Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Met een stick was die tweepunter niet geluktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben ze een typetje Worthy de Jong?
Dat is wel handiger dan missen ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:26 schreef Gremen het volgende:
Kan je die bal er niet beter zo snel mogelijk in schieten!
Ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
Is dit missen in hokkie normaal??
deze even vastleggenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Maar serieus, ik kan iedereen adviseren 0,0 spanning te voelen. Er bestaat echt geen enkele kans dat wij strafballen winnen van Duitsland. Als dat wel gebeurt post ik hier nooit meer.
ff quotenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Maar serieus, ik kan iedereen adviseren 0,0 spanning te voelen. Er bestaat echt geen enkele kans dat wij strafballen winnen van Duitsland. Als dat wel gebeurt post ik hier nooit meer.
Misschien waren het eerst voetballers?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Dazalbest1 het volgende:
Is dit missen in hokkie normaal??
wow wat een aanbodquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Neen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:28 schreef Gremen het volgende:
Ik heb nog nooit hockey gezien. Is het normaal dat er zo weinig shoot-outs in gaan?
SPOILER: Pana - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wegtikkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet die keeper dan anders doen
Dit dus. Slaat echt nergens op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
Bal tegen houden met zijn hand, hij ging er nu onderdoor en maakte daardoor overtreding op die spelerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk voor je.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef Coco het volgende:
jaaaaaSPOILER: Pana - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Wow.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef Coco het volgende:
Oh doet Ajax lekker . Goed voor de coëfficiëntSPOILER: Pana - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Kont erin genot. Doe een schijnbeweging en schiet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:30 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand iets anders proberen dan de Bombarda methode?
quote:Like Alert
08-08-2024 @ 20:30:28
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Hockey Heren] #9 Zijn we er toch ingetuind"
Net zo ruk als judo.quote:
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Waarom draaien ze zich altijd om? Is dat de meest effectieve manier?
Het meest logische antwoord is ja maar dat blijkt in de praktijk nog niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou zeggen gewoon schieten die bal, maar ik zal er wel niets van snappenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Sjezus waar kom jij opeens vandaan met je voorsprong?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Je snapt er niets van.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gewoon schieten die bal, maar ik zal er wel niets van snappen
ja met de bolle kant mag je niet spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Oh boy.....................quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Technisch gelijk. Het zijn geen strafballen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh boy.....................
Wil je dit niet doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is tegen Duitsland nog niet gespeeld.
Die hoeft dus ook niet in de spoilerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh doet Ajax lekker . Goed voor de coëfficiënt
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |