Je kan ook gewoon de Nederlandse Spoorwegen erbuiten laten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ook voorstander van om kunstgras voortaan nepgras of valsgras te noemen. Kunstgras is me veel te positief voor de plastic troep die het is.
Jup. Zoalsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hockey heeft het beter geregeld. Maar die vernieuwen sowieso meer.
Of Song 2.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat de coach in de kleedkamer chumbawumba had moeten draaien.
Of Wake up assdgxsrdxgdvft make upquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat de coach in de kleedkamer chumbawumba had moeten draaien.
Al hockey je nog tot Los Angeles 2028 door dit wint Nederland vandaag niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is deze commentator een beetje een dramaqueen of wat? Lijkt wel of er iemand dood is. Net bij het verliezen van die videoreferral ging het ook al van "O-o-o" en "dit wordt heel moeilijk"...
Ze vroeg shoot in circle, niet shoot from the first lady running, toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:20 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de VAR bij dit moment. Bij hockey moet je m voor een situatie aanvragen. En die werd aangevraagd voor die eerste 'voet'. Je kunt niet m aanvragen, ongelijk hebben, en dan zeggen daarna was het wel een voet. Zo werkt dat bij hockey niet.
Het is "grab a brush and put a little make up".quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Of Wake up assdgxsrdxgdvft make up
Ja. Maar van wat ik mij kan herinneren moet je dan aangeven welke voet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:26 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ze vroeg shoot in circle, niet shoot from the first lady running, toch?
Die kan dan telkens op de baal schieten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:28 schreef Fred_B het volgende:
Nederland heeft behoefte aan een type Dick Nanninga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |