tot nu toe alle pingels tegen Spanje zijn gewonnenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
Pingels, kunnen we dat met waterpolo wel?
dat is goed te oefenen bij waterpoloquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:44 schreef Zorro het volgende:
Strafschoppen, loterij, niet te trainen en meer van dat.
Maar dit is met water... is anders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlanders en pingels. Daar hebben we een mening over.
Clarence zou nog steeds missen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar dit is met water... is anders.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier niet zo snel denk ik, zo hoog over
die rode bollard aan de zijkantquote:
Best veelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net weer binnen, wat de neuk is hier allemaal gebeurd
Ik mis de hele wedstrijd, binnenkort maar even terugkijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom net weer binnen, wat de neuk is hier allemaal gebeurd
Doen ze ook aan VAR? Hoe kun je zien dat de bal wel of niet over de 'doellijn' is gegaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De scheidsrechters lekken op dat de schutter en de keeper op de goede lijn liggen.
goed idee voor het voetbal eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:49 schreef Zorro het volgende:
Gaat wel lekker snel altijd met ieder een eigen kant
Typischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:50 schreef beantherio het volgende:
Ik mag aannemen dat dit toch wel fout gaat.
Daar gaat het al.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:50 schreef alpeko het volgende:
Dit ziet er heel makkelijk uit. Missen ze nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |