SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
good riddens enzo hoor verder maar het ging me meer om het idee dat de Russen er een hele media/propaganda machine op zouden zetten om te bewijzen dat deze flapdrol nog leeft want lekker belangrijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:34 schreef ExTec het volgende:
Los van de terechte opmerking, dat een propagandist eigenlijk niet zo boeiend is, denk ik niet dat hij ooit nog propaganda gaat maken. Denk sowieso de vraag of hij het wel overleeft, met dit soort verwondingen.
[ x ]
IMHO had je dat niet, want het is idd niet of hij met die FABs aan het smijten is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:59 schreef sp3c het volgende:
blijkbaar had ik het fout, dat gebeurt ook wel eens
WIJ hebben ze ook. Maar HIJ gaat ze niet gebruiken, want dat mag hij niet van China. Die wil niet dat het Westen zich er (verder) mee gaat bemoeien. Wat het wel zal doen als Rusland met Nukes gaat gooien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:24 schreef Scjvb het volgende:
Kernkoppen?? HIJ heeft ze anders wel. En een kat in het nauw... Men weet het maar nooit!
Misschien helemaal geen slechte manoeuvre(s) van de Hongaarse premier Orbán om onderhandelingen en besprekingen met Poetin en landen als China op de agenda te behouden.
Die laatste is wel interessant - zo'n doorbraakje maakt het natuurlijk eindelijk mogelijk voor de UA om hun superieure gemechaniseerde eenheden in te zetten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:19 schreef michaelmoore het volgende:
Putin MOET verslagen worden anders gaat ie niet weg
wees niet bang voor kernkoppen want Poetin schijt zelf zeven kleuren sh*t
men zal niet echt heel veel tegenstand gaan geven want de russen zijn het zelf ook zat
ik heb zo een raar vermoeden dat NATO in de vorm van Polen er achter zitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die laatste is wel interessant - zo'n doorbraakje maakt het natuurlijk eindelijk mogelijk voor de UA om hun superieure gemechaniseerde eenheden in te zetten.
Brandwonden? Bij wie?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:23 schreef Hathor het volgende:
Wat heb ik gemist? Wie is dat met die brandwonden?
In die tweet zie je dat ze iemand bij een dokter naar binnen brengen die er nogal aangebrand uit ziet.quote:
Rusland in het nauw? lol.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:24 schreef Scjvb het volgende:
Kernkoppen?? HIJ heeft ze anders wel. En een kat in het nauw... Men weet het maar nooit!
Misschien helemaal geen slechte manoeuvre(s) van de Hongaarse premier Orbán om onderhandelingen en besprekingen met Poetin en landen als China op de agenda te behouden.
Die Russische milblogger?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
In die tweet zie je dat ze iemand bij een dokter naar binnen brengen die er nogal aangebrand uit ziet.
Dat niet. Maar Poetin staat wel aardig in zijn hemd nu voor het eerst sinds WO2 Rusland door een ander land is binnengevallen terwijl hij de wacht heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Rusland in het nauw? lol.
Hoe denk je dat Russische burgers zich voelen nu hele compagnieën Russische soldaten zich IN RUSLAND overgeven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat niet. Maar Poetin staat wel aardig in zijn hemd nu voor het eerst sinds WO2 Rusland door een ander land is binnengevallen terwijl hij de wacht heeft.
Nogal, ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat niet. Maar Poetin staat wel aardig in zijn hemd nu voor het eerst sinds WO2 Rusland door een ander land is binnengevallen terwijl hij de wacht heeft.
Zo lang de schappen bij de plaatselijke Appie gevuld blijven, boeit ze dat weinig, vermoed ik. Niks boeit ze.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Russische burgers zich voelen nu hele compagnieën Russische soldaten zich IN RUSLAND overgeven.
quote:Russia fears that F-16s might be involved in operation near Kursk
https://newsukraine.rbc.u(...)lved-1723060538.html
Uiteraard zeer geloofwaardige post uwerzijds. Denk eigenlijk ook niet dat er snel met Nukes gegooid zal gaan worden door de Russen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:29 schreef zuchtje het volgende:
[..]
WIJ hebben ze ook. Maar HIJ gaat ze niet gebruiken, want dat mag hij niet van China. Die wil niet dat het Westen zich er (verder) mee gaat bemoeien. Wat het wel zal doen als Rusland met Nukes gaat gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |