DAN HOEF JE ME NOG GEEN SPORTSCHOOL DOOR DE STROT TE DUWENquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef Barreltje het volgende:
Je had de 10 minuten van @:flipsen om te hunten...
Viesdik, zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
DAN HOEF JE ME NOG GEEN SPORTSCHOOL DOOR DE STROT TE DUWEN
@:MISS-SLY DOE ER WAT AAN
Nu krijg ik pas écht een hekel aan sportquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Google stuurde ons onlangs dwars door de stad, samen met 20.000 anderen..volgende keer blijf ik gewoon op de snelweg!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist hier een file gezien! De eerste. Ondanks dat ik met de bus ben heb ik hem niet 'samen ondergaan' maar heeft Google mij langs een alternatieve route gestuurd.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:05 schreef flipsen het volgende:
Ik had geen tijd om te lapo-hunten, anders had ik deze "Waar we elkaar geen mietje noemen" willen dopen, gemiste kans...
Tofheid, veel plezier!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:46 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Ik pakte een kwartier eerder de trein om net wat meer ruimte voor vertraging te hebben, dus zou 30 min moeten wachten op Rotterdam. Uiteindelijk had de trein daar 25 min vertraging. Om 10.55 in Parijs. Ik zat in de trein vlakbij Kjeld Nuis en Joy Beune
. Naar hotel, alwaar ik om half 12 was, en mijn kamer net was schoongemaakt dus ik kon er al in
ik kwam echt precies op goede moment haha, ze waren in de kamer naast me bezig nu. Broodje gehaald bij prima bakker in dezelfde straat, en door naar stadion. In de trein aan de praat geraakt met ik denk kind-moeder-oma, die ook uit Utrecht bleken te komen en naar hockey gingen. Zij zitten in ander blok dus bij de poort gedag gezegd, maar was wel leuk. Net even gekeken waar ik zit, en nu even in de schaduw wachten tot het bijna tijd is. Ik zit namelijk bijna helemaal bovenaan de tribune, en ik heb hoogtevrees, wat echt een fantastische combinatie is. Zeker icm intrusive thoughts als 'als de tribune nu in stort..'. Maar als de wedstrijd eenmaal bezig is heb ik wat anders om me mee bezig te houden.
Plaatje bij het praatje:
[ link | afbeelding ]
Ik zit op de vierde rij vanaf boven
Haha, top!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tofheid, veel plezier!
En die tribune gaat niet instorten... want mijn broer zit daar ergens op de állerbovenste rij![]()
Komt dichtbij zo
Jazekerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh @:vlindertje89 da’s wel hoog. Kunnen we je herkennen aan een oranje shirt?
Het was sowieso een matige grap.quote:
Of een onjuiste spatiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |