Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
Ja bedankt hé.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, was het bijna 0-2, zul je zien dat het 1-1 wordt
Wie is De Mol?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitlopers deden dat echt totaal verkeerd.
Die geven weinig om hokkie denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk bijna geen Duitsers?
Omdat het geen 1936 is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Zaten bij basketbalquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
die houden meer van wedstrijden van 40-45 minutenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Een flinke tijd geleden met pek en veren Frankrijk uitgejaagd door de geallieerden genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Dit is geen Sitz Kriegquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Dit klinkt als een mopje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Ze gingen Kees toch een spuitje geven als zijn moeder de grond in ging?quote:
Ik vind zilver ook mooier als edelmetaalquote:
Vooralsnog leeft hij nog (voor zover ik weet).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze gingen Kees toch een spuitje geven als zijn moeder de grond in ging?
Man man man.quote:
Walgelijk bedrijfquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Social media afdeling weet natuurlijk nergens van
Akkoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind zilver ook mooier als edelmetaal
Zelf wel sport kijken en de mensuh een beetje afschepen met start je router maar even opnieuw op genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Zit de stekker er wel in meneer?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelf wel sport kijken en de mensuh een beetje afschepen met start je router maar even opnieuw op genot.
Onverwacht zijn ze het ergst.quote:
Het is ook maar een paar gram goud hé...de rest is ie van zilverquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind zilver ook mooier als edelmetaal
Ja die gasten hebben wel wat beters te doenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelf wel sport kijken en de mensuh een beetje afschepen met start je router maar even opnieuw op genot.
Deed jij dat ook?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Daar kan ik altijd zo kwaad om wordenquote:
Voor die Australiër was 1 gram genoeg geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook maar een paar gram goud hé...de rest is ie van zilver
Ik zie Duitsland ook nog wel scoren.quote:
én een stukje Eiffeltorenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is ook maar een paar gram goud hé...de rest is ie van zilver
Drentse nuchterheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan ik altijd zo kwaad om worden
Verslaafden moet je dumpen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor die Australiër was 1 gram genoeg geweest.
Nee maar ik kan niet ontkennen dat ik wel eens zei start je router even opnieuw op terwijl een klootzak dan met vaste lijn belde. Dan was je er meteen vanaf genot.quote:
mja...dat was wit-goudquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor die Australiër was 1 gram genoeg geweest.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar ik kan niet ontkennen dat ik wel eens zei start je router even opnieuw op terwijl een klootzak dan met vaste lijn belde. Dan was je er meteen vanaf genot.
Die volgen ook maar een scriptje he. Houd dat in het achterhoofd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar kan ik altijd zo kwaad om worden
Pilsje erbij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator R-woud93 lijkt mij verre van iemand die boos zou worden.
Als de Amstel op is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eens.quote:
Oh ik maak geen ruzie aan de telefoon hoor, maar ik moet mij altijd inhoudenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die volgen ook maar een scriptje he. Houd dat in het achterhoofd.
Sjoet outsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Gaan we vandaag twee keer door pingels onderuit?
Als @fetX het dan maar niet weer verpestquote:
Neuh, dan maar HJ oid. Pils = pils.quote:
Daar zit ik ook niet over in. Van die lui die dan meteen DE MANAGER wilde spreken, lol.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ik maak geen ruzie aan de telefoon hoor, maar ik moet mij altijd inhouden![]()
Ze doen ook maar hun werk natuurlijk
die is door jou ook zoveel debiel gedrag gewendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar komt de Amstel-liefde vandaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Neuh, dan maar HJ oid. Pils = pils.
Ik heb 1 jaar lang alle bonussen bij worldonline binnen gesleept als senior Helpdeskmedewerker. Het enige wat ik deed was mensen die een 45k modem hadden gekocht (wat onze radius server niet aankon) hun modem via een modem string ( ik weet em nog +MS =V36) terug laten flashen naar een 36k6 modem lol.quote:
Ooit op de webcare afdeling van Bol gewerkt. Telefoon ‘zoek geraakt’ tijdens de levering. Goh, waar was die nou gebleven?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
Maar als mensen gewoon normaal deden nam ik alle tijd. Drie kwartier bezig met een ander HDMI kanaal opzoeken en dan twee juichende bejaarden aan de andere kant van de lijn, dat was wel puur genot.
Helaas ook veel scheldende mensen, buitenlanders vooral.
Wat leuk dat jij er bent zeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die is door jou ook zoveel debiel gedrag gewend
Ooit in de Amstel gevallen als kind.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar komt de Amstel-liefde vandaan?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ooit op de webcare afdeling van Bol gewerkt. Telefoon ‘zoek geraakt’ tijdens de levering. Goh, waar was die nou gebleven?
geintje goosquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij er bent zeg.
De zus van Emma zit op Onlyfans.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Die wortelboer is dat familie van Emma?
Mee opgegroeid, mijn vader drinkt het, de hele buurt drinkt het, daar ga je dan een automatisch in mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar komt de Amstel-liefde vandaan?
Had hem zeker in z'n hand?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ooit op de webcare afdeling van Bol gewerkt. Telefoon ‘zoek geraakt’ tijdens de levering. Goh, waar was die nou gebleven?
Drijven daar ook drollen net als de Seine?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ooit in de Amstel gevallen als kind.
Is die lekker?quote:
Maar ze doen geen pingels.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik zie pingels wel zitten. Na die verloren pingels van net bij waterpolo hebben we nu dan meer kans. En als dat dan niet lukt dan haalt Femke in ieder geval goud.
Dan liever Seve inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kind Jip noemen kan echt niet.
Heel Amsterdam is een groot drollenfestijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Drijven daar ook drollen net als de Seine?
Ik denk dat er weer een server ligt te smeulenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit Danny weer aan de knoppen te draaien dat de boel zo traag is?
Pirmin, Tjep...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kind Jip noemen kan echt niet.
quote:
50% kans om te winnen!quote:
De hele oorlog niets doen en dan toch de KRIEG winnen vind ik eerder typisch NEDERLANDS.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:21 schreef Redefine het volgende:
De Duitsers hebben de hele wedstrijd amper wat gedaan, dus die zullen dan wel de SO winnen.
Jij houd meer van ijshokkie?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mijn dochter heet Puk, come at me.
Altijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
De verwachting is dat we verliezen dus kan alleen maar meevallen
Beatequote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef De_Kraam het volgende:
De server van Danny draait nog op Windows 95.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Moonen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
PietjePukkedquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Met crowdstrike ?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:22 schreef De_Kraam het volgende:
De server van Danny draait nog op Windows 95.
En jouw lijstje bekijkende ben ik daar heel gelukkig mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Beate
Grace
Candice
Behati
Penelope
Imogen
Veronique
Yibbi
Lauren
Noémie
Celeste
Nee wat doe jij, Puk.
4 van de 5 laatste penalty series verloren .. dit wordt nietsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Pirmin kan pieken op het juiste moment hoor ik.
Nee QUEENquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spelen we volgens het ABBA-principe?
ABAB toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Nederland hier zijn Waterloo vindt?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |