Met zeepaarden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:15 schreef Beathoven het volgende:
Kan gewoon paardenpolo eigenlijk ook in het water?
#durftevragen
Met zeepaardjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:15 schreef Beathoven het volgende:
Kan gewoon paardenpolo eigenlijk ook in het water?
#durftevragen
Vindt Paais dat ja?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:16 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit was letterlijk mijn grap die ik klaar had staan.
@:Pisces29 we lijken echt op elkaar.
Dit, je had al in de bus moeten zittenquote:
Ooit gezegd ja. Kan straks wel ff zoekenquote:
Dan hadden de Italianen nog wel gewonnen met lange tijd een leeg doel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, je had al in de bus moeten zitten
Een badpak beterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Als je de halve finale haalt moet het wel een pak beter in ieder geval
Gewoon het spel op slot gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Als je de halve finale haalt moet het wel een pak beter in ieder geval
Hollandse ziektequote:
Zal Humprey wel zijn.quote:
Dit heb ik eerder gehoord vandaagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 verschil. Dit mag je NOOIT meer weggeven.
Raisa en Katja: Hold my beerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 verschil. Dit mag je NOOIT meer weggeven.
Jij hebt Italië in je Pick'em?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, op slot gooien, mijn chokeland mond snoeren
handbal is veel snellerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gehoord vandaag
Zijn die ondertussen weer vriendinnen?quote:
Dus vier?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:28 schreef kilon het volgende:
Vergeet niet dat de scheids altijd tegen je is. Dan moet je voorsprong altijd een doelpunt extra zijn
Vast welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn die ondertussen weer vriendinnen?
Gewoon professioneel, je weet het beide. Geen enkele reden om daar een act te gaan opvoeren.quote:
Zagen we tegen Australië alquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:30 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk gewoon zo door blijven gaan. Verdedigend zit het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |