Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
En we gaan weer verderquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Even een zilveren medaille tussendoor
Eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Tijdstraffen zouden ze ook ns bij het voetbal moeten invoeren.
Bij een gele kaart gewoon ouderwets tegen de muur.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Een straf voor de Duitser. En tribunalen.
Maar dan moeten ze ook de tijd stil zetten als de bal uit gaat. Anders krijg je nog meer tijdrekken.quote:
Neurenberg?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan ze tijdrekkend het veld af. Nee dank je. Eerst zuivere speeltijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Tijdstraffen zouden ze ook ns bij het voetbal moeten invoeren.
Bij rood nuken we Bielefeld ofzo?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij een gele kaart gewoon ouderwets tegen de muur.
Even een voetzoeker afsteken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef Szura het volgende:
Het voetje zoeken gaat nog niet zo lekker
Die gaat naar Argentinië.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Doe maar niet, daar ken ik iemand.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bij rood nuken we Bielefeld ofzo?
De oven in.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En Dresden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ok, doen we Hamburg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar niet, daar ken ik iemand.
Moet je aan wielrenners vragen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef RipCity het volgende:
Je moet toch mega last van je rug krijgen na paar jaar van dat krom sporten?
Ik eet graag een hamburger.quote:
Daarom lopen hockeyers altijd zo raar en doen ze hun polokraagje omhoog.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef RipCity het volgende:
Nee normaal gesproken nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef RipCity het volgende:
Hoax, Bielefeld bestaat niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar niet, daar ken ik iemand.
Oja, dat is ook zo.quote:
Tamponhockey?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
ik was iig wel sjaggo als we op school moesten hockeyen. Met die gare plastic sticks op een TEMU kunstgras veld.
Lekker wild om je heen slaan en meer been dan bal raken, genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
ik was iig wel sjaggo als we op school moesten hockeyen. Met die gare plastic sticks op een TEMU kunstgras veld.
Ik heb ooit iemand (onbewust) zijn tanden uit zijn muil geslagen. Mijn techniek was matig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker wild om je heen slaan en meer been dan bal raken, genot.
Daar kan je groen voor krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand (onbewust) zijn tanden uit zijn muil geslagen. Mijn techniek was matig.
Of mensen die zonder bitje spelen en dan een bal tegen hun bek aan krijgen. Tandjes rapen genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand (onbewust) zijn tanden uit zijn muil geslagen. Mijn techniek was matig.
Vies wassie sowieso ja. SOA loterij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vies vingertje halen aan de barrr
Ik vond het op zich juist wel leuk, maar het was wel altijd maar hopen dat je schenen nog heel waren. Want er waren altijd een paar klasgenoten die er niks van konden en als een blinde stonden te zwaaien met de hockeystick.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ja wij deden altijd zonder bitjes enzo. Vond het ook geen reet aan als één van de weinige sporten. Moet je het toch vaker doen denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Of mensen die zonder bitje spelen en dan een bal tegen hun bek aan krijgen. Tandjes rapen genot.
Al die smerige wijven daar man, bah.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:26 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Vies wassie sowieso ja. SOA loterij.
Dit dus. Hockeyen op grasquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond het op zich juist wel leuk, maar het was wel altijd maar hopen dat je schenen nog heel waren. Want er waren altijd een paar klasgenoten die er niks van konden en als een blinde stonden te zwaaien met de hockeystick.
Alleen de zaal was het nog wel leuk. Want buiten deden we het op een voetbalveld, wat echt volkomen ongeschikt is voor hockey
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond het op zich juist wel leuk, maar het was wel altijd maar hopen dat je schenen nog heel waren. Want er waren altijd een paar klasgenoten die er niks van konden en als een blinde stonden te zwaaien met de hockeystick.
Alleen de zaal was het nog wel leuk. Want buiten deden we het op een voetbalveld, wat echt volkomen ongeschikt is voor hockey
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker wild om je heen slaan en meer been dan bal raken, genot.
Ik snap dat wel als je het nooit of nauwelijks hebt gedaan, ja. Voetbal is wat dat betreft een stuk toegankelijker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wij deden altijd zonder bitjes enzo. Vond het ook geen reet aan als één van de weinige sporten. Moet je het toch vaker doen denk ik.
Basketbal en volleybal enzo pakte je ook wel snel op vaak met wat balgevoel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap dat wel als je het nooit of nauwelijks hebt gedaan, ja. Voetbal is wat dat betreft een stuk toegankelijker.
Ik kon een aardig potje basketballen, voetballen, tennisen en zat op volleybal. Maar geef me alsjeblieft geen stick en zeg "we gaan lekker een potje hockeyen" want ik haak meteen af.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Basketbal en volleybal enzo pakte je ook wel snel op vaak met wat balgevoel.
Dat vond ik altijd wel aardig. Vooral omdat 'wij' als voetballers vaak beter waren dan de lui die daadwerkelijk op die sport zaten. Ook nog een keer scholenkampioenschap Fries gewonnen. Wel met de nodige kaarten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:31 schreef fetX het volgende:
Maar de allerkutste ‘sport’ op school was korfbal.
Bachman Turner overdrive momentje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:33 schreef Szura het volgende:
Het is wel een ontzettende strontpot he
Wij hebben nooit korfbal gehad op school.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd wel aardig. Vooral omdat 'wij' als voetballers vaak beter waren dan de lui die daadwerkelijk op die sport zaten. Ook nog een keer scholenkampioenschap Fries gewonnen. Wel met de nodige kaarten.
Het moet nog even los komen ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:33 schreef Szura het volgende:
Het is wel een ontzettende strontpot he
Eensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Hetty lijkt mij wel een @:slobeend meisje. In de categorie Esmee Vissers. Al is ze minder bleu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even op het matje bij Vladoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:42 schreef Szura het volgende:
Wat is dat voor dom gedoe met die interviews halfweg
Stukje vanuit de verleggingquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Jeroen Delmee lijkt mij een man die zijn vrouw slaat als het niet draait in het leven.
Dit kan niet meer fout gaan!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ze doen er een tandje bij en ze gaan op zoek naar de 1-0.
Zo.
Een liefdesballade van de Italiaan Iglesias.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zilver.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:44 schreef R-woud93 het volgende:
Aftellen voor Femke, dat kan alleen maar een telleurstelling worden
BROEKJES NU AL NAT ALLEN.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:50 schreef littlemindy het volgende:
Ligt er nu niet overal water op het veld dan?
Het veld is inmiddels gruwelijk natquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:50 schreef littlemindy het volgende:
Dat willen ze toch juist.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:50 schreef littlemindy het volgende:
Dat hoort zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:50 schreef littlemindy het volgende:
Jij bent niet bekend met een waterveld?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:50 schreef littlemindy het volgende:
Atletiek verslaggever Andy Houtkamp, mailde me net dat ik niet zo zuur moet doen met m'n kritiek op de NOS.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:49 schreef TommyL0204 het volgende:
@:tong80 hield het niet meer droog
Nu wel, thanksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met een waterveld?
Daarom zijn we ook zo goed met roeien!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hockey past dus eigenlijk prima in het principe 'Nederland waterland'.
Past mooi bij de hockeysletjes. Ik gaat weer naar m'n tv-stoel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het veld is inmiddels gruwelijk nat
Nee, niet teveelquote:
Ja, nee, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet teveel
Maar er ligt wel overal water, daarom hebben ze in de rust ook gesproeid
Ik had echt zoiets van. Huh? Wat nou weer.quote:
Kijk je op een telefoon?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Die klutsgoals(of bijna goals) bij hockey zijn nog erger dan bij voetbal want je ziet echt niks van die bal.
Iedereen goud!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mja, dit gaat wel een gelijkspelletje worden zo.
Ja, ik ben voor investeren in watersporten. En fietsen. Die twee dingen passen goed bij Nederland ook met het oog op promotie van Nederland.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom zijn we ook zo goed met roeien!
Gelukkig is het geen ijshokkie, daar is helemaal niets van te volgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Die klutsgoals(of bijna goals) bij hockey zijn nog erger dan bij voetbal want je ziet echt niks van die bal.
Stond hier ook in beeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Bij de Belg melden ze het altijd netjes wanneer je moet overschakelen.
NOS zijn Nederlandse aso's.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
tot in den treure inclusief exacte tijdstippenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Gisteren bij boksen, eentje in het formaat Frank Evenblijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef Remco het volgende:
Van sommige scheidsrechters vraag je je af hoe ze de conditietest halen
Ja stond groot in beeld linksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kwam het in beeld? Ik hoorde het niet opgeroepen worden.
Waarom?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef Nober het volgende:
Hockeyfinale hadden ze beter om 21:45 kunnen doen na de atletiek.
Inderdaad, anders scoren de Duitsers in de laatste minuutquote:
Je werkvergunning?quote:
Hier ook, kijk nu maar via de streamquote:
Ziggonogoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij mij ook al 2x, nu maar HBO
Als de grensrechter niet vlagt is het geen buitenspel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:03 schreef Benny het volgende:
Kennen we geen buitenspelval in het Hockey?
#dagjesmens
Ja, mijn pa wil Ajax kijken.quote:
Gelukkig geen gezeik met VAR hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als de grensrechter niet vlagt is het geen buitenspel.
quote:
Oh ja, die spelen ook. Hierna even inschakelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ajax moet voetballen en nu stopt Ziggo er mee, érg toevallig
Ik heb de pauper stream gedeeld in het topic. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ajax moet voetballen en nu stopt Ziggo er mee, érg toevallig
Hier schrik ik van.quote:
HEKSENKETELquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, die spelen ook. Hierna even inschakelen.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb de pauper stream gedeeld in het topic. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Nou vooruit het is mijn zoveelste maar dan weten jullie dat ik niet een of andere nobody ben op dit forum:
Like Alert
08-08-2024 @ 20:05:10
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Hockey Heren] #7 Voor goud"
Klassiek Nederlands.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, was het bijna 0-2, zul je zien dat het 1-1 wordt
Bedankt voor de jinxquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, was het bijna 0-2, zul je zien dat het 1-1 wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |