Kijk maar naar de gifs in vorige deel van topic reeksquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:52 schreef alpeko het volgende:
Wat is er gebeurd? Want de NOS vindt 4x100m zonder vlaggetje belangrijker
Momo!quote:
Maar dan stap je toch ook gewoon niet meer op? Stel eens een daad tegen deze walgelijke corruptie die al jaren welig tiert in deze B-sport.quote:
Reclame is blijkbaar belangrijker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:54 schreef BillDauterive het volgende:
Heh? Hij heeft de herkansing nu al verloren? Waarom laat de nos dat niet zien? :/
Nee, journaal naar NPO 2quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En daarna journaal en daarna slimste mens en daarna wielrennen
Met een colt schieten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
Wat moet je dan doen voor een tweede geel? Vreemd.
Wel op waarde eruit gereden uiteindelijk
NPO 3quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:57 schreef alpeko het volgende:
We gaan zo hockey ook missen. Well done NOS
Ah, classic.quote:
Beter opletten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:57 schreef alpeko het volgende:
We gaan zo hockey ook missen. Well done NOS
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:00 schreef Em31 het volgende:
Hoogland had zich beter kunnen laten vallen.
Dit kan echt nietquote:
Knoldansen is dierenmishandelingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:04 schreef Momo het volgende:
Dit is net als dat Zweede jurylid bij paardendansen
Ik snap ook niet dat de Nederlander nog weer opstapt. Zet die jury voor het blok. Laat ze het onmogelijke maar uitleggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef franklop het volgende:
Man man man. Elke keer weer dat ze ermee wegkomen. Die keirinfinale wordt natuurlijk nooit overtroffen
lol echt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De ceremonie begint al en er ligt een Britse vlag. Dit is een schande.
Al scheelde het daar misschien dat de ceremonie de dag erna was toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Bij atletiek toen met Hassan op de 5000m hoorde je ook pas later na de wedsrtrijd dat een DQ was herzien, wellicht hier ook? Hoewel een uitspraak aanvechten makkelijker is dan een niet gedane uitspraak alsnog eisen.
Leek ook alsof hij zelf al dacht dat het voorbij wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:07 schreef Aguero het volgende:
Kijk 'm janken, hij weet dat dit niet kan
echt wat gemistquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Huh oh is race om 3de plek al geweest![]()
![]()
Gemist
Volgende keer sturen we Ibrahim Afellay.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:12 schreef Salina het volgende:
Wat een corrupt gezeik weer. Voor de zoveelste keer met die Britten.
Is dit nou die befaamde Two Tier Policy van ze?
Regels/beleid die voor de ene groep meer gelden dan voor de andere groep?
Kenner!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Staat standaard een tv op de NOS en op een andere tv switch ik tussen Eurosport en Sporza.
Deed ie gisteren ook en toen mocht het ook, dus waarom nu niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://gyazo.com/4b7edafc805ea68dedf01b48d5fb8737
Niet beter, had zich moeten laten vallen; zo werkt het spelletje nou eenmaal. Daarna fingeer je een blessure en krijg je een bronzen plak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:00 schreef Em31 het volgende:
Hoogland had zich beter kunnen laten vallen.
Dat is toch vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kopstoot, overschrijden van de rode lijn (tweemaal), iemand van de baan rijden. Kan allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deed ie gisteren ook en toen mocht het ook, dus waarom nu niet?
Elleboogje niet vergeten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kopstoot, overschrijden van de rode lijn (tweemaal), iemand van de baan rijden. Kan allemaal
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hello British friendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? [ afbeelding ]
Zijn daar nog beelden van?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gisteren had hij al meerdere DSQ's moeten pakken, maar die gingen allemaal naar zijn tegenstander. Wat dat betreft al een vooruitgang dat ze Hoogland niet de schuld gaven in dit geval.
Lachwekkend.
Gewoon free for allquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef Aguero het volgende:
Waarom hebben we nog regels in deze sport?
Deze opmerking is strafbaar onder de nieuwe Britse wetgeving, denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:33 schreef kilon het volgende:
Ik stel voor dat we een nieuwe tocht naar Engeland gaan maken
Dan hadden ze ook niet hoeven afschieten. Goed verhaal wel.quote:
quote:
Ehm wat?quote:
Eh ja er kunnen wel regels zijn maar volgens de Britse jury had de Brit toch gewonnen dus brons voor de Brit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:47 schreef franklop het volgende:
Ja waar heb je dan regels voor. Man man man
Gewoon je ploeg terugtrekken uit het toernooi. Anders legitimeer je deze BS.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook niet hoeven afschieten. Goed verhaal wel.
Openlijk corrupt, lachen man.
Graag wil ik gezegd hebben dat dit soort extremen óók bijzonder vermoeiend zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon je ploeg terugtrekken uit het toernooi. Anders legitimeer je deze BS.
Maar goed. Nederlanders zijn laf.
Het is gewoon openlijke corruptie. Dit was geen judgement call ofzo he? Twee volstrekt feitelijke situaties. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Graag wil ik gezegd hebben dat dit soort extremen óók bijzonder vermoeiend zijn.
Dat heeft tamelijk weinig zin.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon je ploeg terugtrekken uit het toernooi. Anders legitimeer je deze BS.
Maar goed. Nederlanders zijn laf.
Laten we hopen dat jij nooit in een diplomatieke functie terecht komt, wat een gruwel zou dat zijn voor de wereld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon openlijke corruptie. Dit was geen judgement call ofzo he? Twee volstrekt feitelijke situaties. Kom op zeg.
Dat is juridisch expert trein2000 voor je.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jij nooit in een diplomatieke functie terecht komt, wat een gruwel zou dat zijn voor de wereld.
Maak je geen zorgen. Geen enkele ambitie in die richting.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jij nooit in een diplomatieke functie terecht komt, wat een gruwel zou dat zijn voor de wereld.
Dit was wel een disqualificatie neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was de wedstrijd ook nog niet begonnen.
Nee. Vandaar dat we hier al jaren ziedend zijn op de Britten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit was wel een disqualificatie neem ik aan?
Vandaar de ophef, dit is geen uitzondering. Dit soort zaken veranderen meestal pas als ze echt duidelijk onder de aandacht gebracht worden. Lavreysen had bijvoorbeeld kunnen weigeren met de Engelsman op de foto te gaan of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee. Vandaar dat we hier al jaren ziedend zijn op de Britten.
Dat boeit de jury niet. Die zijn gewoon incompetent en het interesseert ze geen reet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je ziet op de beelden dat Hoogland moet uitwijken op het moment dat Carlin boven de rode lijn komt. Dat is dus duidelijk een beïnvloeding van de wedstrijd.
Denken ze bij de jury dat wij de beelden niet kunnen zien?
Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat boeit de jury niet. Die zijn gewoon incompetent en het interesseert ze geen reet.
Harrie geniet stiekem dat Jeffrey geen medaille pakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vandaar de ophef, dit is geen uitzondering. Dit soort zaken veranderen meestal pas als ze echt duidelijk onder de aandacht gebracht worden. Lavreysen had bijvoorbeeld kunnen weigeren met de Engelsman op de foto te gaan of iets dergelijks.
Na een geval zoals hierboven waarbij er een valpartij veroorzaakt wordt moet er uiteindelijk toch ook wel eens iemand aggressief reageren?
Nee zijn weer on speaking terms. Vergeet niet dat ze elkaar nodig hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Harrie geniet stiekem dat Jeffrey geen medaille pakt.
Nee johquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Harrie geniet stiekem dat Jeffrey geen medaille pakt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:05 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Hoogland de altijd onsympathieke en corrupte Britten van hun fiets beukt en de keirin wint
EEN OTO NEEquote:
Dus de jury heeft tegen Hoogland gezegd dat je gewoon boven de rode lijn mag komen, die regel schijnt helemaal niet te bestaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:04 schreef kilon het volgende:
Tja
https://nos.nl/video/2532(...)maar-wel-heel-jammer
Slappe hap. Jeffrey zou een slechte FOK!ker zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:04 schreef kilon het volgende:
Tja
Ik weet niet of dat kan, maar als het kansrijk is dan zou het los van brons goed zijn om een punt te maken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Lijkt me een simpel 1-2tje om naar het CAS te stappen, als het voor die Indische worstelaar mogelijk is, lijkt het me voor dit ook mogelijk.
Misschien heeft Hoogland er geen zin in omdat het 'maar' brons is met al goud op zak, maar dit is wel enigzins bestolen worden.
Slappe teringhap. Ik zou woest zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:04 schreef kilon het volgende:
Tja
Het is dat je Harrie niet wil opofferen omdat dan natuurlijk wel een DQ gaat volgen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Harrie in de heat met Carlin in de keirin.
Harrie rijdt hem gewoon de vernieling in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is gespeeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fiets dwars doormidden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Harrie rijdt hem gewoon de vernieling in.
Ik vind dat juist top mentaliteit. Uitgaan van je eigen kracht niet afhankelijk zijn van een diskwalificatie om te winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Slappe teringhap. Ik zou woest zijn
Ja zo kun je het ook beredeneren, alleen als ik 4 jaar zou trainen voor dit moment zou ik alles aangrijpen om te winnen (uiteraard binnen de sportieve grenzen). Als je dan van je sokken wordt gereden en uit je concentratie wordt gehaald...de Amerikanen en Britten van deze wereld hadden het er niet bij laten zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik vind dat juist top mentaliteit. Uitgaan van je eigen kracht niet afhankelijk zijn van een diskwalificatie om te winnen.
Liever dat dan van die sporters die willen winnen door de arbitrage in hun voordeel te hebben.
Denk wel dat die beslissing vrij kansloos is daar niet van.
Doet Hoogland nog mee aan de Keirin?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:34 schreef Marcoss het volgende:
Hoogland heeft ook al 2x olympisch goud + 1x zilver.. brons zou dan een mooie bonus zijn, maar het is anders als dit je enige medaillekans is die je ooit gaat krijgen.
Maar blijkbaar werd hij later nog wel echt boos toen hij de beelden zag, dat was bij het NOS-interview nog niet zo
Ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doet Hoogland nog mee aan de Keirin?
Dan kan ie 'm daar gewoon de tribune inrijden.quote:
Of door hem gewoon te verslaan in de finale en goud te pakkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan ie 'm daar gewoon de tribune inrijden.
Dat had ie tijdens de sprint al moeten doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 14:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of door hem gewoon te verslaan in de finale en goud te pakken
(of brons net voor Carlin mag ook)
Hou opquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemiddag allen.
Over 24 uur is de sport voorbij
De leegheidquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemiddag allen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemiddag allen.
Schuld van Rivkah die riep dat we de laatste avond in gaanquote:
Weekje wachten en dan begint de Vuelta alweer!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schuld van Rivkah die riep dat we de laatste avond in gaan
En daar betalen we dan ook nog eens belastinggeld voorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week de Tour de France femmes!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weekje wachten en dan begint de Vuelta alweer!
Oja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgende week de Tour de France femmes!
Ik zit al de hele dag te bedenken hoe ik meer van sommige sporten wil gaan volgen maar dat dat waarschijnlijk toch weer uitloopt op nietsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
O jee, moeten alle sporters dan een baan gaan zoeken? (Geen wielerbaan natuurlijk).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemiddag allen.
Dit heb ik altijd met baanwielrennen. Genoeg opties om het te volgen maar geen meter meer zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit al de hele dag te bedenken hoe ik meer van sommige sporten wil gaan volgen maar dat dat waarschijnlijk toch weer uitloopt op niets
Hayter is een dief.quote:
Het gaat snel, maar de opening lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Herinner jij je de blauwe smurf op de fruitschaal nog?quote:
Ernstig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemiddag allen.
Oja, daar was ooit gezeik over en daardoor besloten drie wappies de Spelen niet te kijken. Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Het gaat snel, maar de opening lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Herinner jij je de blauwe smurf op de fruitschaal nog?
Dan noem je ook wel net datgene waar de meeste aandacht naar uit ging.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:08 schreef Montov het volgende:
[..]
Het gaat snel, maar de opening lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Herinner jij je de blauwe smurf op de fruitschaal nog?
Voetbal begint weerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Ernstig.![]()
Hoe gaan jullie de supercompensatie benutten/inzetten jongens en meisjes?
Met de 11 uur per dag die nu vrijkomt? Het is dat werk daar het grootste deel van opslokt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:08 schreef Salina het volgende:
[..]
Ernstig.![]()
Hoe gaan jullie de supercompensatie benutten/inzetten jongens en meisjes?
Van Tamirat Tola?quote:
Ik gun haar nog wel een plakquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:20 schreef DeeBee het volgende:
Hetty is echt genadeloos op de brommer
Misschien komt ie wel even aanwaaienquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaan Tjon en Fa allebei door!
En deze twee mogen ook door.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaan Tjon en Fa allebei door!
Hele hal vol zwarte rook.quote:
Zou me niks verbazenquote:
Renaat zag het wel, dacht dat die gewoon in een Brusselse studio zat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat moment hebben we vakkundig gemist, bedankt.
Regie min min inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat moment hebben we vakkundig gemist, bedankt.
Kunnen otters dat ook?quote:
Is geen Brit, dan zal wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |