Ik heb niet gekeken, waterpolo interesseert me niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Haha woest ik zit hier de hele tijd te lachen hoor. Beetje sport kijken beetje grappen en grollen.
Misschien moet je zelf even afkoelen van dit verlies. De coach is realistisch c'est la vie.
Ja, lekker een beetje grappen en grollen en die 220 Nederlandse sporters die geen goud pakken de grond in boren omdat ze niet kunnen pieken en slechter zijn dan domme kutsportertjes in andere inferieure B-landen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Haha woest ik zit hier de hele tijd te lachen hoor. Beetje sport kijken beetje grappen en grollen.
Misschien moet je zelf even afkoelen van dit verlies. De coach is realistisch c'est la vie.
Jep. Was al nieuwe tickets aan het uitzoekenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, eerste kwart gewoon totaal verneukt
Dan ben je wel echt de persoon om te klagen over mensen die niet alles in het waterpolo kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, waterpolo interesseert me niet.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar wonnen ze zo nog het WK tegen Spanje
Hoeveel PSO's heb je ze zien verliezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
Experts maken zich zorgen over de leesvaardigheid van Nederlandse leerlingen. Jij bent het levende bewijs dat deze zorgen gegrond zijn. Mijn hemel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt de persoon om te klagen over mensen die niet alles in het waterpolo kijken
Las het sarcasme niet in je uitspraak.
Zul je zien dat Spanje ook verliest van de Australiaantjesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef DeLuna het volgende:
Dat kon er ook nog wel bij, al gun ik ze ook geen zilver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |