Het begon met een tweet van Trump.... hij schreef maar wat. En dacht natuurlijk niet na ... hoe ongeloofwaardig het is en als campaigntactiek dit giga zal falen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel een giga fail tactiek.
Fuck it, ik ga nog een paar maanden presidenten en daarna zie ik dan wel weer. Dat Biden zo denkt kan Donnie zich nooit voorstellen. Donnie zal zich nooit "aan de kant laten schuiven".quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het begon met een tweet van Trump.... hij schreef maar wat. En dacht natuurlijk niet na ... hoe ongeloofwaardig het is en als campaigntactiek dit giga zal falen.
Het zal zijn dat hij er niet meer op terugkomt...Misschien reeds vergeten?
Nou, over drie uurtjes maar even kijken. Het benieuwt me toch wel wat voor een gelul we dan gaan krijgen, als ook wat voor een vragen daar dan gesteld gaan worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:47 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
Trump vraagt wanhopig om aandacht ....
Vragen? Hij gaat natuurlijk een monoloog houden en daarna het podium verlaten, dat hebben we al eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, over drie uurtjes maar even kijken. Het benieuwt me toch wel wat voor een gelul we dan gaan krijgen, als ook wat voor een vragen daar dan gesteld gaan worden.
Ja, dat ligt natuurlijk wel een beetje in de lijn der verwachtingen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vragen? Hij gaat natuurlijk een monoloog houden en daarna het podium verlaten, dat hebben we al eerder meegemaakt.
...en als al hun vrouwen dan ook nog eens mee mochten stemmen, nou!quote:
Krijg hier een beetje low-energy vibes bij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:47 schreef Kijkertje het volgende:
[x ]
Trump vraagt wanhopig om aandacht ....
Wat zijn die verkiezingen toch bizar persoonsgericht h. Waarom zouden de mensen in Wisconsin een biertje met je willen drinken? Lekker fucking boeiend, je kiest een (vice-)president, geen drinkmaatje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Gewoon aardig. Wat een verschil met Republikeinen.
Dus je klacht is dat de verkiezingen waarbij een persoon verkozen wordt persoonsgericht is?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:13 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Wat zijn die verkiezingen toch bizar persoonsgericht h. Waarom zouden de mensen in Wisconsin een biertje met je willen drinken? Lekker fucking boeiend, je kiest een (vice-)president, geen drinkmaatje.
Ik vind de klacht niet onterecht maar zo werkt het nu eenmaal in de VS en ik zie niemand echt aan de kar trekken daar om het anders te gaan doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus je klacht is dat de verkiezingen waarbij een persoon verkozen wordt persoonsgericht is?
Ik ben zelf meer van de inhoud dan het gezicht dat een hoort, maar uiteindelijk moeten mensen ook ergens het gevoel hebben dat de persoon die ze veel macht gaan geven, want dat doe je veel meer in landen met een presidentieel systeem als bv de VS of Frankrijk dan hier, te vertrouwen is.
Nou ja, het is een bepaald type kiezer dat daar verantwoordelijk is en je ziet natuurlijk wel duidelijk dat onder Trump de samenstelling van het Republikeinse electoraat wat verandert.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind de klacht niet onterecht maar zo werkt het nu eenmaal in de VS en ik zie niemand echt aan de kar trekken daar om het anders te gaan doen.
Overigens wel een goed punt wat je aangeeft over vertrouwen...wat dan Trump des te onverklaarbaarder maakt want als er een ding duidelijk is bij Trump is dat die man op geen enkele wijze te vertrouwen is tenzij je belastend materiaal over hem hebt.
AP doet het:quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:27 schreef JAM het volgende:
Heeft iemand trouwens een link naar die persconferentie van Trump over een half uurtje? Wordt dat ergens live uitgezonden?
Merci. Dat wordt gieren. Even een biertje pakken hoor, want ik weet niet of ik het nuchter wel allemaal door ga houden.quote:
Trump supporters see the writing on the wall and wish that they could read.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef JAM het volgende:
Mensen in de YouTube chat roepen dat hij de handdoek in de ring gaat gooien...
Geloof ik trouwens geen reet van hoor.
Ach het zal wel weer een sterk staaltje eigengeilerij zijn. Types als Trump en Musk hebben er nogal moeite mee als z ze niet genoeg aandacht krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:52 schreef JAM het volgende:
Mensen in de YouTube chat roepen dat hij de handdoek in de ring gaat gooien of JD Vance eruit flikkert. Nou, dat zou wat zijn zeg!
Geloof ik trouwens geen reet van hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |