was deed ik een dikke 3000m op de Coopertest, zo'n 3300/3400. Laten we dat op 3500 zetten in een bijzondere goede dag. Maar dan was ik helemaal stuk, dus daar kwam ik geen stap verder meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
Maar reken voor de aardigheid eens uit wat voor tempo je moet lopen om een marathon in 2.45 te lopen en probeer dat eens een kwartier vol te houden.
Het lijkt me niet erg handig om met (nieuwe) nierproblemen, nog geen week na nierstenen te hebben gehad, nog te gaan springen. Ook al is het maar voor het publiek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Tamberi met een nierprobleem. Hij zegt te gaan springen, maar geen idee hoe, en geeft ook al aan dat het over is.
okee klaasquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:07 schreef OmniRocket het volgende:
Wat een lul die Abdi. Nageye nam hem 3 jaar geleden op sleeptouw naar brons en nu andersom laat Abdi Nageye gewoon stikken.
;-)
Officieel DNF in goed gezelschap van Kipchoge.quote:
M'n PR is 4.04 dus ik probeer daar maar niet aan te denkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
Weten we zeker dat het niet Carlin was?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:09 schreef Slobeend het volgende:
Nageeye is blijkbaar tegen een Keniaan gebotst bij een waterpost, daarna pijn en moeite met lopen.
https://nos.nl/l/2532701
Abdi van Barneveldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:09 schreef Slobeend het volgende:
Nageeye is blijkbaar tegen een Keniaan gebotst bij een waterpost, daarna pijn en moeite met lopen.
Goed interview wel en het verklaart alles perfect. Wat zonde is dat. Hij zat er tot dat moment heel goed bijquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:09 schreef Slobeend het volgende:
Waarom ga je dan uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef Alpha0 het volgende:
Als ik de NOS app op mijn mobiel installeer, dan kan ik vanavond tijdens uitgaan gewoon de atletiek onderdelen zien?
Atletiek is eigenlijk enige wat me echt interesseert deze spelen.
Je kan ook niet uitgaan als je toch naar een scherm gaat starenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef Alpha0 het volgende:
Als ik de NOS app op mijn mobiel installeer, dan kan ik vanavond tijdens uitgaan gewoon de atletiek onderdelen zien?
Kan eventueel ook via https://npo.nl/start/livequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef Alpha0 het volgende:
Toch prima te combineren? Niet iedereen gaat met een grote vriendengroep naar een club om te feesten.quote:
Alles wat me interesseert aan uitgaan duurt ook maar 60 seconden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:44 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
De onderdelen die me het meest interesseren duren maar 60 seconden.
Dat is vanavond dan alleen de 100 meter horden. Al het andere duurt langer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:44 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
De onderdelen die me het meest interesseren duren maar 60 seconden.
En dan ook echt alleen maar het event zelf. Inclusief introductie ben je toch wat langer bezig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is vanavond dan alleen de 100 meter horden. Al het andere duurt langer.
De woede over het eerder opnemen van de tijden evenzeer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die paniek bij Froome was toen genieten
De 4 x 400 ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is vanavond dan alleen de 100 meter horden. Al het andere duurt langer.
Nog nieuws over Barshim?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Tamberi met een nierprobleem. Hij zegt te gaan springen, maar geen idee hoe, en geeft ook al aan dat het over is.
https://www.omius.io/quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:33 schreef marcodej het volgende:
Maar wat is het verhaal van die hoofdband?
Kennelijk heeft ze gezegd dat ze zal deelnemen. https://www.msn.com/en-us(...)0m-relay/ar-AA1oxGZgquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:02 schreef Fodio het volgende:
Is het al bekend of McLaughlin gaat meedoen met de 4x400M vrouwen? Lijkt mij wel logisch overigens maar wellicht heeft ze er zelf geen zin in
Dit is gespeeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kennelijk heeft ze gezegd dat ze zal deelnemen. https://www.msn.com/en-us(...)0m-relay/ar-AA1oxGZg
Ze kan ook 20 meter voor de finish nog op haar gezicht gaan.quote:
Ga die smatjes fixen en kijk morgen het atletiek terug.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef Alpha0 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:58 schreef Nober het volgende:
Waarom finishte Nageeye niet?
[..]
Ga die smatjes fixen en kijk morgen het atletiek terug.
Of zie het interview op de vorige pagina..quote:Door een botsing met een Keniaan bij een drankpost werd de olympische marathon van Abdi Nageeye een strijd tegen zijn lichaam. De Ethiopiër Tamirat Tola won en de Belg Bashir Abdi pakte het zilver. Op het loodzware heuvelachtige parkoers kenden ook grootheden Eliud Kipchoge en Kenenisa Bekele een zware dag. ,,Moet ik dan mijn lichaam kapot lopen?”
Beetje je lichaam kapot gaan lopen, Nageeye gaat ze vanaf nu focussen op breaking.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Of zie het interview op de vorige pagina..
quote:Zaterdag 10 augustus:
18:30 - 22:30 uur
19:45 uur: finale 100m horden – met Nadine Visser
20:00 uur: finale 5000m (m) – met Mike Foppen
21:22 uur: finale 4x400 estafette (v) - met TeamNL
Attention whoredquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:16 schreef DeLuna het volgende:
Gaat Tamberi nu wel of niet springen? Op Instagram een uur geleden was hij nog met spoed opgenomen in het ziekenhuis omdat hij bloed zou ophoesten en 20 minuten geleden zat hij in de bus naar het stadion??
https://www.instagram.com/p/C-fc7WQN3W8/?igsh=eXp1djlocng0Mmt3
https://www.instagram.com/p/C-flhRqt2r1/?igsh=aWNnY2F2eTY1c3Rx
Hij had wel echt nierstenen. En nu mogelijk weer. Alleen dan kan je dus echt niet even lopen springen. Dus het zal nu wel meevallen maar hoe dan ook wil hij alle aandacht wel even opeisen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Attention whored
Was voor de kwalificaties ook al dood volgens z'n Instagram-posts, maar sprong zich toen lachend de finale in...
En nog gevoel voor humor ook:quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Alexandra Burghardt heeft een medaille op de Zomer en Winterspelen.
Kwalificatieeis is aangepast zodat ie mee mag doen hoorde ik.quote:
Baas!quote:
Hij had zich toch gewoon gekwalificeerd?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwalificatieeis is aangepast zodat ie mee mag doen hoorde ik.
https://olympics.com/en/p(...)gh-jump/fnl-000100--
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwalificatieeis is aangepast zodat ie mee mag doen hoorde ik.
https://olympics.com/en/p(...)gh-jump/fnl-000100--
Jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:00 schreef kilon het volgende:
[..]
Hij had zich toch gewoon gekwalificeerd?
Sterven in het harnas, mooiste wat er is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:04 schreef AgnesGru het volgende:
Tamberi vanmorgen naar het ziekenhuis afgevoerd
Groter dan Lyles?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:05 schreef Remco het volgende:
Zo'n grote act heb ik nog niet vaak gezien.
Oja, dan wel eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik gok dat de rolstoel er vanavond ook nog wel aan te pas komt dan wint Tamberi
Heb al eerder iemand horen klagen vanavond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:08 schreef Salina het volgende:
Jezus Christus, wie kijkt er ook HBO/ES?
Je hoort echt ALLES op de achtergrond. Inschenken van een drankje zojuist.
Amateurgedoe.
Tamberi is wel een grotere act ja. Maar nog steeds wel een sympathieke vent.quote:
Alles is beter dan Jorisquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:08 schreef Salina het volgende:
Jezus Christus, wie kijkt er ook HBO/ES?
Je hoort echt ALLES op de achtergrond. Inschenken van een drankje zojuist.
Amateurgedoe.
Zekerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tamberi is wel een grotere act ja. Maar nog steeds wel een sympathieke vent.
Die zou tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:10 schreef Em31 het volgende:
Ik had laatst ook nierstenen, komt wel dichtbij zo.
(Wat een gek om gewoon mee te doen)
"Dat is toch genieten"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Tamberi een medaille wint gaat de ACT echt tien keer groter worden. Ik kijk ernaar uit.
Ja dit kan niet gezond zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zou tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
Redefine in OS / Dagprogramma Olympische Spelen Parijs 2024quote:19.00 Mannen – hoogspringen, finale
19.05 Mannen – 800m, finale
19.30 Vrouwen – speerwerpen, finale
19.35 Vrouwen – 100m horden, finale Nadine Visser
19.50 Mannen – 5000m, finale Mike Foppen
20.15 Vrouwen – 1500m, finale
21.00 Mannen – 4 x 400m estafette, finale
21.14 Vrouwen - 4 x 400m estafette, finale Nederland
Die was buitenaards dus dat is logisch.quote:
Dat is de beste manier om dat soort tijden te lopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:17 schreef wimderon het volgende:
De hele race op kop en bijna een WR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |