Meer dan 3 hoef ik er niet te gebruiken hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ach ja gelukkig heeft een vrouw meerdere openingen....
Dat is er meer dan 1 dus....meerderequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Meer dan 3 hoef ik er niet te gebruiken hoor.
Tegelijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
Meer dan 3 hoef ik er niet te gebruiken hoor.
Dat is een feit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat is er meer dan 1 dus....meerdere
Ik heb nog wel wat lekkersquote:
Zou ik ook zeggen als ze me klem hebben.quote:
Daar ben ik te groot voorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ze me klem hebben.
Sure sure. Geef nou maar gewoon toe dat ze je hadden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik te groot voor
Je zou willen dat ze jou haddenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Sure sure. Geef nou maar gewoon toe dat ze je hadden.
Ik kom er nu aan!quote:
Mochten ze willen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou willen dat ze jou hadden
Wielklem erop!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik te groot voor
Kom dan!quote:
quote:
Niemand die het vies vond hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Luuntje , meerdere openingen nog wel. Vies kind.
Dan is het nog niet op commando, moet er wel wat voor doen hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet met de poesspinner?
quote:
Jij hebt een opening, en ik heb zin!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:06 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Luuntje , meerdere openingen nog wel. Vies kind.
Oh, lukt wel hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan is het nog niet op commando, moet er wel wat voor doen he
Dat is niet voor niets een uitgang.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik wel. Persoonlijk ben ik geen fan van de opening aan de achterzijde,
Mja, Voor @Luuntje is het een feest in haar tuuntje.:Pquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt een opening, en ik heb zin!
[..]
Oh, lukt wel hoor.
[..]
Dat is niet voor niets een uitgang.
Echt he, dat is het eerste wat je zegtquote:
Tuurlijk. Want feit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt he, dat is het eerste wat je zegt![]()
Sallyquote:
Had je maar eerder op moeten staanquote:
Hoefde niet vandaagquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je maar eerder op moeten staan
Oh dan was ik er even bij komen liggenquote:
Ah....tja....dat is jammerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik wel. Persoonlijk ben ik geen fan van de opening aan de achterzijde,
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, Voor @:Luuntje is het een feest in haar tuuntje.:P
Oeh.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan was ik er even bij komen liggen
quote:
Ik offer mijzelf wel weer op hoor.quote:
The hero no one asked for but we all need.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, neem jij die zware taak wel op je?
Whehe, Luuntje Anale!quote:
Analuuntje!quote:
quote:
Don't push it.quote:
Als beesten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ach genoeg anderen die wel willen feesten![]()
Hele rijen bij de deurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Al die teleurgestelde blikkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hahahha echt niet!
En als.....bleef de deur dicht
Denk dat er een paar zullen omlopen, kijken of er aan de voorkant iets open isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Geen last van, deur is dicht, zie het lekker niet![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat er een paar zullen omlopen, kijken of er aan de voorkant iets open is
En voor je andere gat?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:19 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Ben niet voor 1 gat te vangen he
We hadden het over meerderequote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En voor je andere gat?
Andere gaten danquote:
Net zoals bij mij laatst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Geen last van, deur is dicht, zie het lekker niet![]()
Uhuhquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Luuntje straft genadeloos af.
Vol in de kont!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:21 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou nou.quote:
Vol in de kut!quote:
Beter.quote:
Uh huhquote:
Je had het mij vergeven.quote:
Toe maarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Luuntje:
Dit wordt mijn volgende motor
Prachtige fiets. Wel teringduurquote:
Ja dat zijn de meeste dromenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prachtige fiets. Wel teringduur
Ohw dus onze buitenseksdate staat gewoon nog? Phew.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:45 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja....het heeft toch ook geen gevolgen aan![]()
Ik zit er wel heel dichtbijquote:
Ja duh.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw dus onze buitenseksdate staat gewoon nog? Phew.
Lekker zand in je gaten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja duh.
Alleen niet op het strand he.
Nee dan worden mijn tattoos eraf geschuurd joh!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker zand in je gaten.
Nee ergens sowieso in de schaduw toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja duh.
Alleen niet op het strand he.
In een lekker grasveld...lekker zacht en het gras kriebelt zo lekkerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ergens sowieso in de schaduw toch?
Kan wel zijn dat ik iets later ben, mijn step is niet zo snel.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
In een lekker grasveld...lekker zacht en het gras kriebelt zo lekker
Dan blijf jij maar lekker op je rug liggenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
In een lekker grasveld...lekker zacht en het gras kriebelt zo lekker
Dat is zo saai....quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar lekker op je rug liggen
Stiggy is dan ook wel vanilla.quote:
Kom nooit in de zonquote:
Ik ook maar daar kan ik niks aan doen.quote:
Nee bedoel het andersquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook maar daar kan ik niks aan doen.
Truequote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:45 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja motorpak en helm houdt veel tegen
Mjah....de oude rotten van Fok! liggen nu al op bedquote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:28 schreef aeque het volgende:
Sex SC is vaak niet zo druk. Eigenlijk geen enkele sc echt meer geloof ik.
Gelukkig zijn wij jonge goden hier nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mjah....de oude rotten van Fok! liggen nu al op bed
Te druk bezig elders op FOK!quote:
Rivalquote:
Luuntjequote:
Laatste werkdag jaquote:
Vakantiequote:
Naar Drenthequote:
Lekker toeren? Goed weer voor volgende week.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar DrentheMidweekje lekker niks
Nee, vakantieparkje en dan de beentjes omhoog. Enkele dingen in de buurt bezoeken ookquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker toeren? Goed weer voor volgende week.
Lekker hoor. Met z'n tweetjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, vakantieparkje en dan de beentjes omhoog. Enkele dingen in de buurt bezoeken ook
Yup. Even geen gedoe aan mijn hoofd qua werkquote:
Dat is het vandaag ookquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker toeren? Goed weer voor volgende week.
Lekker, geniet ervanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, vakantieparkje en dan de beentjes omhoog. Enkele dingen in de buurt bezoeken ook
Correct. Het is al eventjes erg lekker. Maar volgende week nog beter aan de vooruitzichten te zienquote:
Nou...gisteren was het hier prut.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Correct. Het is al eventjes erg lekker. Maar volgende week nog beter aan de vooruitzichten te zien![]()
Nou eh. Vreemd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:00 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat? Ga jij vreemd?
Nu ja, hopelijk heb je wel lekker kunnen slapen. Trouwens, goedemorgen.
Sallyquote:
Oehquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou...gisteren was het hier prut.
Maar vandaag is het weer lekker.
Kan ik mijn zomer jurk weer aan
Dat is ons hier bespaard gebleven dan gisteren!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou...gisteren was het hier prut.
Maar vandaag is het weer lekker.
Kan ik mijn zomer jurk weer aan
Daarvoor moet je op een ander gedeelte wezenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ons hier bespaard gebleven dan gisteren!
en
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe leaseauto besteld
Ford Focus ST-Line X
Kun je je dan ook beter focussen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe leaseauto besteld
Ford Focus ST-Line X
Ja, de tijd van feesten is voorbijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kun je je dan ook beter focussen?
Aawww.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, de tijd van feesten is voorbij
Wel leuke wagentjes waren datquote:
Je hebt nu wel een stuk meer autoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel leuke wagentjes waren dat
Ja, ook al is het een hatchback. Kan er meer in ookquote:
Kan er ook meer in gedaan worden....quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ook al is het een hatchback. Kan er meer in ook
Uh huh, kom proberen danquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kan er ook meer in gedaan worden....![]()
Je hebt hem nog niet eensquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uh huh, kom proberen dan
4 maanden wachtenquote:
Ik ben een kacheltje.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja Jezus.....dan wel dekentje mee hé, want koud...
Ooohhh lekker warmquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben een kacheltje.
Uh huhquote:
Kanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:22 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En dan zeker de Titanic scène doen
Lord!quote:
Ja, nu welquote:
Stigs! Worstdraaier!quote:
Omnisex.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:34 schreef aeque het volgende:
Worstdraaier. Ik wist wel dat Stig van de mannenliefde was.
Volgensmij springen de geaardheden als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig.quote:
Bijzonder eh?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgensmij springen de geaardheden als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig.
Dit is Fok, hier mag dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgensmij springen de geaardheden als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier mag dat.
Dat is inderdaad omnibeter.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Beter omnisex dan omni-impotent zijn.
Slappe hap.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Beter omnisex dan omni-impotent zijn.
Maar dat past nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kun je er beter een hard hoofd in hebben
Ligt eraan welk hoofd je gebruiktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dat past niet
Toch?
Die met helm!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ligt eraan welk hoofd je gebruikt
Niet altijd hard zijn.quote:
De roze dan maar?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk.....ze hebben allebei een helm
Ik ben keihardquote:
Heel goed. Zo moet het ook zijn.quote:
Stig heeft vast ook een roze motorhelm.quote:
Die telt niet mee. Alleen de echte roze helm telt!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Stig heeft vast ook een roze motorhelm.
Als jij zo doorgaat ben je straks bont en blauwquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Stig heeft vast ook een roze motorhelm.
Daar ben jij veel te vanilla voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat ben je straks bont en blauw
Pas maar op..... @aeque vind dat wel lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat ben je straks bont en blauw
Alleen als jij het doet hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Pas maar op..... @:aeque vind dat wel lekker
Laatst had ik hoofdpijn. Ik mag ook niks.quote:
Niet op deze manierquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar ben jij veel te vanilla voor.
Even dm-en dan. Misschien ga ik het ook wel leuk vinden als zij het doet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally vind dat ook leuk om te doen.
Levert wel een hoop rode billetjes op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Even dm-en dan. Misschien ga ik het ook wel leuk vinden als zij het doet.
Zolang het maar bij beiden is, ben niet voor niks een switch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Levert wel een hoop rode billetjes op.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang het maar bij beiden is, ben niet voor niks een switch.
Switch offquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang het maar bij beiden is, ben niet voor niks een switch.
Wel als de ander ook switch is.quote:
Je weet wat een Switch is?quote:
Hoop het voor je.quote:
Voor een beetje ongein op fok is weinig hoop nodig hoor.quote:
Bwah.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor een beetje ongein op fok is weinig hoop nodig hoor.
Een console.quote:
Ja.quote:
Hou ook van jouquote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Tuurlijk.
Het enige waar deze heren aan kunnen denken, in een subforum als dit.
Ga 't ff bij GAM proberen dan
Tuu'k.quote:
'deze heren'quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Tuurlijk.
Het enige waar deze heren aan kunnen denken, in een subforum als dit.
Ga 't ff bij GAM proberen dan
Jij weet iig wat er in dit geval bedoeld werd met Switch, aangezien jij er zelf mee kwamquote:
Zal jou eens buiten!quote:
Echt he....quote:
Wel leuke gamequote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Echt he....![]()
Ze doelden op een ander spel en niet op Mario kart
Nogmaals sterktequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Volkomen kut, pa is totaal uitbehandeld en kan ook fysiek niet meer, en op de dag dat ik dat te horen kreeg reed ik een enorme (dure) panne met mijn motor... ik was op weg naar hem toe...
Ah, dat is beide wel zwaar klote @fietsie. Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid van elkaar kunnen nemen. Hoe cru dat ook klinkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Volkomen kut, pa is totaal uitbehandeld en kan ook fysiek niet meer, en op de dag dat ik dat te horen kreeg reed ik een enorme (dure) panne met mijn motor... ik was op weg naar hem toe...
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Sallyquote:
Sterkte, vriend!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Lord!quote:
Stigs! Nog jeuk aan de plasser?quote:
Nee, is gewoon schoon!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Nog jeuk aan de plasser?
Luuntjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:02 schreef Luuntje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vanaf heden ga ik me gedragen als een non.....blijkbaar mag je het niet hebben over seksualiteit zodra je kinderen hebt
Ja...op threads....ik reageerde op iemand die het had over anaal.quote:
Ow lekker danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...op threads....ik reageerde op iemand die het had over anaal.
Eentje schreef dat vrouwen dat maar niks vonden.
Ik reageerde daar op dat ze voor zichzelf sprak ik heb andere ervaring....
Nou.....krijg me toch commentaar
Moest me schamen dat ik dat zo open neerzette want twee kinderen
Ja echt he....dat zijn van die mensen die denken dat de kinderen met de ooievaar komenquote:
Oh FFS zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...op threads....ik reageerde op iemand die het had over anaal.
Eentje schreef dat vrouwen dat maar niks vonden.
Ik reageerde daar op dat ze voor zichzelf sprak ik heb andere ervaring....
Nou.....krijg me toch commentaar
Moest me schamen dat ik dat zo open neerzette want twee kinderen
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is gewoon schoon!
Wordt regelmatig gecontroleerd door een externe partij!quote:
Inderdaad een vreemde reactie. Alsof de kinderen meelezen op Fok. Of ging het daar niet om?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:18 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja echt he....dat zijn van die mensen die denken dat de kinderen met de ooievaar komen
Ik las extreme partij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wordt regelmatig gecontroleerd door een externe partij!
Waar zit jij met je gedachten!quote:
Dat wil jij niet weten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar zit jij met je gedachten!
Nou...quote:
Some say his mind is like a void, moving around at lightning speed, and that he knows all the secrets of all the politicians in the world.quote:
Nee niet Fok! Threads.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Inderdaad een vreemde reactie. Alsof de kinderen meelezen op Fok. Of ging het daar niet om?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee niet Fok! Threads.
Echt he.....zodra een vrouw een kind baart mag ze het niet meer hebben over seks, eraan denken en eraan doen.....oh dat al helemaal niet!
Want ja....die kinderen heb ik ook maar bij de spaaractie van de Appie gekregen
Komen toch uit bloemkool?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:18 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja echt he....dat zijn van die mensen die denken dat de kinderen met de ooievaar komen
Sommigen uit een reageerbuis.quote:
Nee, sommigen hebben het IQ van bloemkool. Dat is weer wat anders.quote:
Ik dacht altijd een aardappel of pinda.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, sommigen hebben het IQ van bloemkool. Dat is weer wat anders.
Oh was ik daarmee in de war.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, sommigen hebben het IQ van bloemkool. Dat is weer wat anders.
Ah zo. Mja, dan moet je het hier maar niet meer over seks hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee niet Fok! Threads.
Echt he.....zodra een vrouw een kind baart mag ze het niet meer hebben over seks, eraan denken en eraan doen.....oh dat al helemaal niet!
Hahahahhaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo. Mja, dan moet je het hier maar niet meer over seks hebben.
VIVA forum?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:54 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee niet Fok! Threads.
Ja, seks past duidelijk niet bij je.quote:
Als je hard genoeg duwtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, seks past duidelijk niet bij je.
Waarom krijgt mijn middelvinger dan zo vaak een erectie?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, seks past duidelijk niet bij je.
Omdat je die vaak moet gebruikenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Waarom krijgt mijn middelvinger dan zo vaak een erectie?
Ja.....en dat is wel het meest erotische hoogtepunt de laatste tijdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat je die vaak moet gebruiken
Threads....moet je eens proberen, is best lachen soms.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:45 schreef fietsie het volgende:
Waar uiten deze mensen hun wijsheid, als ik vragen mag ? Reddit ?
quote:There was a problem logging you into Instagram. Please try again soon.
Jouw wijsvinger doet het solo? De mijne werkt altijd samen. Minimaal met m'n duim en wijsvinger van dezelfde hand. Want alleen ga je sneller, maar samen kom je verder. Althans, dat zie ik wel 'ns op LinkedIn voorbijkomen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:39 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja.....en dat is wel het meest erotische hoogtepunt de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehe, sssst...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je hard genoeg duwt
Spasmes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Waarom krijgt mijn middelvinger dan zo vaak een erectie?
Hihi.quote:
Het lukt dus nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Threads....moet je eens proberen, is best lachen soms.
Is zoiets als Twitter....
Oh nou als je bankzitters uitsluit dan ga ik niet terugzwaaien hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:43 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen motormuisjes, fietsers en wandelaars!
Wandelaars als in wandelen of hoerenlopen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:43 schreef Groepfunder het volgende:
Nou nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wandelaars als in wandelen of hoerenlopen?
Ja, is toch zo?quote:
Eensquote:
Meh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EensMaar ik hou het wel bij gewoon wandelen
Ik voel me uitermate inclusief nu!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:43 schreef Groepfunder het volgende:
Sallyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik voel me uitermate inclusief nu!![]()
Ah, jij bent de eerste die 'm ziet. Ik dacht: laat ik 'ns twee vliegen met één steen proberen te raken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wandelaars als in wandelen of hoerenlopen?
Sneakyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, jij bent de eerste die 'm ziet. Ik dacht: laat ik 'ns twee vliegen met één steen proberen te raken.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah, jij bent de eerste die 'm ziet. Ik dacht: laat ik 'ns twee vliegen met één steen proberen te raken.
Dat jullie weten dat daar een term voor is zegt genoeg.quote:
Wij weten gewoon waar we op moeten lettenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie weten dat daar een term voor is zegt genoeg.
Wereldwijs heet dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie weten dat daar een term voor is zegt genoeg.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij weten gewoon waar we op moeten letten
Sure... Sure...quote:
Dat jij niet van je zolder afkomt is je eigen schuldquote:
Laat mijn slaapkamer met rust.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat jij niet van je zolder afkomt is je eigen schuld
Dat is onderhand een eigen biomequote:
Ingebouwde aircoquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:35 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hé, Stig! Ben jij jouw helm al met ijsblokjes aan het vullen voor morgen?
Lord!quote:
Sallyquote:
Luuntjequote:
Dáááááág iedereen!quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
[..]
Sally
[..]
Luuntje
Ga je alweerquote:
Ja zo. Tijd om een serie af te kijken.quote:
Wat kijk je?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zo. Tijd om een serie af te kijken.
quote:
Those About To Die.quote:
Greet You.quote:
Toffe serie lijkt me dat!quote:
Thanks.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greet You.
Geniet ervan!
Is het ook.quote:
Wordt nog ergerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |