Ik heb niets tegen een ONS hoor.quote:
En daarom is de VS ontlopen zeer gunstig geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef kilon het volgende:
Scoren is het grote probleem dit hele toernooi al
Is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Het kutte is dat Spanje sterker lijkt
Maar Spanje is Spanjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarom is de VS ontlopen zeer gunstig geweest.
Goh, Spanje gaat op deze manier simpel winnen en acht ik zelfs kansrijk tegen de VSquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarom is de VS ontlopen zeer gunstig geweest.
De oplettende kijker ziet dat dit het stadion van het wedstrijdzwemmen is.quote:
Nee dat gaat niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Dit kan je niet spelen als je lenzen hebt, of doen die dan een zwembrilletje op?
Ja, elk bad is anders. Een graadje warmer, iets meer of minder chloor en zelfs een hogere kant, het heeft allemaal invloed.quote:
Jawel hoor. Met zachte lenzen in gaat het best goed. Ik ben in tig jaar slechts 1x een lens kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Dit kan je niet spelen als je lenzen hebt, of doen die dan een zwembrilletje op?
Dit heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh, Spanje gaat op deze manier simpel winnen en acht ik zelfs kansrijk tegen de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |