Met dat duw en trekwerk en woest zwemmen en gespetter, dat is dan wel verbazingwekkendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel hoor. Met zachte lenzen in gaat het best goed. Ik ben in tig jaar slechts 1x een lens kwijtgeraakt.
Wat zijn dan volgens jou de vijf zwaarste sporten ter wereld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:53 schreef heywoodu het volgende:
"Een van de vijf zwaarste sporten ter wereld"
Deze co-commentator is er ook weer zo één hoor.
Sumoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn dan volgens jou de vijf zwaarste sporten ter wereld?
Niks mis met Lieke Rogge neequote:
Bij mij is het gewoon 3-3quote:
Ah domquote:
Ik denk niet dat zo'n ranglijst echt te maken valt. of het nou waterpolo of langlaufen of worstelen of roeien is, je moet in zo veel sporten tot ver over de limieten gaan om kans te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zijn dan volgens jou de vijf zwaarste sporten ter wereld?
Heb jij (zachte) lenzen? Als je onder de douche staat, dan merk je dat die lenzen een beetje vasttrekken aan je oogbol en dat je ze vlak daarna wat moeilijker uit kan doen. Dat geldt ook voor zwembadwater. Als ik wil zwemmen, maak ik eerst mijn ogen/lenzen nat en probeer ik daarna met mijn ogen half open onder water te zwemmen. Na een paar baantjes zijn die lenzen vastgezogen en is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met dat duw en trekwerk en woest zwemmen en gespetter, dat is dan wel verbazingwekkend
Goud hoor.quote:
Die gaan zich er pas echt mee bemoeien als een van de teams wegloopt qua scores heb ik altijd het ideequote:
Dat klopt inderdaadquote:
Iemand kan nooit te vaak op fouten gewezen wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goud zelfs.
Edit: Al besproken zie ik.
Dan zitten ze vaster blijkbaar maar zitten ze dan nog lekker of irriteren ze dan. Maar als het kan dan is het mooi.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij (zachte) lenzen? Als je onder de douche staat, dan merk je dat die lenzen een beetje vasttrekken aan je oogbol en dat je ze vlak daarna wat moeilijker uit kan doen. Dat geldt ook voor zwembadwater. Als ik wil zwemmen, maak ik eerst mijn ogen/lenzen nat en probeer ik daarna met mijn ogen half open onder water te zwemmen. Na een paar baantjes zijn die lenzen vastgezogen en is er niets aan de hand.
Effe je stream refreshenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
@:Redefine liep ruim een minuut voor, wtf
Die wordt gecontroleerd door Arno Vermeulen.quote:
Nee. Ik zat gewoon foutquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:58 schreef GotenSSJ het volgende:
@:Redefine liep ruim een minuut voor, wtf
Nee, die ging al uit van een voorsprong toen de 3-3 binnen vielquote:
Gooi m uit het raam en haal m daarna weer binnen.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gooi m uit het raam en haal m daarna weer binnen.
Gewoon mazzelen tegen Spanje, is eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:01 schreef alpeko het volgende:
Zelfs als ze dit winnen dan acht ik medaillekansen klein
Naast Spanje en VS is de rest gewoon gelijkwaardig, dus brons kan zeker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:01 schreef alpeko het volgende:
Zelfs als ze dit winnen dan acht ik medaillekansen klein
Moet ook nog even wennen aan dit hele rare soort zwemmen op eens. Hiervoor hadden ze alleen banenzwemmen.quote:
Vanaf 3 kan je het spel op slot gooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef TheVulture het volgende:
2 punten voorsprong zou wel lekker zijn
Tot uw dienstquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef TheVulture het volgende:
2 punten voorsprong zou wel lekker zijn
Ga nog meer even terug dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Zo plaspauze gehad en ik zie twee doelpunten verschil
Kun je ook mijn was even doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:05 schreef Jane het volgende:
Ik ga zo wel ff de was doen. Misschien helpt het bij waterpolo ook als ik niet kijk.
Ik heb ook nog een mand vol. Mag ook tijdens beach volleybal hoor. je moet de kansen spreiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |