DAN HOEF JE ME NOG GEEN SPORTSCHOOL DOOR DE STROT TE DUWENquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Je had de 10 minuten van @:flipsen om te hunten...
Viesdik, zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
DAN HOEF JE ME NOG GEEN SPORTSCHOOL DOOR DE STROT TE DUWEN
@:MISS-SLY DOE ER WAT AAN
Nu krijg ik pas écht een hekel aan sportquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Google stuurde ons onlangs dwars door de stad, samen met 20.000 anderen..volgende keer blijf ik gewoon op de snelweg!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist hier een file gezien! De eerste. Ondanks dat ik met de bus ben heb ik hem niet 'samen ondergaan' maar heeft Google mij langs een alternatieve route gestuurd.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:05 schreef flipsen het volgende:
Ik had geen tijd om te lapo-hunten, anders had ik deze "Waar we elkaar geen mietje noemen" willen dopen, gemiste kans...
Tofheid, veel plezier!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:46 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Ik pakte een kwartier eerder de trein om net wat meer ruimte voor vertraging te hebben, dus zou 30 min moeten wachten op Rotterdam. Uiteindelijk had de trein daar 25 min vertraging. Om 10.55 in Parijs. Ik zat in de trein vlakbij Kjeld Nuis en Joy Beune
. Naar hotel, alwaar ik om half 12 was, en mijn kamer net was schoongemaakt dus ik kon er al in
ik kwam echt precies op goede moment haha, ze waren in de kamer naast me bezig nu. Broodje gehaald bij prima bakker in dezelfde straat, en door naar stadion. In de trein aan de praat geraakt met ik denk kind-moeder-oma, die ook uit Utrecht bleken te komen en naar hockey gingen. Zij zitten in ander blok dus bij de poort gedag gezegd, maar was wel leuk. Net even gekeken waar ik zit, en nu even in de schaduw wachten tot het bijna tijd is. Ik zit namelijk bijna helemaal bovenaan de tribune, en ik heb hoogtevrees, wat echt een fantastische combinatie is. Zeker icm intrusive thoughts als 'als de tribune nu in stort..'. Maar als de wedstrijd eenmaal bezig is heb ik wat anders om me mee bezig te houden.
Plaatje bij het praatje:
[ link | afbeelding ]
Ik zit op de vierde rij vanaf boven
Haha, top!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tofheid, veel plezier!
En die tribune gaat niet instorten... want mijn broer zit daar ergens op de állerbovenste rij![]()
Komt dichtbij zo
Jazekerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh @:vlindertje89 da’s wel hoog. Kunnen we je herkennen aan een oranje shirt?
Het was sowieso een matige grap.quote:
Of een onjuiste spatiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:50 schreef AnneX het volgende:
Dit is de zomer van de meloenbolletjes 😎
https://www.lovemysalad.c(...)ameliseerde-walnoten
3x is scheepsrecht.
Ai, beterschap! Iets verkeerds gegeten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
MEh, tummy troubles, Vreselijk aan de diaree.
Wat een gave ervaring is dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Het was tof![]()
Wel blij dat ik in de rust van buren hoorde dat coach op tv had gezegd dat degene die bal in gezicht kreeg weer terug zou komen, want dat zag er echt heel naar uit (ik zat daar niet super dichtbij gelukkig, dus niet heel goed gezien, maar van afstandje echt naar). Ik dacht eigenlijk dat die linea recta naar het ziekenhuis gebracht zou worden.
Ook alvast even de plek van morgen finale bekeken. Dat is wel een shit plek haha. Tribune achter de goal, 17e rij (daar een na bovenste) en helemaal aan de zijkant, dus ik moet goed naar links blijven kijken want als ik naar rechts kijk dan kijk ik dus recht naar beneden. Ik hou wel ticketsite in de gaten in de hoop dat ik nog een beter kaartje kan kopen en dan deze kan verkopen (want wordt toch wel verkocht). Maar die kans is klein haha.
Nu in trein terug, even douchen (na drie uur in zon en vier lagen zonnebrandcrème wel nodig) en dan hopelijk nog even powernapje en dan weer richting stadion. Vanavond zit ik aan overdekte lange zijde, rond een van de 23-m gebieden, negende rij en dan ergens in het midden van de rij denk ik. Ik dacht met stoel 1 wel aan een gangpad te zitten, maar in mn blok waar ik net zat was 1 midden in een rij en 9 (waar ik zat nujuist aan gangpad. Nouja. Ik zie het wel. Het is in elk geval tof
Een bekentenis van mijn kant: nog nooit verse vijgen gegeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:58 schreef Morgane89 het volgende:
Wij hadden gisteren deze heerlijke zomerse plaattaart, want een stuk of 10 vijgen gekregen uit m'n schoonmoeders tuin. Aanrader! Alleen als hoofdgerecht eerder geschikt voor 2 personen in plaats van 4![]()
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/plaattaart-met-vijgen
Gaat ie lekker met je ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarschijnlijk iemand die me aanstak.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een gave ervaring is dit.
Hopelijk kan je aan een beter plekje komen voor morgen.
Zou, vandaag schoongemaakt en opgeruimd. Daar was vorige week niet veel van gekomen toen ik zo beroerd was. Vanavond eetclubje dus zo maar eens wat anders aantrekken
Wat vervelend @:Jan_onderwater Enig idee waardoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Tele6Als ik het heb gelezen en begrepen, het ligt niet aan jou!
Vakantieplanning. De meerdere van de meerdere van de meerdere …was het niet 3 lagen boven jou, die beslissen en die afwezig zijn.
Morgen weer een dag.
Ja gaat lekker daar, met de rechtspopulisten die een beetje burgeroorlog wel zien zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mn Engelse schoonfam werken alle niet witte collega's voor de zekerheid maar thuis...
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mn Engelse schoonfam werken alle niet witte collega's voor de zekerheid maar thuis...
Lieverd, je vind je werk stom.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een waardeloos onproductieve (thuis)werkdag en heb nu de neiging om het op te geven met de rest van de dag. Heb eigenlijk nog hardlopen en een klein klusje voor vrijwilligerswerk op de planning staan maar vandaag is stom en waardeloos en ik wil dat het morgen is zodat ik met een schone lei kan beginnen en beter mijn best kan doen op werk.
Of vanavond nog aan het werk om te compenseren voor deze beroerde dag.
Ik had zulke goede moed toen ik terugkwam van vakantie. Maar het valt allemaal zo tegen. Ben zo teleurgesteld in mezelf
Wat te doen vanavond?
Ik kan nog niet gaan slapen nu
De aanstichter en stoker van het geweld zit veilig ergens in buitenland én is de beste vriend van Wilders.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja gaat lekker daar, met de rechtspopulisten die een beetje burgeroorlog wel zien zitten.
Ga lekker naar buiten en hardlopen! (Vergeet je niet genoeg te eten?)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik had een waardeloos onproductieve (thuis)werkdag en heb nu de neiging om het op te geven met de rest van de dag. Heb eigenlijk nog hardlopen en een klein klusje voor vrijwilligerswerk op de planning staan maar vandaag is stom en waardeloos en ik wil dat het morgen is zodat ik met een schone lei kan beginnen en beter mijn best kan doen op werk.
Of vanavond nog aan het werk om te compenseren voor deze beroerde dag.
Ik had zulke goede moed toen ik terugkwam van vakantie. Maar het valt allemaal zo tegen. Ben zo teleurgesteld in mezelf
Wat te doen vanavond?
Ik kan nog niet gaan slapen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Airfryer lijkt mequote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn multicooker heeft dus de (oa) opties airfryer, roast én bake...
Als ik nou een recept lees om een groente in de airfryer te bereiden... welke stand kies ik dan?
Ehhhhquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Jongons, ik zit dus al een paar dagen te gniffelen om
@:blues de bloemen nu zijn pas echt tof. Een en al bloei
Zelfde genrequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Jongons, ik zit dus al een paar dagen te gniffelen om
@:blues de bloemen nu zijn pas echt tof. Een en al bloei
Yep, dat dus…quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Smiley![]()
Omdat je het aan de smiley zelf niet ziet![]()
Echt mooi hoorquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Beroerd geslapen na de stress van gister. Lekkere start om er vandaag een betere dag van te maken wel
Hou je grofweg bij wat waar goedkoper is en haal je dan de ene helft van je boodschappen in NL en de andere helft in DE?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Prijsverschil NL/D op simpele dingen, van die fruit yogurt in 150mL bekertjes. Lidl in NL ¤0,49 en gisteren bij de Edeka 3 trays voor ¤0,35 stuk gehaald
De grotere supermarkten hebben in Spanje toch wel een enorm aanbod groent een fruit, die afdelingen zijn huge maar dan moet je wel echt zo´n hypersupermarkt hebben zoals Carrefour. Misschien woon je daar wat verder van weg? Lidl qua hoeveelheid vergelijkbaar met NL. Ik vind de kwaliteit in Spanje vaak wel wat minder. Rest van je waarnemingen herken ik ook wel. Verse visafdelingenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
- groente en fruit meestal hier goedkoper, wel veel minder keuze.
Op het gebied van tuinbouw kunnen we in Nederland vanuit het Westland ook gewoon topkwaliteit leveren. Niet voor niks komen ze vanuit heel de wereld kijken hoe wij het hier doen. Overigens is het kwaliteitsverschil wel opvallend want een deel van wat bij jou in de supermarkt ligt komt weg van dezelfde plekken als waar Nederland het ook vandaan haalt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:44 schreef Barreltje het volgende:
de kwaliteit van groente en fruit in nederland is sowieso superieur tot de meeste europese landen..
we hebben in Nl een soort verwend beeld nu van hoe groenten er uit moeten zien. grappig hoe de "buitenbeentjes" in nederland gewone groenten zijn in de rest van de wereld..
in mn thuisland kan ik groenten en fruit ook VEEEL korter bewaren dan in NL..
Meerdere hipermercado's (Carrefour, al campo (=auchan). En als je mazzel hebt hebben ze dan 'exotische' dingen zoals paksoy, Chinese kool, etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De grotere supermarkten hebben in Spanje toch wel een enorm aanbod groent een fruit, die afdelingen zijn huge maar dan moet je wel echt zo´n hypersupermarkt hebben zoals Carrefour. Misschien woon je daar wat verder van weg? Lidl qua hoeveelheid vergelijkbaar met NL. Ik vind de kwaliteit in Spanje vaak wel wat minder. Rest van je waarnemingen herken ik ook wel. Verse visafdelingen
Veel in Nederlandse supermarkten gaat weg onder de kostprijs.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Op het gebied van tuinbouw kunnen we in Nederland vanuit het Westland ook gewoon topkwaliteit leveren. Niet voor niks komen ze vanuit heel de wereld kijken hoe wij het hier doen. Overigens is het kwaliteitsverschil wel opvallend want een deel van wat bij jou in de supermarkt ligt komt weg van dezelfde plekken als waar Nederland het ook vandaan haalt.
de boeren zijn de pineut inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veel in Nederlandse supermarkten gaat weg onder de kostprijs.
Boeren, fabrieksarbeiders, uitgebuit winkelpersoneel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
de boeren zijn de pineut inderdaad
Nou idd. In Italië zag het fruit er ook niet mooi uit mss maar die smaakquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:28 schreef flipsen het volgende:
Groente en fruit hier is ook zeer beperkt. Wel goedkoper dan in NL. Mijn vrouw vindt het altijd leuk om in een nederlandse AH over de versafdeling te lopen: "Kijk dan! Alle komkommers, allemaal gelijk en perfecto! En die paprika's ook! Alles!". Nadeel is wel dat de smaak er NIET op vooruit is gegaan in NL, wat dat betreft kan je beter hier je groente en fruit etenMaar dan wel met je ogen dicht
Hoe definieer je kwaliteit? Krijg in NL, net als in Duitsland nooit smaakvol en rijpe tomaten. het ziet er mooi uit, ja, maar smaak, ho maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:44 schreef Barreltje het volgende:
de kwaliteit van groente en fruit in nederland is sowieso superieur tot de meeste europese landen..
Ik wordt een beetje huiverig als appels een half jaar kunnen liggen zonder er veel anders uit te zien.quote:we hebben in Nl een soort verwend beeld nu van hoe groenten er uit moeten zien. grappig hoe de "buitenbeentjes" in nederland gewone groenten zijn in de rest van de wereld..
in mn thuisland kan ik groenten en fruit ook VEEEL korter bewaren dan in NL..
Tomaten haalde ik in Nederland bij de Turkse supermarkt of bij de Hanos.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hoe definieer je kwaliteit? Krijg in NL, net als in Duitsland nooit smaakvol en rijpe tomaten. het ziet er mooi uit, ja, maar smaak, ho maar.
[..]
Ik wordt een beetje huiverig als appels een half jaar kunnen liggen zonder er veel anders uit te zien.
Weet je dan wel de herkomst van die tomaten? Kan ook uit Marokko komen waar vanuit hier minder toezicht is op wat ze erop spuiten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tomaten haalde ik in Nederland bij de Turkse supermarkt of bij de Hanos.
Gefokte aardbeienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fruit koop ik hier meestal van lokale producenten. Aardbeien die op smaak gefokt zijn en niet op transport en shelflife. Asperges die vers geoogst zijn en niet uitgedroogd. Kolen die bijna uit elkaar klappen als je er een mes in zet. Sla die wit is op het snijvlak en niet bruin.
Wintertomaten uit Spanje (Hanos), trostomaten Romantic (Turk, Hanos, soms ook Jumbo) uit Nederland, en san marzano uit italie (Hanos).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Weet je dan wel de herkomst van die tomaten? Kan ook uit Marokko komen waar vanuit hier minder toezicht is op wat ze erop spuiten.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een thriller bij het waterpolo
Nee. Maar ik moest toch maar huis, we moesten veel ¤5 biljetten hebben* en oa reuzel, dus in D naar de supermarkt geweest en de rest daar ook gekocht. Die prijs viel me toevallig op toen ik vanochtend door de Lidl liep.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hou je grofweg bij wat waar goedkoper is en haal je dan de ene helft van je boodschappen in NL en de andere helft in DE?
Eten Spanjaarden dan veel minder yoghurt? Als in, het moet uit Spanje komen of er is een fabriek die de prijs lekker hoog kan houden.quote:Nederland heeft na polen en Portugal gemiddeld genomen de goedkoopste boodschappen van Europa, maar wat mij hier tot nu toe opvalt:
- alles uit de vriezer fors duurder. Ijsjes zoals @:lonaa ook gespot had, maar ook doperwten
- meeste zuivel even duur, yoghurt hier veel duurder
- drank veel goedkoper, appelcider goedkoper dan appelsap.
- vruchtensap duur. Frisdrank goedkoop.
- noten veel goedkoper
- diervoeding absurd duur
- vis, vlees veel goedkoper en veel betere kwaliteit
Als je kijkt welke eisen er worden gesteld aan tafelaardappelen door de Albert Heijn en hoe ze uiteindelijk in de winter liggen...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
de boeren zijn de pineut inderdaad
Van Spanje weet ik het niet, maar hier in Argentinië is yoghurt ook behoorlijk aan de prijs. Wij eten het (ik iedere ochtend), maar ook onze honden krijgen 3x per week wat yoghurt, dus het werd een duur grapje. Toen maar een yoghurtmaker gekocht, hartstikke simpelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:30 schreef derLudolf het volgende:
Eten Spanjaarden dan veel minder yoghurt? Als in, het moet uit Spanje komen of er is een fabriek die de prijs lekker hoog kan houden.
Mijn ijsmachine dubbelt als yoghurtmaker dus we maken het ook zelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Van Spanje weet ik het niet, maar hier in Argentinië is yoghurt ook behoorlijk aan de prijs. Wij eten het (ik iedere ochtend), maar ook onze honden krijgen 3x per week wat yoghurt, dus het werd een duur grapje. Toen maar een yoghurtmaker gekocht, hartstikke simpelLiter melk, 3 eetlepels yoghurt, wat melkpoeder voor de textuur en dan hop in potjes die in de yoghurtmaker gaan. Wat niet meer is dan een warmhoudbak, ze blijven dan 8 uur constant op 40 graden (geloof ik), daarna af laten koelen en de koelkast in. Ideaal
Bij kaas wil je je melk zo vers mogelijk en bij voorkeur rauw, yoghurt wordt qua textuur mooier als je melk juist fors verhit is geweest (steviger).quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:02 schreef sigme het volgende:
Ik maak tegenwoordig zelf m'n yoghurt; daar gaat wekelijks 6 liter melk in. Vers van de boer, rauwe melk à 1 euro/liter. En dan nog een liter voor drinkyoghurt en een liter voor melk. En dat moet allemaal met muntjes uit zo'n melktap gehaald worden, dus ik heb tegenwoordig een enorme cashflow
Met dank aan De Bolk die was destijds verantwoordelijk voor de invoering van die Europese richtlijnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:28 schreef flipsen het volgende:
Groente en fruit hier is ook zeer beperkt. Wel goedkoper dan in NL. Mijn vrouw vindt het altijd leuk om in een nederlandse AH over de versafdeling te lopen: "Kijk dan! Alle komkommers, allemaal gelijk en perfecto! En die paprika's ook! Alles!". Nadeel is wel dat de smaak er NIET op vooruit is gegaan in NL, wat dat betreft kan je beter hier je groente en fruit etenMaar dan wel met je ogen dicht
Ik wil er nog meer een "sport" van maken wat er in NL goedkoper is tov Duitsland en andersom. De dichtsbijzijnde supermarkten zijn voor mij namelijk wel Duitsland.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hou je grofweg bij wat waar goedkoper is en haal je dan de ene helft van je boodschappen in NL en de andere helft in DE?
Nederland heeft na polen en Portugal gemiddeld genomen de goedkoopste boodschappen van Europa, maar wat mij hier tot nu toe opvalt:
- alles uit de vriezer fors duurder. Ijsjes zoals @:lonaa ook gespot had, maar ook doperwten
- meeste zuivel even duur, yoghurt hier veel duurder
- drank veel goedkoper, appelcider goedkoper dan appelsap.
- vruchtensap duur. Frisdrank goedkoop.
- noten veel goedkoper
- diervoeding absurd duur
- vis, vlees veel goedkoper en veel betere kwaliteit
In Duitsland heb je die allergrootste schouderham niet, wat mooie achterham kost vind ik altijd wel meevallen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil er nog meer een "sport" van maken wat er in NL goedkoper is tov Duitsland en andersom. De dichtsbijzijnde supermarkten zijn voor mij namelijk wel Duitsland.![]()
Eieren en roomboter zijn iig goedkoper in Duitsland. Ham (voor op brood) significant duurder.
Wat fijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:37 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Vandaag beter op werk
En een stappenplan gemaakt voor als ik wel een stressdag heb, in de hoop dat ik dan de stressdag wat minder ellendig kan maken volgende keer.
En een plan voor het voorkomen van zulke stressdagen. Zal vast niet 100% werken, maar ik kan een poging doen
@:Lonaa leuk om weer van je te horen! Hoe was de vakantie eigenlijk?
Geen idee, maar we hadden wel meer lawaaiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:01 schreef AnneX het volgende:
Sinds wanneer leggen “wij” de rechter hand op het hart??? met zingen van Wilhelmus😇😇😇
Van baanwielrennen snap ik niks. Een ouddorpsgenoot fietst nu.
Ze wilden vast niet nat wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef derLudolf het volgende:
Best nog wat lege stoeltjes zeg met het hockey, ondanks dat twee buurlanden spelen
Fijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin is ook weer goed door de APK gekomen (mijn portemonnee veel minder goed). Schildklierwaarden waren zo gezakt dat de medicatie gehalveerd kan worden. Da’s dus niet een half tabletje maar nieuw.
Goed gedaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:37 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Vandaag beter op werk
En een stappenplan gemaakt voor als ik wel een stressdag heb, in de hoop dat ik dan de stressdag wat minder ellendig kan maken volgende keer.
En een plan voor het voorkomen van zulke stressdagen. Zal vast niet 100% werken, maar ik kan een poging doen
@:Lonaa leuk om weer van je te horen! Hoe was de vakantie eigenlijk?
Ik had nog de hoop dat de nieuwe pillen goedkoper waren, van 2,5 mg naar 1.25 mg. had wel fijn gevonden wanneer de kosten ook gehalveerd zouden worden maar helaasquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn
Ik had vandaag per ongeluk 80 euro te veel betaald bij de DA. De rekeningen zijn sowieso al zo hoog dat ik het pas thuis door hadMaar ze hebben het netjes opgelost.
Zo'n plan heb ik ook en 80% of zo lukt echt is mijn ervaring. Als je al tevoren je valkuilen weet kan je daar je hekjes alvast voorzetten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:37 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Vandaag beter op werk
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier een fijne dag. We maken eindelijk vorderingen met het aanplanten van de windsingel. Al die planten staan als sinds maart hier in hun potjes![]()
We hebben ook een rek gemaakt voor het net over de moestuinbak vol kolen van 7 meter lang.
Vinkjes
Sprint, achtervolging, teamsprint en keirin vind ik goed te volgen. Maar gewoon een kwartier lang met z'n allen in de rondte rijden en aan het eind krijgt iedereen een cijfertje slaat nergens op nee. Is totaal niet te volgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:01 schreef AnneX het volgende:
Sinds wanneer leggen “wij” de rechter hand op het hart??? met zingen van Wilhelmus😇😇😇
Van baanwielrennen snap ik niks. Een ouddorpsgenoot fietst nu.
Hoe lopen jouw landsgrenzen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:10 schreef derLudolf het volgende:
Best nog wat lege stoeltjes zeg met het hockey, ondanks dat twee buurlanden spelen
Jammerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had nog de hoop dat de nieuwe pillen goedkoper waren, van 2,5 mg naar 1.25 mg. had wel fijn gevonden wanneer de kosten ook gehalveerd zouden worden maar helaas
Zo te zien eentje ervan in ieder geval niet. Wat een lulletjequote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:37 schreef Sarabi het volgende:
Het Nederlandse hockeyteam komt niet heel sympathiek over....
2....quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo te zien eentje ervan in ieder geval niet. Wat een lulletje
Ik verhit de melk wel voordat ik het gebruik/opdrink. Tot z'n 73oC, dat is voldoende voor de hygiëne en dat brandt wel veel minder aan dan aan de kook laten komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij kaas wil je je melk zo vers mogelijk en bij voorkeur rauw, yoghurt wordt qua textuur mooier als je melk juist fors verhit is geweest (steviger).
Wij noemen dat oregano. Of marjolein.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Is majoraan geen algemeen kruid in NL? Zowel Sligro als Jumbo had het niet. Hoort eigenlijk wel in de ¸likrofi
Wat liefdevolquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Smiley![]()
Omdat je het aan de smiley zelf niet ziet![]()
Ook nog een goed restaurant gevonden?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:11 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje was gister samen met chef op bezoek
@:sigme bedankt voor de koffie en weer een rondleiding over je land![]()
Daarna heerlijk in Groningen gegeten en een stukje door de stad gewandeld..
En veel de geur van wiet gesnoven
Wat is liefdevolquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat liefdevol![]()
Ook nuttig en interessant, dank voor de link.
Die site.quote:
Mijn neiging tot zelfsabotage en mezelf niks gunnen, die dingen zitten vooral in de weg en daar kan ik niet zo veel plannetjes tegen maken. Dat is vooral een kwestie van de hele tijd gedrag herkennen, niet naar de bijbehorende gedachte luisteren, gedrag doen wat wél ok is, en door. Bar vermoeiendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo'n plan heb ik ook en 80% of zo lukt echt is mijn ervaring. Als je al tevoren je valkuilen weet kan je daar je hekjes alvast voorzetten.
Gisteren ging het ook bijna mis, maar snel een hekje neergezet
Jawel, maar minder vermoeiend dan in de gedachte meegaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn neiging tot zelfsabotage en mezelf niks gunnen, die dingen zitten vooral in de weg en daar kan ik niet zo veel plannetjes tegen maken. Dat is vooral een kwestie van de hele tijd gedrag herkennen, niet naar de bijbehorende gedachte luisteren, gedrag doen wat wél ok is, en door. Bar vermoeiend
Whuwhuut?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2....
Eentje die een Duiter bij de keel greep en diegene met het vingertje naar de keeper.
Of het moet dezelfde persoon zijn, zo goed ken ik ze niet.
Maar leuk is anders.
Oh @fietsiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Volkomen kut, pa is totaal uitbehandeld en kan ook fysiek niet meer, en op de dag dat ik dat te horen kreeg reed ik een enorme (dure) panne met mijn motor... ik was op weg naar hem toe...
Twee en een half uur nadat ik stilviel met de motor was ik weer thuis, ben zo in mijn motor-ondergoed in de auto gesprongen en alsnog daarheen gereden om een uurtje naast hem te zitten en z'n waterglaasje aan te geven.quote:
Je deed een prachtige post toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh @:fietsieik las je berichtje pas nadat ik op verzenden drukte. Wat ontzettend kut
![]()
wat Vanyel vraagt, ben je wel nog daar gekomen?
Na de wedstrijd aan de zijkant buiten het veld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Een Duitser die bij de keel gegrepen werd heb ik overigens niet gezien. Wanneer was dat @:Sarabi? In dat opstootje na de wedstrijd of tijdens? Ze (scheidsrechters) hebben tegenwoordig ook een video mogelijkheid bij vermoeden van wangedrag, dus als het tijdens wedstrijd was verbaast me dat die niet werd ingezet.
Ik zat op een ander spoor, sorry. Ja heel vermoeiendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:18 schreef Tele6 het volgende:
Mijn neiging tot zelfsabotage en mezelf niks gunnen, die dingen zitten vooral in de weg en daar kan ik niet zo veel plannetjes tegen maken. Dat is vooral een kwestie van de hele tijd gedrag herkennen, niet naar de bijbehorende gedachte luisteren, gedrag doen wat wél ok is, en door. Bar vermoeiend
Ja, dat is ook zo, maar het voelde een beetje ongevoelig zo net na jouwe (zeker zonder er iets over te zeggen). Lief van je welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je deed een prachtige post toch?Blij dat je er kon zijn!
Zwaar, heftig en verdrietigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Twee en een half uur nadat ik stilviel met de motor was ik weer thuis, ben zo in mijn motor-ondergoed in de auto gesprongen en alsnog daarheen gereden om een uurtje naast hem te zitten en z'n waterglaasje aan te geven.
Toen was ie te moe, en is ie in zijn verduisterde gekoelde kamer gaan zitten, en ben ik weer naar huis gereden (220km enkele rit)
En vanmorgen appte ie dat ie er van baalde dat ie gister de energie niet had voor een gesprek, maar dat was begrijpelijk. Hij had die ochtend te horen gekregen "Meneer, chemo gaat het voor u niet meer worden":
Ah, ja ik zat op de tribune achter de goal maar aan de andere zijkant, dus daar stonden allemaal mensen voor. Ga thuis t weekend nog wel even terugkijken, wel benieuwd. Ook of ik in beeld geweest benquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd aan de zijkant buiten het veld.
Wat een machteloos gevoel is dat en dan zo ver weg in km’s.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Volkomen kut, pa is totaal uitbehandeld en kan ook fysiek niet meer, en op de dag dat ik dat te horen kreeg reed ik een enorme (dure) panne met mijn motor... ik was op weg naar hem toe...
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Dat was het helemaal niet hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo, maar het voelde een beetje ongevoelig zo net na jouwe (zeker zonder er iets over te zeggen).
Ik had inderdaad alles al in de tas wat genoemd werd. En tot nu toe ook niks gemist nog, dus goed ingepakt. Morgen wel even puzzelen wat in welke tas gaat, want heb een trui en shirt gekocht en zó veel ruimte had ik nou ook weer niet over in mn tas. Maar ik had wel kleine tas in grote tas, en dat hoeft op zich niet per se, kan grote tas bij receptie laten na uitchecken en in Eurostar mag twee stuks bagage ook. Morgenochtend nog even langs TeamNL huis, gewoon om even geweest te zijn. Misschien koop ik nog een shirt ofzo. En dan morgenmiddag trein terug, bij geen vertraging ben ik mooi op tijd voor de voorbeschouwing van vrouwenfinale thuisquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat was het helemaal niet hoorDankje.
Ik vind het tof dat je erheen bent (geweest) en dat het tof is. Hopelijk had je alles mee van alle tips van iedereen?
Ja, zie mijn eerdere postquote:
Tja het gooide ook wel een grote schaduw over het goud.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Telgenkamp heeft spijt van provoceren Duitse keeper: 'Het raakte mij persoonlijk' https://www.nu.nl/olympis(...)mij-persoonlijk.html
Dikke knuffelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Twee en een half uur nadat ik stilviel met de motor was ik weer thuis, ben zo in mijn motor-ondergoed in de auto gesprongen en alsnog daarheen gereden om een uurtje naast hem te zitten en z'n waterglaasje aan te geven.
Toen was ie te moe, en is ie in zijn verduisterde gekoelde kamer gaan zitten, en ben ik weer naar huis gereden (220km enkele rit)
En vanmorgen appte ie dat ie er van baalde dat ie gister de energie niet had voor een gesprek, maar dat was begrijpelijk. Hij had die ochtend te horen gekregen "Meneer, chemo gaat het voor u niet meer worden":
Thnxquote:
Als niet kenner vond ik de eerste 3 kwarten best saaiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat het zoveel daarover gaat ipv over de wedstrijd en de shootouts en geweldig keepende Blaak etc.
Maar dan zou je dus alle olympische sporters dit moeten zien doen? Want voor iedereen is de druk enorm.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat het zoveel daarover gaat ipv over de wedstrijd en de shootouts en geweldig keepende Blaak etc. Ik denk dat je je echt niet kan voorstellen onder hoeveel druk en spanning je staat op zo'n moment, en wat de ontlading daarvan incl adrenaline etc voor invloed heeft (ook op je gedrag). Dat is niet echt een context waarbinnen je nog even rustig overdenkt of dat nou echt handig is om te doen of niet. Hij heeft zijn excuses aangeboden, nog op het veld aan de Duitse aanvoerder en erna voor de camera, meer kan hij nu ook niet meer doen.
Voor de duidelijkheid, ik vind het ook echt onnodig en niet netjes, maar in het grotere plaatje geloof ik wel echt dat het puur uit eerste emotie was en dat dat op zo'n moment dan wat impulsief ook geuit wordt ipv alleen gedacht, kan ik gezien de situatie dan wel snappen.
Dat juichen met het vingertje doet hij overigens vaker, dat is niet nieuw voor hem - maar het voor de keeper doen natuurlijk wel provocerend.
Dat zeg ik niet. Natuurlijk zijn er verschillen tussen personen in hoe ze zijn en dus hoe ze reageren, plus in hoe goed ze in staat zijn zich in te houden. Ook niet alle olympische sporters worden 'uitgedaagd' door opmerkingen tevoren (en mogelijk tijdens de wedstrijd - vergis je niet in hoeveel er in het veld ook gezegd wordt, misschien hier ook wel). Van dit team stond er maar één zó onder druk als Telgenkamp, want hij was de enige die de winnende kon maken. Dat dan een 22-jarige, een leeftijd waarop het deel van je hersenen dat emotieregulatie en cognitieve controle 'regelt' nog steeds niet uitontwikkeld is, in zo'n extreme situatie, met ook nog enorme adrenaline in zijn lijf, die zich door de opmerking van deze keeper geprovoceerd voelde (of dat nou terecht is of niet), zoiets doet, tja, nogmaals, ik keur het niet goed en ik had liever dat ie t niet gedaan had, maar ik denk niet dat het extreem raar is dat hij op zo'n moment niet nog even dacht oh ja, dit zou ik eigenlijk willen doen, maar ik doe het toch maar niet want beetje ongepast.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan zou je dus alle olympische sporters dit moeten zien doen? Want voor iedereen is de druk enorm.
Ik vond het interview met de coach ook wel klinken alsof deze speler dit wel vaker zo doet. Natuurlijk is voor de rest van het team jammer dat het alleen hier over gaat, dus misschien kunnen ze daar onderling eens over praten.
Maar goed ik ben ook bijvoorbeeld geen fan van Djokovic en genoeg mensen kunnen wel van zijn uitbarstingen genieten.
Ja, jij verwoord het korterquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het een beetje gezanik eerlijk gezegd. Heb de wedstrijd verder niet gezien dus geen idee hoe de sfeer daar was, naar het is niet alsof het joch na de wedstrijd nog even de keeper is gaan uitschelden ofzo. Hij maakte een ietwat lullig gebaar dat niet veel meer zei dan "misschien had je beter je mond kunnen houden". Wat ws ook wel slimmer en sportiever was geweest.
Who cares, really
Speaking of which..quote:
Ik hoef maar 2 uurtjes te werken vandaag dus ik kan wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Jongens ik ben postop dus uiteraard zielig. Wie komt mij straks ook van die lekkere taartjes brengen?
Haal je mij ff op?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoef maar 2 uurtjes te werken vandaag dus ik kan wel.
Oh dat snap ik wel. Ik heb na 3 weken vrij/vakantie al issues met geen kont zin om te werkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:11 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen! Ik heb niks met hockey, maar wel heel tof dat je naar Parijs bent gegaan @:vlindertje89! Voor het mountainbiken had ik dat ook wel willen doen.
Dat ging helaas niet want ik ben weer aan het werk. Het is wel ff schakelen hoor, na een tijdje zoekend en dus vrij te zijn geweest. Tot nu toe bevalt het wel goed.
Oh heerlijk, jij woont ook nog eens aan de Duitse grens dus lekkerder spulquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoef maar 2 uurtjes te werken vandaag dus ik kan wel.
Ik weet niet of ze nog erg lekker zijn als ik ze zo koop en morgen langs kom brengen (want pas half uur voor vrouwenfinale thuis bij geen vertragingen), maar als je wil neem ik er met liefde eentje voor je meequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Jongens ik ben postop dus uiteraard zielig. Wie komt mij straks ook van die lekkere taartjes brengen?
Huuu, oud gebak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:17 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog erg lekker zijn als ik ze zo koop en morgen langs kom brengen (want pas half uur voor vrouwenfinale thuis bij geen vertragingen), maar als je wil neem ik er met liefde eentje voor je mee![]()
Hoe voel je je? Hoop voor je op een voorspoedig herstel. Wat voor tijdsspanne staat daar gemiddeld voor?
Een slaande beweging naar je tegenstander maken is nooit goed te praten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het een beetje gezanik eerlijk gezegd. Heb de wedstrijd verder niet gezien dus geen idee hoe de sfeer daar was, naar het is niet alsof het joch na de wedstrijd nog even de keeper is gaan uitschelden ofzo. Hij maakte een ietwat lullig gebaar dat niet veel meer zei dan "misschien had je beter je mond kunnen houden". Wat ws ook wel slimmer en sportiever was geweest.
Who cares, really
Pardon? Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:35 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Een slaande beweging naar je tegenstander maken is nooit goed te praten.
Oef. Dat is pittig vooruitzichtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huuu, oud gebak.
Gemiddeld is moeilijk te zeggen, iedereen herstelt anders. Maar ik was zeg maar niet karig bedeeld dus het operatiegebied is ook groot, dat duurt langer.
Vorige keer echt wel tot ~8 weken pijn gehad. En nog steeds behoorlijke bewegingsbeperking en wat oedeem.
Das dan puur operatieherstel. Voor het totale feest voorspelden ze nog minstens een half jaar.
Je ziet toch dat hij een beweging met z´n (vlakke) hand maakt richting de keeper?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Pardon? Waar haal je dat nou weer vandaan.
[..]
Oef. Dat is pittig vooruitzicht
Ik vind het echt ontzettend veel gezanik. En we horen ook niets over die Duitser die als een dolle stier naar onze spelers toe stormde en hen op de nek sprong. Die werd vast niet uitgefloten tijdens zijn huldiging?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:17 schreef Vanyel het volgende:
Who cares, really
Heel zieligquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Aan het werkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:11 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen! Ik heb niks met hockey, maar wel heel tof dat je naar Parijs bent gegaan @:vlindertje89! Voor het mountainbiken had ik dat ook wel willen doen.
Dat ging helaas niet want ik ben weer aan het werk. Het is wel ff schakelen hoor, na een tijdje zoekend en dus vrij te zijn geweest. Tot nu toe bevalt het wel goed.
Ik zie echt met alle wil van de wereld geen 'slaande beweging'.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:40 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij een beweging met z´n (vlakke) hand maakt richting de keeper?
Er werd idd geen enkele Duitser uitgefloten bij de huldiging. Ook de keeper niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het echt ontzettend veel gezanik. En we horen ook niets over die Duitser die als een dolle stier naar onze spelers toe stormde en hen op de nek sprong. Die werd vast niet uitgefloten tijdens zijn huldiging?
Sowieso, wat is dat steeds met dat sneue gefluit deze OS?
Nee omdat je die jongens zo geweldig vindt, dat begrijp ik wel. Maandag zijn we het allemaal weer vergeten :-)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:45 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zie echt met alle wil van de wereld geen 'slaande beweging'.
Rijden we hier ook langs @Lonaa?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel zieligAlle taart voor jou, ik kom er ook aan.
We zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je morfine meequote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rijden we hier ook langs @:lonaa?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, jij verwoord het korterhelemaal eens. Dit was echt het enige moment dat de sfeer niet goed was. Van wat ik meegekregen heb iig.
Die jongen krijgt nu een bak gezeik over zich heen, vanuit heel de wereld, over één moment dat ongeveer tien seconden duurde, niet oke. En dat gaat dan niet alleen over zijn gedrag, maar ook meteen over zijn hele persoonlijkheid enz. En niemand die iets zegt over die keeper v Duitsland. Het is ook wel actie-reactie he, als je de boel vooraf opstookt/op scherp zet door dat soort dingen te roepen dan kun je ook wel een reactie verwachten natuurlijk. Ook die reactie van Blaak om de krant op te hangen, dat is toch geen provoceren? Hij wilde hem toch niet in de dugout vd Duitsers hangen? En hij zegt daarmee toch niks over zijn tegenstanders? In de context van dat ze de uitspraken hebben gebruikt als extra motivatie, zie ik dat meer als net die extra 1% motivatie eruit halen door elke keer als je wisselt weer even die uitspraken te zien, zodat als je er weer in gaat je weer vólle bak gaat laten zien dat wat hij heeft geroepen onzin is. Die rivaliteit met Duitsland is er altijd al, hun keep doet daar nog even schepje bovenop, dat zij dat dan gebruiken als extra motivatie ipv in de media vooraf allerlei uitspraken terug te gaan doen is toch alleen maar mooi?
Meer ga ik er ook niet meer over zeggen want het verdient gewoon niet zoveel aandacht als het nu krijgt
[..]
Speaking of which..
[ link | afbeelding ]
Was lekker!
Ik heb ook een hele lekkere bakker hier in de straat, daar at ik gister eind vd middag een citroentaartje van als avondeten
Dat is best rap al, op een goed herstel en fijne pijnstillersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:10 schreef Vanyel het volgende:
Oud gebak van utopie => meeste gebak in Nederland. Ik heb toen ik in mei de motor ging ophalen het dashboard kastje van de motor gevuld met gebakquote:
Als ik voor de activistische organisatie waar we bij zaten de catering had gedaan pleurde ik tegen het eind alles wat niet houdbaar was weg zodat mensen met hun bakjes los konden op wat wel houdbaar was. Want verse hummus die een middag in een buffet heeft gestaan gaat niet on my watch mee in een bakje in de trein.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:53 schreef derLudolf het volgende:
Lol.... Gisteren beetje discussie met een knieperige vegetariër/veganist die het liefst 3 dagen oude kliekjes die een poos buiten de koelkast hebben gestaan nog zou bewaren. Helpt ook mee met het uitvoeren van het project.
Maar goed, was iemand gisteren die zei dat de boter op was. Waarop ik antwoordde dat ik nieuwe zou meenemen. Was volgens haar niet nodig "let them finish the margarine, it's the same"
Vanochtend de vraag, terwijl ze vlakbij zat van iemand "where is the real butter? margarine is disgusting"
Kon het toch niet laten even naar haar te lachen
Eens behalve in de beachvolly situatiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoop dat het herstel een stuk korter is @:vanyel
Dat uitfluiten bij wat dan ook vind ik sowieso vervelend. Ook al ben je voor de andere ploeg, iedereen heeft keihard gewerkt om op dat veld te komen, de fluiter zit makkelijk op z’n bankje. Heb het bij de OS nog niet gehoord, maar ook fluiten bij een volkslied, echt zo not-done.
Werken @:tuindierwanneer ben je begonnen? Leuke collega’s?
T is hier in huis lekker aan het afkoelen, vandaag maar een rustig dagje. Gisteren blijkbaar iets gedaan dat het lijf niet fijn vond want ben helemaal stijf, voel me een soort ingezwachtelde mummie
Nou ja, ze hadden bijvoorbeeld een vega spinazie iets gemaakt met filodeeg voor diner. De volgende dag weer op tafel gezet met lunch. Werd niets van gegeten. Ik ging na de lunch boodschappen doen en toen ik terug was, stond het nog op tafel. Weg er mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik voor de activistische organisatie waar we bij zaten de catering had gedaan pleurde ik tegen het eind alles wat niet houdbaar was weg zodat mensen met hun bakjes los konden op wat wel houdbaar was. Want verse hummus die een middag in een buffet heeft gestaan gaat niet on my watch mee in een bakje in de trein.
Als OS-hockey de inzet is ben je opeens zeer daadkrachtig, doelgericht, onbevreesd en dat alles niet alleen op papier. Dus dat zit (ook) stevig in jouquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat laatste is overigens niet helemaal waar. Ik moet van de psych voor augustus een keer in mn eentje minstens één nachtje weg.
Inmiddels heb ik denk ik wel besloten waarheen en wat ik daar dan wil gaan doen. Dat vond ik al best wel lastig. En eigenlijk ook wel een soort van besloten wanneer. Ik moet alleen wel nog steeds boeken. Ik wil of 21-22 juni, of 12-13 juli. Maar moet ook even kijken naar schema werk of 21-22 juni al lukt en naar weersvoorspelling. Dus denk dat ik ergens dit weekend of maandag knoop doorhak en dan een vd twee ga boeken.
Ja, maar bij 91c denaturaliseren de eiwitten wat een vastere yoghurt geeftquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verhit de melk wel voordat ik het gebruik/opdrink. Tot z'n 73oC, dat is voldoende voor de hygiëne en dat brandt wel veel minder aan dan aan de kook laten komen.
Ik zal eens kijken of ik het verschil opmerkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, maar bij 91c denaturaliseren de eiwitten wat een vastere yoghurt geeft
Daarom voor @vlindertje89quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:23 schreef sigme het volgende:
@:vlindertje89 ik moet bij je Parijse avonturen steeds denken aan deze post:
[..]
Als OS-hockey de inzet is ben je opeens zeer daadkrachtig, doelgericht, onbevreesd en dat alles niet alleen op papier. Dus dat zit (ook) stevig in jou
Je hebt toch een instant pot?quote:
Ja, en een lactoseintolerantiequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt toch een instant pot?
Zo klaar.
En lactosevrije melk en yoghurt gebruiken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, en een lactoseintolerantie![]()
Is jouw frambozenfeest al begonnen? Hier sinds een paar dagen. Ik heb echt joekels joh.
Melk is in elk geval uitwisselbaar voor lactose vrije melk bij het maken van yoghurt. (En bij yoghurt neemt met een langere fermentatie de hoeveelheid lactose af, en ook als je de yoghurt langer bewaard neemt de lactose af)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En lactosevrije melk en yoghurt gebruiken?
Ja die wil Mrs V dus nu we die daar hebben zien staanquote:
Oh hum. Daarvoor moet ik een stuk de achtertuin in. Dat komt er al een paar dagen niet van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, en een lactoseintolerantie![]()
Is jouw frambozenfeest al begonnen? Hier sinds een paar dagen. Ik heb echt joekels joh.
er onderquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja die wil Mrs V dus nu we die daar hebben zien staan
Echt een leukerd.
Alleen dat ie zoutkristallen laat vallen en zo andere planten verjaagt vind ik wat minder.
Dat kan. Daar maak ik ook wel eens paneee meer. Maar dan is het lang niet zo lekker als van melk uit een melktap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En lactosevrije melk en yoghurt gebruiken?
Kan ik me voorstellen, was heel blij met vegan vis maar dat is toch niet te vergelijken met de echtequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan. Daar maak ik ook wel eens paneee meer. Maar dan is het lang niet zo lekker als van melk uit een melktap.
Nu is paneer qua lactose wel aan de andere eind van het spectrum dan yoghurt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan. Daar maak ik ook wel eens paneee meer. Maar dan is het lang niet zo lekker als van melk uit een melktap.
Yoghurt heeft ook een veel te hoge hoeveelheid, net als melk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu is paneer qua lactose wel aan de andere eind van het spectrum dan yoghurt.
Ik dacht dat melk vrij constant op 4/5% lactose zat. En dat het als een soort osmose werkt. Flikker je veel suiker (mais) in de koe, gaat de melkgift omhoog maar je gehalten vet/eiwit dalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yoghurt heeft ook een veel te hoge hoeveelheid, net als melk.
Alles lager dan 4g/100ml kan ik wel verdragen. Yoghurt en melk hebben 7 of 8 meen ik.
Het kan hoor dat melk 5 is en yoghurt wat hoger. Ik heb dat destijds allemaal geleerd tijdens mijn uitsluitingsdieet maar heb niet alle kennis meer paraat. Ik weet wel dat een slok melk of paar happen yoghurt altijd tot problemen leidt. Kwark zit op 4g/100ml en daar kan ik best wat van eten voor ik in de problemen kom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat melk vrij constant op 4/5% lactose zat. En dat het als een soort osmose werkt. Flikker je veel suiker (mais) in de koe, gaat de melkgift omhoog maar je gehalten vet/eiwit dalen.
Voor jou welquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:40 schreef Blues het volgende:
Is het al kwart voor vijhijfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Gooi je er dan weer palmvet in, gaat het vetgehalte omhoog. Boter is dan alleen weer keihard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat melk vrij constant op 4/5% lactose zat. En dat het als een soort osmose werkt. Flikker je veel suiker (mais) in de koe, gaat de melkgift omhoog maar je gehalten vet/eiwit dalen.
Dat zijn de scheidsrechters, toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sowieso, wat is dat steeds met dat sneue gefluit deze OS?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zijn de scheidsrechters, toch?
Helaas is de goed helpende tijdelijke vakantie inval huisarts weer vervangen door de het eigen wereld- en geloofswereldbeeld laten prevalerende oude huisarts, dus nee niet echt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:29 schreef sigme het volgende:
@:fietsie
Sterkte de komende tijd.
Hopelijk is de rest van de reis soepeler. Is het nog wat gelukt om daar wat begeleiding/hulp bij te krijgen?
Sterkte, als het in enige vorm iets lijkt op geopereerde armen, dan ehm, wens ik je sterkte.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huuu, oud gebak.
Gemiddeld is moeilijk te zeggen, iedereen herstelt anders. Maar ik was zeg maar niet karig bedeeld dus het operatiegebied is ook groot, dat duurt langer.
Vorige keer echt wel tot ~8 weken pijn gehad. En nog steeds behoorlijke bewegingsbeperking en wat oedeem.
Das dan puur operatieherstel. Voor het totale feest voorspelden ze nog minstens een half jaar.
Je hebt toch een instantpot ? Die heeft toch een yoghurtprogramma ?quote:
Ik hang achter de pc, minstens zo saaiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Groetjes vanuit Pearle. Saai hier.
Heel eenvoudig te maken, maar probeer het vooral eens uit half melk, half room, of uit 100% roomquote:
Armen... Daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterkte, als het in enige vorm iets lijkt op geopereerde armen, dan ehm, wens ik je sterkte.
Krijg je een soort drukpak ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Armen... Daar heb ik geen ervaring mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 09-08-2024 17:23:08 ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas is de goed helpende tijdelijke vakantie inval huisarts weer vervangen door de het eigen wereld- en geloofswereldbeeld laten prevalerende oude huisarts, dus nee niet echt.
(Twee stellen oom-en-tante zijn naar aanleiding van dit proces nu dus ook met een wissel-van-huisarts zoektocht gestart, want willen hier ook niet tegenaan lopen in de toekomst)..
Alles is nu wachten op het expertise centrum euthanasie en hun wachtlijstproces.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helaas is de goed helpende tijdelijke vakantie inval huisarts weer vervangen door de het eigen wereld- en geloofswereldbeeld laten prevalerende oude huisarts, dus nee niet echt.
(Twee stellen oom-en-tante zijn naar aanleiding van dit proces nu dus ook met een wissel-van-huisarts zoektocht gestart, want willen hier ook niet tegenaan lopen in de toekomst)..
Alles is nu wachten op het expertise centrum euthanasie en hun wachtlijstproces.
Nee.quote:
Ik blijf me altijd verbazen in de ziekenhuiswereld; "evidence based medicine" maar dan wel.... overal andere medicinequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Sommige ziekenhuizen doen het standaard, bij mijn is het überhaupt geen optie.
Gebruikt ook geen verband oid trouwens.
Helemaal niets post-op?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Sommige ziekenhuizen doen het standaard, bij mijn is het überhaupt geen optie.
Gebruikt ook geen verband oid trouwens.
Ja, plastisch chirurgen hebben dan ook als doel optisch het beste resultaat te halen, dat ligt in andere specialismen andersquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik blijf me altijd verbazen in de ziekenhuiswereld; "evidence based medicine" maar dan wel.... overal andere medicine
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:41 schreef AnneX het volgende:
Dat was teleurstellend: in de kleedkamer in de sportschool omgedraaid en beneden een heerlijk Italiaanse ijskoffie lijkt op milkshake gedronken.
Omdat ik stond te wankelen en mij voortsleepte met 2 pcm in m’n donder leek het mij verstandig om rustig te houden.
Toen maar nieuwe wc borstels en een kitsch +++ mok met goud en bloemen gekocht.
Wat is er met je? Griep of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Oh ik heb er twee zelfs, super handig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Armen... Daar heb ik geen ervaring mee
In die tijd kan ik zelfs zélf een appeltaart bakken. Ik voel mogelijkheden opkomen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:21 schreef Vanyel het volgende:
Voor het totale feest voorspelden ze nog minstens een half jaar.
Aï wat pijnlijk. Ik help hopen dat het zacht afloopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niets.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helemaal niets post-op?
Geen compressievest of iets dergelijks?
Tetten gekkie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef Leandra het volgende:
Als het om de armen gaat dan heb ik sowieso nog een compressievest en een bolero liggen, maar ik ben bang dat we niet dezelfde maat hebben, je mag ze lenen.
Ik dacht dat je oven dat ding in de kachel was. Wilde al vaker vragen (maar vergat dat steeds) hoe je dat hoogzomer deed, maar er was dus een zomer backupquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef sigme het volgende:
Paar dagen geleden hield onze antieke, zeer geliefde fornuis op met het verwarmen van de oven.
Morgen is liefste jarig, en ik had plannen voor lasagne en appeltaart. Vandaag werd net op tijd de noodoven bezorgd. Om te testen om 'ie het doet maar alvast cake gebakken.
En de lasagne staat startklaar in de ijskast. Ik heb lasagnevellen gemaakt vandaag, en tomatensaus van eigen tomaat, en gehakt geruld en bechamel gemaakt en dan met verse snijbiet hiervan lasagne gebouwd. Hoeft morgen alleen nog maar dat oventje in.
Binnenkort toch maar eens kijken of ik iets kan repareren aan de oven. Liefste heeft er al wel eens naar gekeken en sindsdien weten we dat je daar liever niet in kijkt. Maar ja, nu doet 'ie niets.
Oven in de kachel, tot voor kort ook nog een oven in de keuken, een antieke oven op de deel en een uuni-pizzaovenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je oven dat ding in de kachel was. Wilde al vaker vragen (maar vergat dat steeds) hoe je dat hoogzomer deed, maar er was dus een zomer backup
Waar stook je de oven op? Gas?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef sigme het volgende:
Paar dagen geleden hield onze antieke, zeer geliefde fornuis op met het verwarmen van de oven.
Morgen is liefste jarig, en ik had plannen voor lasagne en appeltaart. Vandaag werd net op tijd de noodoven bezorgd. Om te testen om 'ie het doet maar alvast cake gebakken.
En de lasagne staat startklaar in de ijskast. Ik heb lasagnevellen gemaakt vandaag, en tomatensaus van eigen tomaat, en gehakt geruld en bechamel gemaakt en dan met verse snijbiet hiervan lasagne gebouwd. Hoeft morgen alleen nog maar dat oventje in.
Binnenkort toch maar eens kijken of ik iets kan repareren aan de oven. Liefste heeft er al wel eens naar gekeken en sindsdien weten we dat je daar liever niet in kijkt. Maar ja, nu doet 'ie niets.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Waar stook je de oven op? Gas?
En wat doet de oven nog wel?
Hierbij moet de fout nog wel te vinden zijn. Defecte schakelaar, de dradig of thermische zekering zijn allemaal duidelijk te vinden en te volgen. Element stuk kan ook, maar dan verwacht ik nog wel een controle lampje dat het doet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De antieke oven (een Homann) is elektrisch. De oven (en z'n verklikkerlampje) doen het niet meer; de drie elektrische kookplaten nog wel.
Brings back memoriesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De antieke oven (een Homann) is elektrisch. De oven (en z'n verklikkerlampje) doen het niet meer; de drie elektrische kookplaten nog wel.
Valt wel mee. Geloof niet dat er veel vitessefans in mijn kennissenkring zitten. Ken maar 1stel dat altijd gaat, anderen zijn meer “ver weg kennissen “quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:56 schreef borisz het volgende:
Bij Kaatje in de buurt is het stiller dan stil. Iedereen wil Telstar bewonderen.
We gaan 't zien; naar het schijnt is de binnenkant erg verstaft. Maar controlelampje & oven op exact hetzelfde moment ermee ophouden geeft mij ook de indruk dat het iets eenvoudigs is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Hierbij moet de fout nog wel te vinden zijn. Defecte schakelaar, de dradig of thermische zekering zijn allemaal duidelijk te vinden en te volgen. Element stuk kan ook, maar dan verwacht ik nog wel een controle lampje dat het doet.
Mooie man hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net voor weinig de complete serie Miami Vice op DVD gescoord. 4,50. De Folie zat er nog om
![]()
Philip Michael Thomas
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee. Niet uitgerust of zo😇 Komt wel goed, verwacht ik.quote:
Ik heb een inbouw combi oven, een losse combi magnetron en en airfryerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Overkill?Hier staat een heteluchtoven, een combimagnetron en een airfryer
Wauw. Gewoon wauwquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:02 schreef Vanyel het volgende:
"Je hebt wel paracetamol en ibuprofen in huis?"
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat dus niet genoeg is.quote:
Paracetamol da's toch ook alleen vulmiddel? Ik heb echt nog nooit ervaren dat dat ook maar iets deed....quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat dus niet genoeg is.
Werkt op zich hartstikke goed hoor. Alleen is er wel een grens aan hoeveel je ermee kunt opvangen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Paracetamol da's toch ook alleen vulmiddel? Ik heb echt nog nooit ervaren dat dat ook maar iets deed....
Ze doen een grote verbouwing bij je en je krijgt geen envelopje met tramadol of whatever je hebben mag mee? Tsk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Werkt op zich hartstikke goed hoor. Alleen is er wel een grens aan hoeveel je ermee kunt opvangen.
Over een paar dagen doe ik het daar prima op.
Dexamethason en Morfine combi maakt dat ie ieder geval nu makkelijker een dutje doet; afgelopen dagen sliep ie bijna niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Aï wat pijnlijk. Ik help hopen dat het zacht afloopt.
Nouja, wel als je het echt echt echt met redenen omkleed verzoekt en beargumenteert dus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze doen een grote verbouwing bij je en je krijgt geen envelopje met tramadol of whatever je hebben mag mee? Tsk.
" Auw " in drievoud. Danku.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nouja, wel als je het echt echt echt met redenen omkleed verzoekt en beargumenteert dus.
Je hebt niet meegekregen dat dat fake-news was?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Gezien de berichten over bedwantsen in Parijs vorig jaar
Nou moe, dat kreeg ik vorig jaar meteen bij die slijmbeursontsteking. En jij krijgt dat nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nouja, wel als je het echt echt echt met redenen omkleed verzoekt en beargumenteert dus.
Nee er werd me wel gevraagd waarom ik de vorige keer dan niet had geklaagd toen de para-ibucombi niet genoeg was.quote:
Bizar... Und jetzt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee er werd me wel gevraagd waarom ik de vorige keer dan niet had geklaagd toen de para-ibucombi niet genoeg was.
Maar er wordt dus (blijkbaar?) niet meer zomaar proactief iets pijnbestrijdends voorgeschreven of meegegeven.
Bij ma kwam de vraag wel. En kreeg ook een klein doosje met verschillende sterktes mee voor het geval dat toch nodig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee er werd me wel gevraagd waarom ik de vorige keer dan niet had geklaagd toen de para-ibucombi niet genoeg was.
Maar er wordt dus (blijkbaar?) niet meer zomaar proactief iets pijnbestrijdends voorgeschreven of meegegeven.
Of gewoon stomweg vergeten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Jetzt heb ik een paar keer lief gelachen en benadrukt hoe zielig ik was dus nu heb ik wel een paar dagen serieuze dope mee.quote:
Geen idee of en wat m'n kreeg krijg bij borstoperatie (tumor verwijderen en andere verkleinen) maar bij de heupoperatie kreg ze een hele bult erg zware naproxen die ze maar drie dagen heeft geslikt. Daar heb ik nog een paar dagen van gesnoept toen ik last had van spitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee hoor, die indruk kreeg ik echt niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Of gewoon stomweg vergeten?
Anders vind ik t idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |