Een deuntje verkiezen boven live sportquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat 4-0
En Italiaans volkslied
Jij ging mooi springen kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een deuntje verkiezen boven live sport
Mensen die niet kunnen wachten (jij) kunnen al kijken op de stream.quote:
ze zijn nog niet begonnenquote:
Ik zie nog 2 tafelteniispotjes op de stream hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Balletje tik is afgelopen, gisteren konden jullie ook snel schakelen NOS.
Ik kijk HBO uit protestquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen wachten (jij) kunnen al kijken op de stream.
Prima. Ik snap sowieso niet waarom al die NOS-haters steeds toch weer naar de NOS kijken.quote:
ALS ze live zijn zijn ze een 10, 20, 30s eerderquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Prima. Ik snap sowieso niet waarom al die NOS-haters steeds toch weer naar de NOS kijken.
Omdat live tv > streamquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Prima. Ik snap sowieso niet waarom al die NOS-haters steeds toch weer naar de NOS kijken.
Jammer eigenlijk dat er geen andere kleuren mogelijk zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:36 schreef wdn het volgende:
"We don't have orange caps in waterpolo"
"I bet you are not allowed into the stadium if you are dutch and do not wear something orange"
HBO humor
Australië speelt met groenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk dat er geen andere kleuren mogelijk zijn
Sja, maar ik weet ook wat jij zelf altijd zegt tegen mensen die over Viaplay klagen: "Inmiddels zou je het toch moeten weten, dus je doet het zelf", of iets dergelijks.quote:
Stukje Folklorequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou het skutsje journaal goed bekeken worden buiten Friesland? Die ongein kan toch ook gewoon op Omrop Fryslan?
Viaplay is slechter op elk vlak, NOS wint het op het op tv zijn vlak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Sja, maar ik weet ook wat jij zelf altijd zegt tegen mensen die over Viaplay klagen: "Inmiddels zou je het toch moeten weten, dus je doet het zelf", of iets dergelijks.
Overigens kijk ik, ondanks HBO, ook graag toch NOS. Maar ik zit er niet steeds over te klagen en schakel gewoon over als hun aanbod me niet bevalt.
Nee alleen hij het hockeyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hebben ze nou al 4k onderwater cameras met zoom zodat je eindelijk al dat gemene onderwaterkungfu een beetje kan volgen?
Stroperig water.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef kilon het volgende:
Het loopt zwemt nog niet helemaal lekker
Boh genotquote:
ze hadden ook in de Seine kunnen liggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:44 schreef kilon het volgende:
Het loopt zwemt nog niet helemaal lekker
Aan het trainen om midachter van Italië te wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Scheids heeft weer 'ns het zwembandje om.
Dit was zo overduidelijk dat het gewoon een faal van de scheidsrechter was om hem niet meteen af te fluiten.quote:
Ik heb niets tegen een ONS hoor.quote:
En daarom is de VS ontlopen zeer gunstig geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef kilon het volgende:
Scoren is het grote probleem dit hele toernooi al
Is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Het kutte is dat Spanje sterker lijkt
Maar Spanje is Spanjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarom is de VS ontlopen zeer gunstig geweest.
Goh, Spanje gaat op deze manier simpel winnen en acht ik zelfs kansrijk tegen de VSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarom is de VS ontlopen zeer gunstig geweest.
De oplettende kijker ziet dat dit het stadion van het wedstrijdzwemmen is.quote:
Nee dat gaat niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Dit kan je niet spelen als je lenzen hebt, of doen die dan een zwembrilletje op?
Ja, elk bad is anders. Een graadje warmer, iets meer of minder chloor en zelfs een hogere kant, het heeft allemaal invloed.quote:
Jawel hoor. Met zachte lenzen in gaat het best goed. Ik ben in tig jaar slechts 1x een lens kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Dit kan je niet spelen als je lenzen hebt, of doen die dan een zwembrilletje op?
Dit heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, Spanje gaat op deze manier simpel winnen en acht ik zelfs kansrijk tegen de VS
Met dat duw en trekwerk en woest zwemmen en gespetter, dat is dan wel verbazingwekkendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel hoor. Met zachte lenzen in gaat het best goed. Ik ben in tig jaar slechts 1x een lens kwijtgeraakt.
Wat zijn dan volgens jou de vijf zwaarste sporten ter wereld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:53 schreef heywoodu het volgende:
"Een van de vijf zwaarste sporten ter wereld"
Deze co-commentator is er ook weer zo één hoor.
Sumoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn dan volgens jou de vijf zwaarste sporten ter wereld?
Niks mis met Lieke Rogge neequote:
Bij mij is het gewoon 3-3quote:
Ah domquote:
Ik denk niet dat zo'n ranglijst echt te maken valt. of het nou waterpolo of langlaufen of worstelen of roeien is, je moet in zo veel sporten tot ver over de limieten gaan om kans te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn dan volgens jou de vijf zwaarste sporten ter wereld?
Heb jij (zachte) lenzen? Als je onder de douche staat, dan merk je dat die lenzen een beetje vasttrekken aan je oogbol en dat je ze vlak daarna wat moeilijker uit kan doen. Dat geldt ook voor zwembadwater. Als ik wil zwemmen, maak ik eerst mijn ogen/lenzen nat en probeer ik daarna met mijn ogen half open onder water te zwemmen. Na een paar baantjes zijn die lenzen vastgezogen en is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met dat duw en trekwerk en woest zwemmen en gespetter, dat is dan wel verbazingwekkend
Goud hoor.quote:
Die gaan zich er pas echt mee bemoeien als een van de teams wegloopt qua scores heb ik altijd het ideequote:
Dat klopt inderdaadquote:
Iemand kan nooit te vaak op fouten gewezen wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goud zelfs.
Edit: Al besproken zie ik.
Dan zitten ze vaster blijkbaar maar zitten ze dan nog lekker of irriteren ze dan. Maar als het kan dan is het mooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij (zachte) lenzen? Als je onder de douche staat, dan merk je dat die lenzen een beetje vasttrekken aan je oogbol en dat je ze vlak daarna wat moeilijker uit kan doen. Dat geldt ook voor zwembadwater. Als ik wil zwemmen, maak ik eerst mijn ogen/lenzen nat en probeer ik daarna met mijn ogen half open onder water te zwemmen. Na een paar baantjes zijn die lenzen vastgezogen en is er niets aan de hand.
Effe je stream refreshenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
@:Redefine liep ruim een minuut voor, wtf
Die wordt gecontroleerd door Arno Vermeulen.quote:
Nee. Ik zat gewoon foutquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
@:Redefine liep ruim een minuut voor, wtf
Nee, die ging al uit van een voorsprong toen de 3-3 binnen vielquote:
Gooi m uit het raam en haal m daarna weer binnen.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gooi m uit het raam en haal m daarna weer binnen.
Gewoon mazzelen tegen Spanje, is eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:01 schreef alpeko het volgende:
Zelfs als ze dit winnen dan acht ik medaillekansen klein
Naast Spanje en VS is de rest gewoon gelijkwaardig, dus brons kan zeker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:01 schreef alpeko het volgende:
Zelfs als ze dit winnen dan acht ik medaillekansen klein
Moet ook nog even wennen aan dit hele rare soort zwemmen op eens. Hiervoor hadden ze alleen banenzwemmen.quote:
Vanaf 3 kan je het spel op slot gooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef TheVulture het volgende:
2 punten voorsprong zou wel lekker zijn
Tot uw dienstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef TheVulture het volgende:
2 punten voorsprong zou wel lekker zijn
Ga nog meer even terug dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Zo plaspauze gehad en ik zie twee doelpunten verschil
Kun je ook mijn was even doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:05 schreef Jane het volgende:
Ik ga zo wel ff de was doen. Misschien helpt het bij waterpolo ook als ik niet kijk.
Ik heb ook nog een mand vol. Mag ook tijdens beach volleybal hoor. je moet de kansen spreiden.quote:
Met zeepaarden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:15 schreef Beathoven het volgende:
Kan gewoon paardenpolo eigenlijk ook in het water?
#durftevragen
Met zeepaardjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:15 schreef Beathoven het volgende:
Kan gewoon paardenpolo eigenlijk ook in het water?
#durftevragen
Vindt Paais dat ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit was letterlijk mijn grap die ik klaar had staan.
@:Pisces29 we lijken echt op elkaar.
Dit, je had al in de bus moeten zittenquote:
Ooit gezegd ja. Kan straks wel ff zoekenquote:
Dan hadden de Italianen nog wel gewonnen met lange tijd een leeg doel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, je had al in de bus moeten zitten
Een badpak beterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Als je de halve finale haalt moet het wel een pak beter in ieder geval
Gewoon het spel op slot gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Als je de halve finale haalt moet het wel een pak beter in ieder geval
Hollandse ziektequote:
Zal Humprey wel zijn.quote:
Dit heb ik eerder gehoord vandaagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 verschil. Dit mag je NOOIT meer weggeven.
Raisa en Katja: Hold my beerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 verschil. Dit mag je NOOIT meer weggeven.
Jij hebt Italië in je Pick'em?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, op slot gooien, mijn chokeland mond snoeren
handbal is veel snellerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gehoord vandaag
Zijn die ondertussen weer vriendinnen?quote:
Dus vier?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:28 schreef kilon het volgende:
Vergeet niet dat de scheids altijd tegen je is. Dan moet je voorsprong altijd een doelpunt extra zijn
Vast welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn die ondertussen weer vriendinnen?
Gewoon professioneel, je weet het beide. Geen enkele reden om daar een act te gaan opvoeren.quote:
Zagen we tegen Australië alquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:30 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk gewoon zo door blijven gaan. Verdedigend zit het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |