abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214624518
Waar de Olympische Spelen op 26 juli 2024 zullen beginnen, zal het olympisch atletiektoernooi van start gaan op 1 augustus. Met een Nederlandse ploeg die sterker lijkt dan ooit tevoren, kan het zomaar een toernooi worden met een oranje kleurtje.

Voor zowel de Olympische Spelen als de Paralympische Spelen, zat het Stade de France de thuishaven zijn van het atletiektoernooi. Het werd gebouwd voor de wereldkampioenschappen voetbal 1998, maar is in de loop der jaren voor allerlei sportevenementen gebruikt. Nog altijd is Het Stade de France is het grootste stadion van het land.

Vooraf aan het atletiek zal eerst het Rugby Sevens-programma worden afgewerkt in het stadion.
Overigens zal er op 1 augustus er nog niet al te veel activiteit in het stadion zijn…

https://stadedefrance.nl

Competitieschema
Op 1 augustus beginnen we namelijk met een evenement voor de fijnproevers, 20km snelwandelen voor de heren en voor de vouwen. 2 augustus zal het stadion pas écht weer tot leven komen, daar dan de onderdelen van het baanatletiek van start gaan. Het toernooi sluit in het stadion af met de 4x400 meter estafette op 10 augustus. Deze avond kan uitermate bijzonder worden voor de Nederlandse ploeg. Er zijn immers in de afgelopen jaren vele medailles gehaald op dit onderdeel. Verder volgt als toetje nog de marathon voor vrouwen de volgende dag, en daarna is het echt klaar.

Via deze pagina van olympics.com kun je het competitieschema bekijken: https://olympics.com/en/paris-2024/schedule/athletics

Wil je een versie om uit te printen? Deze heeft de atletiekunie alvast online gezet:
https://www.atletiek.nl/toernooien/olympische-spelen-parijs/ (en dan even doorscrollen naar onderaan de pagina.

Deelnemers namens Nederland:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

donderdag 8 augustus 2024 @ 12:48:12 #2
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214624520
Helaas Nafi.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:48:17 #3
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_214624521
ACH ACH BELGIË JAAAAAAAAAAAAAAAA
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:48:20 #4
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214624523
Thiam maakt het wat spannender
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214624532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:42 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Die man is zo'n totale idioot, echt, waarom hij op die plek zit waar miljoenen mensen zijn idioterie kunnen horen is mij een groot raadsel
Heel verhaal over Liverpool alsof die vrouw net een gouden medaille heeft gehaald.
pi_214624545
Zevenkamp ligt in ieder geval nog niet in het slot
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214624549
quote:
9s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:48 schreef Em31 het volgende:

[..]
Heel verhaal over Liverpool alsof die vrouw net een gouden medaille heeft gehaald.
Ik heb het even gemist want ik kijk uit principe niet naar Joris, maar ik kan me zo voorstellen hoe hij op bepaalde momenten als een totale gek uit zijn dak gaat en allerlei verhalen vertelt, terwijl er niet zoveel bijzonders is gebeurd.
Mja
pi_214624552
pi_214624553
Einde tijdperk Thiam, WIJ gaan dit spel winnen w/
Jack does it in real time...
pi_214624583
LIMBURGED
pi_214624592
Alle vier de toppers ogen niet op hun best. Hier kunnen gekke dingen gebeuren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214624600
Hoe staat nu de forecast erbij?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:54:48 #13
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_214624607
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:54 schreef franklop het volgende:
Zonnig met een paar wolkjes.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:54:51 #14
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214624608
Giechel van den Berg (nee niet Joris).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_214624625
Dokter schiet omhoog in de forecast
pi_214624629
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:54 schreef franklop het volgende:
Als we naar de PB's kijken staan Thiam, Hall en KJT op een zakdoek. Met Vetter al ruim erachter
  donderdag 8 augustus 2024 @ 12:57:29 #17
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214624643
Ah Bol en McLoflin waren al te lang niet genoemd.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_214624646
De NOS gaat zo lekker samenvatten.
pi_214624656
Vidts, Dokter en Kalin staan het meest voor op PR. Als er een verrasing komt is het van een van hen. Denk dat alle anderen weg zijn voor medailles
pi_214624679
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als we naar de PB's kijken staan Thiam, Hall en KJT op een zakdoek. Met Vetter al ruim erachter
Hebben Hall en KJT nog gekke dingen in hun PR-series?
pi_214624686
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:57 schreef Redefine het volgende:
Ah Bol en McLoflin waren al te lang niet genoemd.
Het is onhandig dat we McLaughlin zowat nooit tegen haar hebben zien rennen de laatste jaren. Op radio 2 ook steeds dat het vanavond voor Bol gaat gebeuren. Ja dan moet alles goed vallen, maar de verwachtingen zijn zo veel te hoog.
pi_214624691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Hebben Hall en KJT nog gekke dingen in hun PR-series?
Vooral fitheid is bij hen een raadsel. Eigenlijk bij alle drie wel
  donderdag 8 augustus 2024 @ 13:04:34 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_214624709
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het is onhandig dat we McLaughlin zowat nooit tegen haar hebben zien rennen de laatste jaren. Op radio 2 ook steeds dat het vanavond voor Bol gaat gebeuren. Ja dan moet alles goed vallen, maar de verwachtingen zijn zo veel te hoog.
Ja. Nu wint Bol al haar wedstrijden veel te gemakkelijk. Daar je toch graag vaker die strijd met McLaughlin willen zien.
pi_214624734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2024 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS gaat zo lekker samenvatten.
Mooi, nog niets kunnen zien vandaag
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214624738
Zo slecht gaat het echt nog niet bij Vetter. Doet het zelfs momenteel iets beter dan haar SB van 6.642 punten, en daarmee doe je echt mee voor het podium. Momenteel gaat het alleen erg goed bij Johnson-Thompson en Vidts, zij worden samen met Hall de grote concurrentes als Vetter gewoon haar ding doet.

Dokter loopt momenteel ook zo'n 100 punten voor op haar SB van 6.418, met die vorm is ze denk ik wel een outsider voor een medaille.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')