Hockey heeft het beter geregeld. Maar die vernieuwen sowieso meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is bij het voetbal geen groot succes
Uit de Bronks.quote:
Je kan ook gewoon de Nederlandse Spoorwegen erbuiten laten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben ook voorstander van om kunstgras voortaan nepgras of valsgras te noemen. Kunstgras is me veel te positief voor de plastic troep die het is.
Jup. Zoalsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hockey heeft het beter geregeld. Maar die vernieuwen sowieso meer.
Of Song 2.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat de coach in de kleedkamer chumbawumba had moeten draaien.
Of Wake up assdgxsrdxgdvft make upquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik denk dat de coach in de kleedkamer chumbawumba had moeten draaien.
Al hockey je nog tot Los Angeles 2028 door dit wint Nederland vandaag niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is deze commentator een beetje een dramaqueen of wat? Lijkt wel of er iemand dood is. Net bij het verliezen van die videoreferral ging het ook al van "O-o-o" en "dit wordt heel moeilijk"...
Ze vroeg shoot in circle, niet shoot from the first lady running, toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:20 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de VAR bij dit moment. Bij hockey moet je m voor een situatie aanvragen. En die werd aangevraagd voor die eerste 'voet'. Je kunt niet m aanvragen, ongelijk hebben, en dan zeggen daarna was het wel een voet. Zo werkt dat bij hockey niet.
Het is "grab a brush and put a little make up".quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Of Wake up assdgxsrdxgdvft make up
Ja. Maar van wat ik mij kan herinneren moet je dan aangeven welke voet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:26 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ze vroeg shoot in circle, niet shoot from the first lady running, toch?
Die kan dan telkens op de baal schieten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:28 schreef Fred_B het volgende:
Nederland heeft behoefte aan een type Dick Nanninga.
Even teruggespoeld en scheids vraagt aan VAR om een voet in de cirkel en die antwoord met ok ik zoek naar een voet in de cirkel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar van wat ik mij kan herinneren moet je dan aangeven welke voet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |