Rare regels iddquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Levert wel balbezit op. Geen idee waarom.
Moet je meer vezels eten, ik zit op 2 à 3 keer per dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kun je wel vaak maar 1x per dag in zetten.
Spanje gaat scoren.quote:
Pingelenquote:
Eerste twee kwarten hoop domme tegengoals weggegeven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:41 schreef Zorro het volgende:
Ik zei het, die DOMME tegengoal in de laatste seconde van kwart 2
dat is lulliger als een keeper tegenquote:
Pingels.quote:
Vorig jaar WK mee gewordenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
Pingels, kunnen we dat met waterpolo wel?
De vorige ging mis in de poulequote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
tot nu toe alle pingels tegen Spanje zijn gewonnenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
dat is goed te oefenen bij waterpoloquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:44 schreef Zorro het volgende:
Strafschoppen, loterij, niet te trainen en meer van dat.
Maar dit is met water... is anders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlanders en pingels. Daar hebben we een mening over.
Clarence zou nog steeds missen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar dit is met water... is anders.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier niet zo snel denk ik, zo hoog over
die rode bollard aan de zijkantquote:
Best veelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net weer binnen, wat de neuk is hier allemaal gebeurd
Ik mis de hele wedstrijd, binnenkort maar even terugkijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net weer binnen, wat de neuk is hier allemaal gebeurd
Doen ze ook aan VAR? Hoe kun je zien dat de bal wel of niet over de 'doellijn' is gegaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De scheidsrechters lekken op dat de schutter en de keeper op de goede lijn liggen.
goed idee voor het voetbal eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:49 schreef Zorro het volgende:
Gaat wel lekker snel altijd met ieder een eigen kant
Typischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:50 schreef beantherio het volgende:
Ik mag aannemen dat dit toch wel fout gaat.
Daar gaat het al.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:50 schreef alpeko het volgende:
Dit ziet er heel makkelijk uit. Missen ze nooit?
Mooie jinxquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:50 schreef beantherio het volgende:
Ik mag aannemen dat dit toch wel fout gaat.
Als we daar de lol uit moeten halenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, wel meer kans dat de Joe Es Ee geen goud pakt.
Mentaal falenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nederland en penalties. Dat is toch wel echt typisch hoor.
Dat red ik niet. Dat is al begonnen voor ik bij het strand ben.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga even een strandwandeling maken voor het baanwielrennen begint.
Onzin, vorig jaar wonnen ze zo nog het WK tegen Spanjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nederland en penalties. Dat is toch wel echt typisch hoor.
Als ik mod was wist ik het wel....quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Schuld van @:fetX die zegt houd eens wat tegen als de Spaanse keept
[ afbeelding ]
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar wonnen ze zo nog het WK tegen Spanje
Daarom ben je geen modquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ik mod was wist ik het wel....
Tsja, ik heb nu eenmaal niet zoveel tegen Spanje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als we daar de lol uit moeten halen
Jammer dat je geen mod bentquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als ik mod was wist ik het wel....
Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat je geen mod bent
Die gaan we niet kijken iddquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Strijd om het brons, dan weet je ook wel weer hoe laat het is.
Tiepiesch Neeederlantsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Zaterdag om 10:35.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja als het nergens om gaat winnen we misschien een keer een penalty serie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou nee... we gaan nog even evalueren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:56 schreef Zorro het volgende:
Maar goed, het tabje in mijn browser met het waterpolo topic kan nu dicht. Dat ruimt weer op.
Kijk eens domquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:55 schreef Zorro het volgende:
Domme tegengoal in de laatste seconde tweede kwart en de belachelijke beslissing van de scheidsrechter om die goal van Spanje niet af te keuren toen de VAR overduidelijk zei: "2:31 goal. 2:30 timeout"
Ach, wat jammer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:51 schreef alpeko het volgende:
@:Jane verloren met penals. Hoe was het tuin programma?
Het was in de WK-finale Hansquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja als het nergens om gaat winnen we misschien een keer een penalty serie.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Schuld van @:fetX die zegt houd eens wat tegen als de Spaanse keept
[ afbeelding ]
Met de kitequote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:57 schreef RipCity het volgende:
Nog ergens medaillekansen voor 6 uur vandaag?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja als het nergens om gaat winnen we misschien een keer een penalty serie.
Precies geen hond die dat kijkt. Dan staat er ook geen druk op zoals nu, nu de hele natie, de hele wereld toekijkt.quote:
Volgens mij speelt de VS dan tegen Servie en gaat Femke dan rennen of niet, half oog Ajax.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vloek van @:fetx wordt vanavond vrolijk doorgezet naar het voetbal. Hup Panathinaikos.
Kijk eens dom, ja ho maar weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies geen hond die dat kijkt. Dan staat er ook geen druk op zoals nu, nu de hele natie, de hele wereld toekijkt.
Het wordt een mooie avond.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij speelt de VS dan tegen Servie en gaat Femke dan rennen of niet, half oog Ajax.
Zeilen begint nu, maar ik weet niet wanneer de finale is (als ze zich uberhaupt plaatst).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:57 schreef RipCity het volgende:
Nog ergens medaillekansen voor 6 uur vandaag?
Waarom heb je niet gekeken dan? Volgensmij zond zelfs de NOS het uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies geen hond die dat kijkt. Dan staat er ook geen druk op zoals nu, nu de hele natie, de hele wereld toekijkt.
Gelachen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Omdat dat soort veredelde oefenpotjes in sport die eigenlijk nergens om gaan me niet zo boeien. Vind dit echt zon sport die je prima een beetje kan kijken eens in de 4 jaar als het erom gaat op de spelen. Zo'n WK is denk ik voor de liefhebber ik ben geen waterpololiefhebber.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gekeken dan? Volgensmij zond zelfs de NOS het uit.
lolquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Omdat dat soort veredelde oefenpotjes in sport die eigenlijk nergens om gaan me niet zo boeien. Vind dit echt zon sport die je prima een beetje kan kijken eens in de 4 jaar als het erom gaat op de spelen. Zo'n WK is denk ik voor de liefhebber ik ben geen waterpololiefhebber.
Ja ik kan hier maar één ding op antwoorden:quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Omdat dat soort veredelde oefenpotjes in sport die eigenlijk nergens om gaan me niet zo boeien. Vind dit echt zon sport die je prima een beetje kan kijken eens in de 4 jaar als het erom gaat op de spelen. Zo'n WK is denk ik voor de liefhebber ik ben geen waterpololiefhebber.
Oh ja als er sporten zijn die je niet zo boeien kijk je nooit sport. Ik ging in ieder geval niet zoals een ekte expert gewichtheffen kijken omdat we na kwart 1 toch al verloren hadden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Mensen die nooit naar een sport kijken maar de massa wel even komen vertellen hoe de vork in de steel zit is een van mijn favoriete rubrieken in OS.
1). Ik zei een sport, niet sport. Als je even de tijd had genomen om te lezen in plaats van direct woest op je toetsenbord beginnen te rammen had je ons, of in ieder geval mij veel tijd kunnen besparen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh ja als er sporten zijn die je niet zo boeien kijk je nooit sport. Ik ging in ieder geval niet zoals een ekte expert gewichtheffen kijken omdat we na kwart 1 toch al verloren hadden.
Dit potje was echt wel entertainment jammer dat je op een gemiste penal eruit gaat.
Tsja, eerste kwart gewoon totaal verneuktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Bijna heel veel mondjes gesnoerd
Kutzooi
Haha woest ik zit hier de hele tijd te lachen hoor. Beetje sport kijken beetje grappen en grollen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1). Ik zei een sport, niet sport. Als je even de tijd had genomen om te lezen in plaats van direct woest op je toetsenbord beginnen te rammen had je ons, of in ieder geval mij veel tijd kunnen besparen.
2). Dat is mooi, ik ook niet.
Ik heb niet gekeken, waterpolo interesseert me niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Haha woest ik zit hier de hele tijd te lachen hoor. Beetje sport kijken beetje grappen en grollen.
Misschien moet je zelf even afkoelen van dit verlies. De coach is realistisch c'est la vie.
Ja, lekker een beetje grappen en grollen en die 220 Nederlandse sporters die geen goud pakken de grond in boren omdat ze niet kunnen pieken en slechter zijn dan domme kutsportertjes in andere inferieure B-landen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Haha woest ik zit hier de hele tijd te lachen hoor. Beetje sport kijken beetje grappen en grollen.
Misschien moet je zelf even afkoelen van dit verlies. De coach is realistisch c'est la vie.
Jep. Was al nieuwe tickets aan het uitzoekenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, eerste kwart gewoon totaal verneukt
Dan ben je wel echt de persoon om te klagen over mensen die niet alles in het waterpolo kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, waterpolo interesseert me niet.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel PSO's heb je ze zien verliezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
Experts maken zich zorgen over de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen. Jij bent het levende bewijs dat deze zorgen gegrond zijn. Mijn hemel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt de persoon om te klagen over mensen die niet alles in het waterpolo kijken
Las het sarcasme niet in je uitspraak.
Zul je zien dat Spanje ook verliest van de Australiaantjesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Dat kon er ook nog wel bij, al gun ik ze ook geen zilver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |