SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Beachvolley denk ikquote:
Als India in de finale had gestaan wel.quote:
Nou nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als India in de finale had gestaan wel.
Jawel, heb me er zeer mee vermaakt vandaag.quote:
Ik heb het een tijd gekeken. Was nog erger dan ik verwacht had. Gelukkig is het na deze keer ook gelijk over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, heb me er zeer mee vermaakt vandaag.
Niet erger dan andere jurysporten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd gekeken. Was nog erger dan ik verwacht had. Gelukkig is het na deze keer ook gelijk over.
Ja, maar kunnen natuurlijk de finales nog terugkijken.quote:
Nou ja. Die gemaakte stoerheid, niet geweldig niveau. Die lachwekkende MC's, de gemaakte hipheid met de voornamen en dan het commentaar erbij. Lachwekkend in het kwadraat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet erger dan andere jurysporten.
Lekker kort.quote:
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Die gemaakte stoerheid, niet geweldig niveau. Die lachwekkende MC's, de gemaakte hipheid met de voornamen en dan het commentaar erbij. Lachwekkend in het kwadraat.
Lekker naar de nonnen uit Vught!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:56 schreef marcodej het volgende:
Geef haar toch een cursus Nederlands, Atletiekunie.
Dat klopt, is dan ook mijn meningquote:
Spreekt beter Nederlands dan Noa Langquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:56 schreef marcodej het volgende:
Geef haar toch een cursus Nederlands, Atletiekunie.
Die zouden 'Ik weet niet, ik weet niet' dertig keer herhalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Onnavolgbaar
Denk dat zelfs ChatGPT hier niks van kan maken.
Dankjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef PirE het volgende:
Best gedaan, mooie medaille.
Stress voor de marathon, moeilijk parcours. Hopelijk zondag beter.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spreekt beter Nederlands dan Noa Lang
Dat is ook onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze spreekt ook Engels toch? Of wil ze echt zelf graag deze interviews in Nederlands geven
Dat is bijna net zo slecht te verstaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze spreekt ook Engels toch? Of wil ze echt zelf graag deze interviews in Nederlands geven
Babbelzieke joegoslaafquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:00 schreef -XOR- het volgende:
Je kunt niet zeggen dat Sifan geen tekst heeft.
Ben benieuwd wie de bergtrui pakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
TDF-parcours in Parijs volgens Sifan
Je moet nog 200 meter Hilbert!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
42km lopen lijkt niet mij niet genoeg Jeroen.
Zeker.quote:
Girmay de groene.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de bergtrui pakt.
Nederlanders passen zich maar aan, laat haar lekker in het Amhaars dat interview doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat ze de omloop over de Champs-Élysées bedoelt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de bergtrui pakt.
sneakte hem bewust nog daar neerquote:
Dan zit er twaalf uur tussen de finish en Dione, als dat programma er zondag al is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:01 schreef PirE het volgende:
5km reactie was een stuk korter, 10km veel meer informatie.
Zondag is er geen tijd voor Dione als Sifan gaat praten.
Nee de hoogteverschillenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de omloop over de Champs-Élysées bedoelt.
Nou ja, er zit ook een serieuze klim in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de omloop over de Champs-Élysées bedoelt.
En daarom copy paste ik m nog een keer in dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er iemand babbelziek in deze land dan is dat de Johan.quote:
Vooral een combinatie van wedstrijdhardheid op willen doen en het te saai vinden om niks te doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:03 schreef Gimmick het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Hassan deze afstand loopt als ze de marathon zo belangrijk vindt. Ze is goed, maar ik vrees dat dit niet goed komt zondag.
euh jij had het beter gedaan?quote:
Even warmlopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:03 schreef Gimmick het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Hassan deze afstand loopt als ze de marathon zo belangrijk vindt. Ze is goed, maar ik vrees dat dit niet goed komt zondag.
Anders had ze de afstand minimaal wel als training gelopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:03 schreef Gimmick het volgende:
Gewoon door het volkslied praten, dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Twee vreselijk onsympathieke mensen op dat podium.
Stekelenburg en Schippers staan niet op een podium.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Twee vreselijk onsympathieke mensen op dat podium.
Heeft #TeamNL niet een blik van die lui meegestuurd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:05 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat Schilder, gezien het verhaal nu, wel baat heeft bij een goede psycholoog. En nee dat bedoel ik niet cynisch. Veel sporters hebben daar al baat bij gehad
dat is vrijwel standaard daarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon door het volkslied praten, dat zal ze leren.
Vergeleken met engnek McL is Schippers een schatje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stekelenburg en Schippers staan niet op een podium.
Elk zichzelf respecterend team heeft tegenwoorddig een sportpsycholoog bij zich.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heeft #TeamNL niet een blik van die lui meegestuurd?
Daarom de grap ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vergeleken met engnek McL is Schippers een schatje.
Religekkie, zit bij die Kersee die natuurlijk niemand vertrouwt en loopt 3 races per jaar.quote:
Oh ik vergat nep en jij vergat Kersee, stop de tijd.quote:
Atleten die nooit in grote wedstrijden lopen buiten het WK en de OS om zijn gewoon slecht voor de sport. Plus dat ze op een obsessieve manier met haar religie omgaat.quote:
Wat is nep?quote:
Alleen Kersee is dus enigszins valide.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Religekkie, zit bij die Kersee die natuurlijk niemand vertrouwt en loopt 3 races per jaar.
Ik uit het noorden kan hier helemaal niets mee.quote:
Loopt 3 races per jaar is een zeer valide reden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is nep?
[..]
Alleen Kersee is dus enigszins valide.
Niet te doenquote:
Zo'n meisje dat helemaal in den heere is maar samenwerkt met de coach van de lichtgevende FloJo, daar vinden wij wat van.quote:
Loopt 3 races per jaar is ook wel behoorlijk valide, dat is echt de doodsteek van de sport, net zoals die Nederlanders die bij het schaatsen 5 wb's skippen. Over religekkie kun je twisten maar het is wel een beetje sektueus zegmaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is nep?
[..]
Alleen Kersee is dus enigszins valide.
Waarom? Ik vind het een beetje afgunstig overkomen allemaal. Prachtatlete. Wedstrijden lopen is geen verplichting ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Loopt 3 races per jaar is een zeer valide reden.
Geboren in Groningenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik uit het noorden kan hier helemaal niets mee.
Hoe kom je daaarr(rrr) nou bij.quote:
Ook wel: loopt alleen maar voor het geld en af en toe een keertje een WK en trials/OS.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Loopt 3 races per jaar is een zeer valide reden.
Ze loopt wanneer het om de knikkers gaat (zowel financieel als qua prestige).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Ook wel: loopt alleen maar voor het geld en af en toe een keertje een WK en trials/OS.
Zilverquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef DeLuna het volgende:
Qua kleuren had zilver wel het "goud" mogen zijn zegmaar, goud vind ik gewoon een lelijke kleur
Brons vind ik dan veel mooier, zeker als het een beetje verweerd is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef DeLuna het volgende:
Qua kleuren had zilver wel het "goud" mogen zijn zegmaar, goud vind ik gewoon een lelijke kleur
Bedankt Jeroen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef DeLuna het volgende:
Mja, WK sloeg ze ook gewoon over vorig jaar met een “blessure”quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze loopt wanneer het om de knikkers gaat (zowel financieel als qua prestige).
Vind je het een goede ontwikkeling voor het wielrennen dat Visma alleen maar van een berg afkomt om de monumenten en grote rondes te betwisten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rooth redt de meubelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:17 schreef VoMy het volgende:
De Noren draaien een wisselend atletiektoernooi. Warholm ook al geklopt zie ik.
Matig voor de sport als de atleten vrijwel nooit meedoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tokkie Ingebrigtsen zal ook nog wel scorenquote:
2 verwachte gouden medailles komen niet en een onverwachte wel.. bijzonder ja. Al heeft Ingebrigtsen nog een kansquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:17 schreef VoMy het volgende:
De Noren draaien een wisselend atletiektoernooi. Warholm ook al geklopt zie ik.
Dat is A) heel slecht voor de sport, omdat het publiek de toppers tegen elkaar wil zien lopen. Nu kun je de wedstrijden in de Diamond League etc. schriftelijk afdoen omdat Bol dan altijd wintquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het een beetje afgunstig overkomen allemaal. Prachtatlete. Wedstrijden lopen is geen verplichting ofzo.
Ook wel een echte studentenstadquote:
Niet per se haar schuld overigens. Dat geldt voor alle atleten van Kersee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Ook wel: loopt alleen maar voor het geld en af en toe een keertje een WK en trials/OS.
Waarom afgunstig? Alsof we zouden willen dat Bol ook minder wedstrijden gaat lopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het een beetje afgunstig overkomen allemaal. Prachtatlete. Wedstrijden lopen is geen verplichting ofzo.
Dit is niet opeens met McLaughlin een ding hoor. Dat vindt bijna elke atletiek kijker die wat meer kijkt dan een toernooi. Die klacht is er al jaren over diverse toppers bij de sprint. Bolt liep bijvoorbeeld zelden of nooit tegen Gatlin etc. Is gewoon slecht voor de sport.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Saunders hoor. Alleen het gehaat 'want anders' is ietwat sneuquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten @:heywoodu juicht dit topic.
JA echt een soort Messi die met wandelen de gouden bal wintquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom afgunstig? Alsof we zouden willen dat Bol ook minder wedstrijden gaat lopen.
Is toch gewoon niet leuk als je fan bent van een sport en de beste speelt ongeveer nooit. Is toch ook niet de norm van grote sporters. Voetballers of Tennis spelers spelen vaak in een week al 3 wedstrijden.
waarschijnlijk wel dus we hopen dat een land (niet Nederland want we hebben een medaille te winnen) haar bij een wissel even van de baan beukt,quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
Doet die Amerikaane hordenloopster nog mee aan de 4 x 400 ?
Ik vind zo'n masker op tijdens competitie gewoon, ja, een beetje vreemd. Dat Saunders anders is dan de rest moet hen weten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Saunders hoor. Alleen het gehaat 'want anders' is ietwat sneu
Ja, ik ook. Maar de reacties die je er over ziet (dan doel ik niet op jou) zijn soms echt diep treurig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind zo'n masker op tijdens competitie gewoon, ja, een beetje vreemd. Dat Saunders anders is dan de rest moet hen weten.
Niveau is vaak ver te zoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar de reacties die je er over ziet (dan doe ik niet op jou) zijn soms echt diep treurig.
En dat lijkt het nog alsof de afwezigheid van de topper afbreuk doet aan de rest. Op Reddit zag je dat ook. Als iemand zei dat Bol wereld kampioen is, was er altijd wel een Amerikaan die zei: ‘Alleen omdat McLaughlin er niet bij is’.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is A) heel slecht voor de sport, omdat het publiek de toppers tegen elkaar wil zien lopen. Nu kun je de wedstrijden in de Diamond League etc. schriftelijk afdoen omdat Bol dan altijd wint
B) weinig lopen betekend ook veel minder gecontroleerd worden, dit is een gekende tactiek die voorheen veel gebruikt werd bij het wielrennen en atletiek en bij Chinezen nog steeds erg populair is.
C) Het is een soort van lafheid, bang zijn dat je een keer een andere wedstrijd verliest.
Je bent geen sportvolger en geen sportliefhebber als je dat niet ziet (A dan vooral).
Over 10 jaar was Femke gewoon wereldkampioenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
En dat lijkt het nog alsof de afwezigheid van de topper afbreuk doet aan de rest. Op Reddit zag je dat ook. Als iemand zei dat Bol wereld kampioen is, was er altijd wel een Amerikaan die zei: ‘Alleen omdat McLaughlin er niet bij is’.
ondertiteltquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:34 schreef marcodej het volgende:
Zelfs de reclame met Sifan moet ondertitelt worden.
Dat krijg je dan ja. Je wil gewoon de toppers tegen elkaar zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
En dat lijkt het nog alsof de afwezigheid van de topper afbreuk doet aan de rest. Op Reddit zag je dat ook. Als iemand zei dat Bol wereld kampioen is, was er altijd wel een Amerikaan die zei: ‘Alleen omdat McLaughlin er niet bij is’.
Juichen voor Abdi en Kenenisa.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:50 schreef kilon het volgende:
Het parcours voor morgen (en overmorgen uiteraard)
[ afbeelding ]
Tactisch steekspel!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:50 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Arme Sven, al die plakken voor niets.quote:Twee jaar geleden borrelt bij Jos Hermens voor de eerste keer spontaan het idee op om in Parijs geschiedenis te schrijven. De Olympische Spelen, zo luidt de filosofie van Hassans manager, gaan om meer dan het winnen van zoveel mogelijk medailles.
"Of iemand in zijn loopbaan drie, vijf of zeven keer olympisch goud wint, daar kan ik niet warm of koud van worden. Het gaat mij om het verhaal achter de prestaties. Hoe pijnlijk dat soms misschien ook is. Als ik de naam van Sven Kramer hoor, denk ik niet aan al die plakken die hij gewonnen heeft. Dan denk ik aan die ene wissel op de tien kilometer van Vancouver."
https://nos.nl/l/2532629
Klinkt als een zure oude man die nog steeds baalt dat ie zelf geen Olympiese plak heeft behaald.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Arme Sven, al die plakken voor niets.
Kipchoge is in elk geval niet de favoriet neequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 06:43 schreef VoMy het volgende:
Kiplangat gaat zo overigens winnen. Kipchoge is over the hill en komt die heuvel niet over.
Zou het graag zien gebeuren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 06:43 schreef VoMy het volgende:
Kiplangat gaat zo overigens winnen. Kipchoge is over the hill en komt die heuvel niet over.
Leuk, had ze nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:34 schreef heywoodu het volgende:
Camera in de booth van Ivo en Michel
https://nos.nl/artikel/25(...)svoller-op-de-spelenquote:Abdi Nageeye en Sifan Hassan behoren zaterdag- en zondagochtend tot de favorieten op de marathon.
Goed getimedquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:56 schreef DeLuna het volgende:
Precies op tijd klaar van m'n eigen hardlooprondje
Wisselend ES/NOS.quote:
Pff, ik was ook alweer om 6 uur wakkerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemorgen.
Niet geslapen dus vandaag doorkomen wordt pittig. Op naar de laatste volledige dag.
Ik zit vanavond godbetert in een restaurant. Was het maar gewoon 'pittig'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemorgen.
Niet geslapen dus vandaag doorkomen wordt pittig. Op naar de laatste volledige dag.
Slecht gepland, waarom niet morgen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit vanavond godbetert in een restaurant. Was het maar gewoon 'pittig'.
Ouders 40 jaar getrouwd vandaag. Ze hebben het 'feestje' met familie enzo op volgende week gezet omdat ze het me niet een hele dag aan wilden doen tijdens de Spelen, maar wilden vandaag toch wel graag even uit eten met mijn zus en ik (en onze partners). Gaven aan dat ik ook wel thuis mocht blijven, maar dat ging zelfs mij dan wel een beetje te ver.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slecht gepland, waarom niet morgen?
Sifan moet niet zeuren. De echte marathon in Griekenland heeft meer hoogtemeters.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:50 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ouders 40 jaar getrouwd vandaag. Ze hebben het 'feestje' met familie enzo op volgende week gezet omdat ze het me niet een hele dag aan wilden doen tijdens de Spelen, maar wilden vandaag toch wel graag even uit eten met mijn zus en ik (en onze partners). Gaven aan dat ik ook wel thuis mocht blijven, maar dat ging zelfs mij dan wel een beetje te ver.
Moest even onder zijn schoen voelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:07 schreef Faraday01 het volgende:
Wat gebeurde er? Het gemist waarom hij achter loopt.
Gelukkig willen zij de NEDERLANDERS van vanavond ook wel zien, dus ik heb hoop dat het geaccepteerd wordt om naar afloop naar huis te gaan en niet NOS terug te kijken, maar gewoon de atletieksessie, en dan mag niemand tot die tijd op Nu.nl ofzo kijken want kijken met mensen die het al weten is kut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Gewoon livestreampje op de telefoon op tafel ja, moet kunnen.
Ja, ook met zo'n bijzonder hoofdbandje.quote:
Hij werd in Chaad gevraagd zich niet overal voor in te schrijven, want hij won teveel. Die anderen moeten nog even trainen dan denk ik!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:15 schreef Dagoduck het volgende:
De Tjader lost al. Morgen is het onafhankelijksheidsdag in Tjaad. Tsjaad werd in 1960 onafhankelijk van Frankrijk.
Waarom niet geslapen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemorgen.
Omdat het in Parijs om deze tijd al onprettig warm is en dat wordt er niet beter op. Beter waren ze om 7 uur gestart, maar ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waarom niet geslapen?
En waarom begint de marathon zo achterlijk vroeg?
Tsjaad heeft minder inwoners dan Nederland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij werd in Chaad gevraagd zich niet overal voor in te schrijven, want hij won teveel. Die anderen moeten nog even trainen dan denk ik!
Dacht dat dat wel algemene kennis was ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het in Parijs om deze tijd al onprettig warm is en dat wordt er niet beter op. Beter waren ze om 7 uur gestart, maar ja.
Tegen 12 uur pas warmer dan 22 graden. Zo'n verstoord slaapritme (die gasten zullen wel behoorlijk vroeg zijn opgestaan om te eten etc) lijkt me slechter voor de prestatie dan die temperaturen. Maar ze zullen er over nagedacht hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het in Parijs om deze tijd al onprettig warm is en dat wordt er niet beter op. Beter waren ze om 7 uur gestart, maar ja.
Ik denk dat een beetje bijtijds opstaan (wat ze al lang vooraf weten en waar ze hun slaapritme ongetwijfeld al weken op aangepast hebben) minder vervelend is voor de prestatie dan warmere temperaturen. Dan valt het vandaag nog redelijk mee inderdaad, maar 20+ is voor een marathon op topniveau al niet echt fijn en de kans is in Parijs in deze tijd natuurlijk altijd groot dat het beduidend warmer is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegen 12 uur pas warmer dan 22 graden. Zo'n verstoord slaapritme (die gasten zullen wel behoorlijk vroeg zijn opgestaan om te eten etc) lijkt me slechter voor de prestatie dan die temperaturen. Maar ze zullen er over nagedacht hebben.
Sowieso in de Athens Classic Marathon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Komt dat nou vaak voor, een heuvel in een marathon?
Ze trainen in Kenya volgens mij twee keer per dag dus waarschijnlijk nog vroeger en in de avond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegen 12 uur pas warmer dan 22 graden. Zo'n verstoord slaapritme (die gasten zullen wel behoorlijk vroeg zijn opgestaan om te eten etc) lijkt me slechter voor de prestatie dan die temperaturen. Maar ze zullen er over nagedacht hebben.
Die gasten trainen in de maanden ervoor ook alquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De toppers lopen vooral vlakke marathons want die leveren de snelste tijden op (wat weer meer aandacht genereerd en daarmee mee toppere trekt, etcetera).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Komt dat nou vaak voor, een heuvel in een marathon?
Maar dat weet je vantevoren toch niet? Voor hetzelfde geld is het 35 graden om 12 uurquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Goed. Nee alleen maar steentje onder zijn schoen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:26 schreef kilon het volgende:
Goeiemorgen allen!
Hoe is het koersverloop tot nu toe? Ik las hier dat Abdi niet helemaal lekker gaat ofzo?
quote:
Ja, jammer.quote:Ambition:
"I'm not as concerned about how fast I go (at Paris 2024). I want to compete and see how high on the list I can get, to push myself and go for it. I have nothing to lose, and I'm excited to see what I can do." (jacksonville.com, 8 Jul 2024)
Wie?quote:
De Amerikaanse Maagdeneilander.quote:
Derde groep, minuut van de Italiaan.quote:
42quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:50 schreef PippenScottie het volgende:
Wtf, loopt Bekele mee??
Hoe oud is hij inmiddels?
als Pogi mee zou doen, zou hij nog winnen ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:47 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan klimmen.
Demarrage Pogacar.
sowieso zijn die twee echt top bij de atletiek bij HBOquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:43 schreef kilon het volgende:
Wat ben ik blij met HBO/ES. Met zulk commentaar kan je het lekker op de achtergrond aan hebben terwijl ik nog wat andere dingen doe. Bij NOS heeft dat vrijwel geen meerwaarde.
Zeker. Nou geloof ik wel dat Leon Haan weet waar hij het over heeft, maar Michel Boeting heeft als manager allerlei topatleten onder zijn hoede, die heeft toch echt wel de meeste inside infoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
sowieso zijn die twee echt top bij de atletiek bij HBO
en ze hebben nog humor ook
hij vertelt echt zoveel over atleten, technieken etcquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Nou geloof ik wel dat Leon Haan weet waar hij het over heeft, maar Michel Boeting heeft als manager allerlei topatleten onder zijn hoede, die heeft toch echt wel de meeste inside info
Alleen maar sprinters.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Weinig klimmers in dit peloton.
dat doet pijn hoor zo’n klimmetje tijdens een hardloopwedstrijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Weinig klimmers in dit peloton.
Had ie maar wat vaker de Kilimanjaro op moeten rennen om te trainenquote:
Tis ze niet vanmorgen pas verteld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:02 schreef StephanL het volgende:
Een Belg noemt deze parcour zot. Ze moeten ook nog een helling af ongeveer 15 a 20 procent.
Wie gaan ze slachten dan?quote:
Volgens mij kunnen die in de vriezer en dan om te koelen? Zag er een paar tijdens de triathlon ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:09 schreef Pino112 het volgende:
Wat voor innovatief hoofdbandje heeft Kipchoge en ook Nageeye om?
in dat soort landen kunnen echt hele rare dingen gebeurenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
Beschuldigingen enzo dat hij te maken had met de dood van Kiptum, wtf
Wtf dan met name richting die beschuldigingen uiteraard, geloof er geen kut van.
Ach ja, logisch wel ook.quote:
Wie doet deze beschuldigingen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:02 schreef heywoodu het volgende:
Beschuldigingen enzo dat hij te maken had met de dood van Kiptum, wtf
Wtf dan met name richting die beschuldigingen uiteraard, geloof er geen kut van.
Blijkbaar heeft hij dat in Kenia veel over zich heen gekregen, aldus Michel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |