Dat mag nu al, 3 dagen voor de officiële overdracht, maar ik wil proberen het nog eerder voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat je erin mag voor de officiele sleuteloverdracht?
Zou daar wel erg mee oppassen, verzekerings technisch gezienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mag nu al, 3 dagen voor de officiële overdracht, maar ik wil proberen het nog eerder voor elkaar te krijgen.
Als het ff kan een MAAND van te voren.
Verzekering wordt geregeld, maar volgens 1 instantie zit je met de overdrachtsbelasting terwijl een andere bron zoeits heeft van "WTF is omhoog, mijn neger? Dat heeft echt nergens mee te maken!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou daar wel erg mee oppassen, verzekerings technisch gezien
Het lijkt me sterk dat jij iemands anders eigendom kan verzekeren..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Verzekering wordt geregeld, maar volgens 1 instantie zit je met de overdrachtsbelasting terwijl een andere bron zoeits heeft van "WTF is omhoog, mijn neger? Dat heeft echt nergens mee te maken!"
Ja kan dus wel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij iemands anders eigendom kan verzekeren..
Fijn dan, maar probeer in die tussentijd niet je huis in de fik te zettenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kan dus wel!Mijn tussenpersoon gaat daarmee aan de slag.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Fijn dan, maar probeer in die tussentijd niet je huis in de fik te zetten
Heb jij trouwens nou dubbele maandlasten of niet?quote:
Aangezien ik nog niet verhuisd ben niet, nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nou dubbele maandlasten of niet?
Scheelt weerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet verhuisd ben niet, nee.
Maar ik wil als het ff kan wel een maandje eerder daar gaan wonen, ja.quote:
Haiquote:
Dat gaan we straks wel even doen ja.quote:
Je buurman bij jou, inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gaan we straks wel even doen ja.
Die mafkees drinkt zoveel dat hij rond dit tijdstip amper op kan staan van de bank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je buurman bij jou, inderdaad
Match made in heavenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Die mafkees drinkt zoveel dat hij rond dit tijdstip amper op kan staan van de bank.
Zeg het ze!quote:
Doe ik nu hopen dat ze luisterenquote:
Als ze weten wat goed voor ze is...quote:
* Lovely spankt potato op zijn billen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel bukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |