quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De duur van de Spelen beginnen er in te hakken bij @:heywoodu vrees ik.
Ach. Nou ja, naast het brons 21e en ergens een laatste plek of DNFquote:
Mooi dat dat nog kan in deze tijd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
vijf miljoen camera's en een half uur lang weet niemand waar Abdi Nageeye is.
Ik ben op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sportklimmen, waterpolo, bootje varen om finaleplekken vanaf 11 uur, handbalwedstrijd Denemarken - Zweden, Tafeltennis om brons?
Misschien van de gelegenheid gebruik gemaakt en even de Eiffeltoren beklommen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoger dan de Van Brienenoord.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien van de gelegenheid gebruik gemaakt en even de Eiffeltoren beklommen?
Dat doet me denken aan 'Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is een Oegandeesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kenianen op kampioenschappen, altijd genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Rustig even een selfie gemaakt en een ijsje gegeten. Moest even wachten bij de ansichtkaarten en toen weer doorgelopen. "Deze Spelen vooral genieten!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien van de gelegenheid gebruik gemaakt en even de Eiffeltoren beklommen?
Viaplay premium nemen voor onboard camera. @3rr0rquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Loopt iedereen in dit topic nog helemaal de moeder met die tijd overigensquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef The_Undertone het volgende:
Mongooltje Ser-Od BAT-OCHIR ligt na 35 km op 28:30, benieuwd wanneer die binnen komt.
Omdat het voor 99% van de wereld ook totaal niet boeiend is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed advies voor de jongens van #werkenbijdenosquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Viaplay premium nemen voor onboard camera. @:3rr0r
Dat is wel echt een leuk boekquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan 'Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween'.
Jup, die ligt dan op een schema van 2:40, 2:45, dat zal niemand hier wel halen, vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Loopt iedereen in dit topic nog helemaal de moeder met die tijd overigens
2x zeilenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Help eens mee. Ik probeer uit mijn hoofd te bedenken welke 13 gouden medailles we hebben
Roeien 4
Hockey 2
Baanwielrennen 2
Atletiek 1
Basketbal 1
Zwemmen 1
Zeilen 1
Ik kan niet op die laatste komen. Of hadden we 5 roeigoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |