Al besproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoeveel Nederlandse mannen doen er mee?
Je bent zelf joquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze praten met hun moves jo
Vocabulaire is niet je woordenschat maar je moves-schat. Aantal moves dat je in huis hebt. Of je niet de hele tijd dezelfde moves doet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap alleen het onderdeel 'vocabulaire' niet, ze zeggen toch niks?
Edit: en muzikaliteit, dat komt toch van de DJ?
Muzikaliteit is hoe goed je op de beat beweegt en je laat leiden door de muziek, vocabulaire weet ik niet zeker maar ik heb dat altijd een beetje gezien als hoe je dansstijl isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap alleen het onderdeel 'vocabulaire' niet, ze zeggen toch niks?
Edit: en muzikaliteit, dat komt toch van de DJ?
En muzikaliteit lijkt mij hoe je danst op de muziek, in plaats van de muziek zelf. Of je een beetje ritmisch bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vocabulaire is niet je woordenschat maar je moves-schat. Aantal moves dat je in huis hebt. Of je niet de hele tijd dezelfde moves doet.
Yep.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En muzikaliteit lijkt mij hoe je danst op de muziek, in plaats van de muziek zelf. Of je een beetje ritmisch bent.
Je kan te ver gaan. Misschien 1 vloeronderdeel, maar echt power turnen? Nah.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:31 schreef superniger het volgende:
Als dit geen sport is dan is turnen ook geen sport.
Dat hebben ze al gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:32 schreef Usert het volgende:
Waarom worden de "sporters" niet voorgesteld zoals het normaal is bij de OS.. Anders stem ik voor alle sporters met hun nicknames aan te kondigen.
Anti - Antilai Sandrini
LogistX - Logan Edra
Daarnaast ben ik serieus benieuwd hoe je zeker weet dat de DJs niet afspraken hebben gemaakt over de muziek. Zijn daar maatregelen voor?
Dat was om 16 uur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:32 schreef Usert het volgende:
Waarom worden de "sporters" niet voorgesteld zoals het normaal is bij de OS.. Anders stem ik voor alle sporters met hun nicknames aan te kondigen.
Anti - Antilai Sandrini
LogistX - Logan Edra
Daarnaast ben ik serieus benieuwd hoe je zeker weet dat de DJs niet afspraken hebben gemaakt over de muziek. Zijn daar maatregelen voor?
Nee, is bij die sporten niet de norm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef Usert het volgende:
[..]
Ah oke, dus de volgende keer kan Femke als Bambi de boeken in gaan?
Lol.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef koffieleuk het volgende:
Kan het zeker waarderen dat de Oekraïnse voor traditionele kledij heeft gekozen
De rest van deze "sport" hebben ze ook aangepast om in de buurt te komen van OS normen. Hadden ze met die onzin ook kunnen doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, is bij die sporten niet de norm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |