Jij weet iig wat er in dit geval bedoeld werd met Switch, aangezien jij er zelf mee kwamquote:
Zal jou eens buiten!quote:
Echt he....quote:
Wel leuke gamequote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Echt he....![]()
Ze doelden op een ander spel en niet op Mario kart
Nogmaals sterktequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Volkomen kut, pa is totaal uitbehandeld en kan ook fysiek niet meer, en op de dag dat ik dat te horen kreeg reed ik een enorme (dure) panne met mijn motor... ik was op weg naar hem toe...
Ah, dat is beide wel zwaar klote @fietsie. Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid van elkaar kunnen nemen. Hoe cru dat ook klinkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Volkomen kut, pa is totaal uitbehandeld en kan ook fysiek niet meer, en op de dag dat ik dat te horen kreeg reed ik een enorme (dure) panne met mijn motor... ik was op weg naar hem toe...
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Sallyquote:
Sterkte, vriend!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:38 schreef fietsie het volgende:
Lord!quote:
Stigs! Nog jeuk aan de plasser?quote:
Nee, is gewoon schoon!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! Nog jeuk aan de plasser?
Luuntjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:02 schreef Luuntje het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vanaf heden ga ik me gedragen als een non.....blijkbaar mag je het niet hebben over seksualiteit zodra je kinderen hebt
Ja...op threads....ik reageerde op iemand die het had over anaal.quote:
Ow lekker danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...op threads....ik reageerde op iemand die het had over anaal.
Eentje schreef dat vrouwen dat maar niks vonden.
Ik reageerde daar op dat ze voor zichzelf sprak ik heb andere ervaring....
Nou.....krijg me toch commentaar
Moest me schamen dat ik dat zo open neerzette want twee kinderen
Ja echt he....dat zijn van die mensen die denken dat de kinderen met de ooievaar komenquote:
Oh FFS zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...op threads....ik reageerde op iemand die het had over anaal.
Eentje schreef dat vrouwen dat maar niks vonden.
Ik reageerde daar op dat ze voor zichzelf sprak ik heb andere ervaring....
Nou.....krijg me toch commentaar
Moest me schamen dat ik dat zo open neerzette want twee kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |