Dat hoor ik volgens mij elk jaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAA DE KUIP KOMT WEER TERUG
Heeft nooit in FIFA gezeten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAA DE KUIP KOMT WEER TERUG
Dat was PES tochquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:03 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jawel. Toen we nog kijk- en luistergeld moesten betalen.
De Kuip was te vinden in FIFA 99 t/m 2002. Sinds FIFA 2003 nooit meer teruggekomen.quote:
Ja, ik speel er nog dagelijks in, PES2021, maar dan wel helemaal gemod, tot de liedjes aan toe. Voelt bijna als een nieuwe game, met de juiste gameplay mod makkelijk de beste footie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De Kuip was te vinden in FIFA 99 t/m 2002. Sinds FIFA 2003 nooit meer teruggekomen.
Daarna was het idd later in PES terug te vinden toen ze nog relevant waren.
Jammer, ik dacht dat het allemaal rond was.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet die ene waar je op doelt
Ca. 20mln zou ik inschatten. Mogelijk ietsje meer als er nog geïnteresseerde clubs bijkomen. Maximaal 25 incl. Bonussen/doorverkoop.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:21 schreef Vis1980 het volgende:
Wat denken jullie dat Feyenoord er nog voor kan krijgen?
Beetje meer respect voor onze gerespecteerde journalist Jannes. Dit is ook niet zijn full-time baan. Is echt lastig te combineren met zijn werk in het sprookjesbos in de elfteling. Dus iets meer waardering mag wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
Die Buonanotte is ook nog eens zonder optie tot koop naar Leicester, wat me logisch lijkt. Hoeveel onzin is er dan niet verspreid door Jannes zeg.
Naar Leicesterquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
Die Buonanotte is ook nog eens zonder optie tot koop naar Leicester, wat me logisch lijkt. Hoeveel onzin is er dan niet verspreid door Jannes zeg.
Ik hoop gewoon dat zijn krediet nu dusdanig is aangetast dat zijn invloed vermindert, maar dat gaat meestal vanzelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |