Ik ben er sowieso niet zo’n voorstander van om onervaren trainers meteen bij Feyenoord te laten beginnen. Maar mocht hij het bij zijn komende clubs uitstekend doen is hij van harte welkom uiteraardquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar even serieus, had jij gewild dat meneer Van Persie zijn proefballonnetjes bij Feyenoord opgelaten had? Het is gewoon lachwekkend wat de man allemaal uitkraamt.
Lokale.is.een.actquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:25 schreef Caland het volgende:
@:lokale_notabele háát Robin van Persie.
Gewoon een act. Want ja als je zegt dat je gaat stoppen en mensen roepen van oh nee blijf toch doorgaan, ja daar krijgt ie wel een stijfje van. Beetje vissen naar aandachtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Heel Twitterdraadje over zijn toekomst op zijn persoonlijke afgeschermde account. Kan het best hier allemaal copy-pasten, maar is denk ik niet heel netjes.
Komt er op naar dat hij er na deze window mogelijk mee kapt op 1908.nl
Ik krijg Sjonnie Heitinga vibes bij de man. Een hoop bla bla, zelfoverschatting, onnozel uit de ogen kijken en teksten gebruiken die hij zelf amper lijkt te snappen. Als ik het allemaal goed begrijp is de man het voetbalspel al aan het revolutionaliseren terwijl zijn eerste officiële wedstrijd nog moet beginnen. Ik wou dat ik dat hele VI artikel kon lezen want er staan vast nog meer hilarische quotes in.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso niet zo’n voorstander van om onervaren trainers meteen bij Feyenoord te laten beginnen. Maar mocht hij het bij zijn komende clubs uitstekend doen is hij van harte welkom uiteraard
Wat vind je dan van de inspirational quotes van Brian Priske?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik krijg Sjonnie Heitinga vibes bij de man. Een hoop bla bla, zelfoverschatting, onnozel uit de ogen kijken en teksten gebruiken die hij zelf amper lijkt te snappen. Als ik het allemaal goed begrijp is de man het voetbalspel al aan het revolutionaliseren terwijl zijn eerste officiële wedstrijd nog moet beginnen. Ik wou dat ik dat hele VI artikel kon lezen want er staan vast nog meer hilarische quotes in.
Maar goed, ik vind het allemaal prima zo lang hij maar ver uit de buurt van Feyenoord 1 blijft. Daar ben ik gewoon heel erg bang voor.
Als speler zou ik daar wel een bepaalde kracht en zelfvertrouwen aan ontlenen. Hopelijk hangt hij ze op in de kleedkamer en andere onverwachte plekken,quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vind je dan van de inspirational quotes van Brian Priske?
Voor mij is de lol er altijd wel af als je weet dat zo’n jongen giechelend achter zijn schermpje hele rare dingen post, het zit er gewoon te dik bovenop bij hem. Maar het staat je vrij om zijn voederbakje te vullen.quote:
Waar heb jij het in godsnaam allemaal over?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er altijd wel af als je weet dat zo’n jongen giechelend achter zijn schermpje hele rare dingen post, het zit er gewoon te dik bovenop bij hem. Maar het staat je vrij om zijn voederbakje te vullen.
Ik deel van harte het artikel met je, zodat je je eraan kunt verkneukelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik krijg Sjonnie Heitinga vibes bij de man. Een hoop bla bla, zelfoverschatting, onnozel uit de ogen kijken en teksten gebruiken die hij zelf amper lijkt te snappen. Als ik het allemaal goed begrijp is de man het voetbalspel al aan het revolutionaliseren terwijl zijn eerste officiële wedstrijd nog moet beginnen. Ik wou dat ik dat hele VI artikel kon lezen want er staan vast nog meer hilarische quotes in.
Maar goed, ik vind het allemaal prima zo lang hij maar ver uit de buurt van Feyenoord 1 blijft. Daar ben ik gewoon heel erg bang voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel van harte het artikel met je, zodat je je eraan kunt verkneukelen.Ben jij onder de indruk van de teksten van Robin van Persie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Die gast is gewoon knettergek joh. Weinig act aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er altijd wel af als je weet dat zo’n jongen giechelend achter zijn schermpje hele rare dingen post, het zit er gewoon te dik bovenop bij hem. Maar het staat je vrij om zijn voederbakje te vullen.
Ik ga straks even in de zetel zitten voor dit stuk. Mijn referentiekader is een kwartiertje wedstrijd Van Persieball tegen Rayo Vallecano.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben jij onder de indruk van de teksten van Robin van Persie?
1 goede aanval in een oefenwedstrijd en 2 spreuken die zo op Pinterest kunnen en je bent een talentvolle trainerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Ik geloof niet in één sterspeler: het hele team is de grote ster, waarin allemaal kleine sterretjes zitten, die op hun eigen manier belangrijk zijn voor het elftal."
- Robin van Persie, Voetbal International, 7 augustus 2024
Ja hun welquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
FC Dordrecht begint op VOLLE sterkte aan de competitie.
Wij beginnen ook met een uitstekende selectie aan de competitie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
FC Dordrecht begint op VOLLE sterkte aan de competitie.
Niet die ene waar je op doeltquote:
Die kon ten minste een pienantie nemen in tegenstelling tot Guuske Til.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet die ene waar je op doelt
Maar je weet nooit wat er nog binnen komt rollen
[ afbeelding ]
Van de volgende quote gaan mijn nekharen overeind staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ben jij onder de indruk van de teksten van Robin van Persie?
Dat hoor ik volgens mij elk jaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAA DE KUIP KOMT WEER TERUG
Heeft nooit in FIFA gezeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAA DE KUIP KOMT WEER TERUG
Dat was PES tochquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jawel. Toen we nog kijk- en luistergeld moesten betalen.
De Kuip was te vinden in FIFA 99 t/m 2002. Sinds FIFA 2003 nooit meer teruggekomen.quote:
Ja, ik speel er nog dagelijks in, PES2021, maar dan wel helemaal gemod, tot de liedjes aan toe. Voelt bijna als een nieuwe game, met de juiste gameplay mod makkelijk de beste footie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De Kuip was te vinden in FIFA 99 t/m 2002. Sinds FIFA 2003 nooit meer teruggekomen.
Daarna was het idd later in PES terug te vinden toen ze nog relevant waren.
Jammer, ik dacht dat het allemaal rond was.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet die ene waar je op doelt
Ca. 20mln zou ik inschatten. Mogelijk ietsje meer als er nog geïnteresseerde clubs bijkomen. Maximaal 25 incl. Bonussen/doorverkoop.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:21 schreef Vis1980 het volgende:
Wat denken jullie dat Feyenoord er nog voor kan krijgen?
Beetje meer respect voor onze gerespecteerde journalist Jannes. Dit is ook niet zijn full-time baan. Is echt lastig te combineren met zijn werk in het sprookjesbos in de elfteling. Dus iets meer waardering mag wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
Die Buonanotte is ook nog eens zonder optie tot koop naar Leicester, wat me logisch lijkt. Hoeveel onzin is er dan niet verspreid door Jannes zeg.
Naar Leicesterquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
Die Buonanotte is ook nog eens zonder optie tot koop naar Leicester, wat me logisch lijkt. Hoeveel onzin is er dan niet verspreid door Jannes zeg.
Ik hoop gewoon dat zijn krediet nu dusdanig is aangetast dat zijn invloed vermindert, maar dat gaat meestal vanzelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |