Als ze weten wat goed voor ze is...quote:
* Lovely spankt potato op zijn billen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel bukt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Niet goed linkje gekopiieerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
Misschien wil Aardappelschotel ook wel meequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt morgen en maandag warm? Ga je mee in het badje?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wil Aardappelschotel ook wel mee![]()
Snotverquote:
SwJquote:
Nee jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SwJ in ONZ / [ONZ SC] 25 kilometerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb geen mod dat zien zeggen
quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:50 schreef Sally het volgende:
[..]
SwJ in ONZ / [ONZ SC] 25 kilometer
En
SwJ in ONZ / [ONZ SC] 25 kilometer
Plus hij herhaalt het hier nog even
Oh, en SwJ had het een tijd geleden ook al aangegeven, dat de SC geen DTS was - toen DTS voor langere tijd dicht was laatst.
Toen yvonne "gewonnen" haden er zelfs brainstorm topics geopend werden om mee te denken waarom DTS weer open moest, en hoe het dan open te houden.
Maar, dat is nu mijn Spuit 13
Aha, dus je weet wat je te doen staat @AardappelSchotel, volgende topic openen, ben benieuwd wat er dan in de OP komt te staan...quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
Oh, en tegenwoordig staat het... in de OP van de ONZ SC
Zal wel de moeder geTRed worden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha, dus je weet wat je te doen staat @:AardappelSchotel, volgende topic openen, ben benieuwd wat er dan in de OP komt te staan...
En je bent net terug, misschien toch maar even lief doen danquote:Op zondag 11 augustus 2024 01:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zal wel de moeder geTRed worden.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 01:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je bent net terug, misschien toch maar even lief doen dan
quote:
Goh, wat stond daar eerst dan? En was er niet eerst nog een hoger percentage gewijzigd, of beeldde ik me dat in?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door AardappelSchotel op 11-08-2024 01:16:02 ]
Dat hij van je houdtquote:Op zondag 11 augustus 2024 07:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, wat stond daar eerst dan? En was er niet eerst nog een hoger percentage gewijzigd, of beeldde ik me dat in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |