Zaterdag 27 juli 12:45 uur: Nederland - Zuid-Afrikaquote:De selectie
Doel: Pirmin Blaak (Oranje-Rood)
Verdediging: Lars Balk (Kampong), Justen Blok (Rotterdam), Jip Janssen (Kampong), Joep de Mol (Oranje-Rood), Floris Wortelboer (Bloemendaal)
Middenveld: Seve van Ass (HGC), Jorrit Croon (Bloemendaal), Jonas de Geus (Kampong), Floris Middendorp (Amsterdam), Derck de Vilder (Kampong)
Aanval: Thierry Brinkman (Bloemendaal), Koen Bijen (Den Bosch), Thijs van Dam (Rotterdam), Tjep Hoedemakers (Rotterdam), Duco Telgenkamp (Kampong)
En we gaan weer verderquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Even een zilveren medaille tussendoor
Eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Tijdstraffen zouden ze ook ns bij het voetbal moeten invoeren.
Bij een gele kaart gewoon ouderwets tegen de muur.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Een straf voor de Duitser. En tribunalen.
Maar dan moeten ze ook de tijd stil zetten als de bal uit gaat. Anders krijg je nog meer tijdrekken.quote:
Neurenberg?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan ze tijdrekkend het veld af. Nee dank je. Eerst zuivere speeltijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Tijdstraffen zouden ze ook ns bij het voetbal moeten invoeren.
Bij rood nuken we Bielefeld ofzo?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij een gele kaart gewoon ouderwets tegen de muur.
Even een voetzoeker afsteken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:20 schreef Szura het volgende:
Het voetje zoeken gaat nog niet zo lekker
Die gaat naar Argentinië.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Doe maar niet, daar ken ik iemand.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bij rood nuken we Bielefeld ofzo?
De oven in.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
En Dresden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ok, doen we Hamburg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar niet, daar ken ik iemand.
Moet je aan wielrenners vragen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef RipCity het volgende:
Je moet toch mega last van je rug krijgen na paar jaar van dat krom sporten?
Ik eet graag een hamburger.quote:
Daarom lopen hockeyers altijd zo raar en doen ze hun polokraagje omhoog.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef RipCity het volgende:
Nee normaal gesproken nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef RipCity het volgende:
Hoax, Bielefeld bestaat niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar niet, daar ken ik iemand.
Oja, dat is ook zo.quote:
Tamponhockey?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
ik was iig wel sjaggo als we op school moesten hockeyen. Met die gare plastic sticks op een TEMU kunstgras veld.
Lekker wild om je heen slaan en meer been dan bal raken, genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
ik was iig wel sjaggo als we op school moesten hockeyen. Met die gare plastic sticks op een TEMU kunstgras veld.
Ik heb ooit iemand (onbewust) zijn tanden uit zijn muil geslagen. Mijn techniek was matig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker wild om je heen slaan en meer been dan bal raken, genot.
Daar kan je groen voor krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand (onbewust) zijn tanden uit zijn muil geslagen. Mijn techniek was matig.
Of mensen die zonder bitje spelen en dan een bal tegen hun bek aan krijgen. Tandjes rapen genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand (onbewust) zijn tanden uit zijn muil geslagen. Mijn techniek was matig.
Vies wassie sowieso ja. SOA loterij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vies vingertje halen aan de barrr
Ik vond het op zich juist wel leuk, maar het was wel altijd maar hopen dat je schenen nog heel waren. Want er waren altijd een paar klasgenoten die er niks van konden en als een blinde stonden te zwaaien met de hockeystick.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ja wij deden altijd zonder bitjes enzo. Vond het ook geen reet aan als één van de weinige sporten. Moet je het toch vaker doen denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Of mensen die zonder bitje spelen en dan een bal tegen hun bek aan krijgen. Tandjes rapen genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |