quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
Nederland geeft het weer eens compleet weg.
quote:
quote:
quote:
quote:
Antijinx is geluktquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal.quote:
ja zoietsquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef Szura het volgende:
Tot 7,5 minuten geen 2punter gemaakt toch?
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In die finale hebben we die Fransen totaal OPGEVEEGD.
Dit wordt makkelijk goud @:coco
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef trein2000 het volgende:
FRANSE TV SCHAKELT GELIJK WEG. LOSERS
3 tweepunters, De Jong ergens in het begin, Slagter tegen het eind en De Jong dan op het laatstquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef Szura het volgende:
Tot 7,5 minuten geen 2punter gemaakt toch?
Dit inderdaad! Beide legendarisch!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Fucking Fantas-tisch![]()
Ok, ik vond de 4*400m geweldig, maar deze is ook wel legendarisch hoor, in het hol van de leeuw onder die druk![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef DrMarten het volgende:[/b]
Schiet geen deuk in een pakje boter en dan zo'n wanhoopsschot raak
Jouw post lijkt wel van een clown.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Dit voelt voor mij als 1 of andere clowns gouden medaille met amper waarde.
Hebben jullie dat ook?
Totaal niet, maar ik vind dit dan ook een fantastische sportquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Die heeft nu een wegtrekker van jewelste want dit stond niet op de briefjesquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef PirE het volgende:
We moeten eruit voor Dione met haar open deur vragen.
Pieken op het juiste moment.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef Pino112 het volgende:
De meeste 2pnts dit hele seizoen missen ze, en uitgerekend de laatste gaat er in![]()
4x400 deze sport neemt toch niemand serieusquote:
Eurosportquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef PirE het volgende:
We moeten eruit voor Dione met haar open deur vragen.
Nee, Nederland was daar een favoriet, die hebben eindelijk geleverd. Dit was uit het niets én is op een fantastische manier binnengehaald.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
4x400 want die sport is veel volwassener. Maar deze is gaaf hoor.
Echt hequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef Em31 het volgende:
Man hoe fucking fantastisch was dat laatste punt
Nu,quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Ik ook. NOS stelt zwaar teleur.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Overgeschakeld naar Eurosport voor de emotie
Ik huil!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Overgeschakeld naar Eurosport voor de emotie
Kom op, Dione zat klaar. Waarschijnlijk vies mad omdat de OT ten koste van haar zendtijd gast.quote:
Ik dacht dat dit een rustige dag zou worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er altijd in geloofd
Nouja, het heeft op de juiste momenten precies mee gezeten. Maar een prachtig resultaat
Maakt dit de zilveren medaille van Spanje een beetje goed?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er altijd in geloofd
Nouja, het heeft op de juiste momenten precies mee gezeten. Maar een prachtig resultaat
hij had niet veel keus hequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef Red_85 het volgende:
Dit kan toch niet
Alles of niks shot en alles werd het.
Wat een held joh.
En de manier waarop vooralquote:
Ben echt zo benieuwd wat Romke ervan vindt. Laat het snel beginnen, ik kan de spanning niet meer aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Ah, snel naar een tafel met Dione, Romke en een paardjerijder. Veel belangrijker natuurlijk.
meest onverwachte dat zekerquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef zorro28 het volgende:
Toch wel 1 van de mooiste van NL tot nu toe
Kracht van de talkshows. Sport is bijzaak.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Ah, snel naar een tafel met Dione, Romke en een paardjerijder. Veel belangrijker natuurlijk.
Hij bracht zichzelf wel wat in de problemen. Maargoed zeuren we niet meer overquote:
Ik dacht ook wtfquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef RipCity het volgende:
Maar nog wel ff: wat een debiel iets dat overtime. Doe dan 2 minuten ofzo. Dit ging zo snel niemand wist regels zelfs
eh echt welquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef RipCity het volgende:
Maar nog wel ff: wat een debiel iets dat overtime. Doe dan 2 minuten ofzo. Dit ging zo snel niemand wist regels zelfs
Je kunt beter naar mij luisteren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een rustige dag zou worden.
Leek nog het meeste op een enkele penalty: 1 raak schot en je wint de wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef RipCity het volgende:
Bob vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Tjacka het volgende:
WORTHY DE JONG
de grootste De Jong in de Nederlandse sportgeschiedenis OOIT!!!
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben trots. Ik ben blij. Ik huil.
Holland!!!!!!
Worthy is snel, Memphis is rapper.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Niet meer worthy met memphis vergelijken aub.
Bob vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Tjacka het volgende:
WORTHY DE JONG
ja, want de hele sport is ook wel heel random. volgens mij kan bijna elk team dit wel winnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef Mansjester het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Ik slaap heel slecht vanavond, tering wat was dit spannendquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog heerlijk aan het natrillen. Wat een wedstrijd
Deze moet nog even opgepoetst worden, maar verdient dan absoluut een plek ergens in de eregallerij.quote:
Qua spanning toch wel het hoogtepunt voor NL... tegen dat walgelijke Franse kutpubliekquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog heerlijk aan het natrillen. Wat een wedstrijd
Ook de grootste Worthy in de Nederlandse sportgeschiedenis.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Tjacka het volgende:
WORTHY DE JONG
Fransen zijn het hier niet mee eens, die hebben ook raak geschoten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leek nog het meeste op een enkele penalty: 1 raak schot en je wint de wedstrijd.
mijn handen zijn letterlijk nog steesd aan het trillen van de spanningquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef FvanS het volgende:
[..]
Niet je muis bewegen tijdens gifjes jonge
Zijn probleemquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bob vindt dit geen leuke opmerking
Ik kwam net op tijd terug van het sporten, al die adrenaline zat al in mijn lichaam, en dan dit. Rip slaapquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik slaap heel slecht vanavond, tering wat was dit spannend
Nigel de Jongquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Tjacka het volgende:
WORTHY DE JONG
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef Tjacka het volgende:
WORTHY DE JONG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Het is alleen al een hel om je te plaatsen, ik moet toegeven dat ik die poulefase dan weer wel wat random vind omdat er maar 2 landen echt sneuvelen, maar toch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ja, want de hele sport is ook wel heel random. volgens mij kan bijna elk team dit wel winnen
quote:Like Alert
05-08-2024 @ 23:12:43
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [3x3 Basketbal] jaaaaaaa"
In oktober in Amsterdam: https://www.3x3unites.com/pro/fiba-3x3-world-tourquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk spectaculaire sport ook. Hele toernooi zitten kijken. De sport die me het meest positief heeft verrast op de Olympische Spelen. Komt dit spektakel niet een keer met een toernooi naar Nederland? Dan ga ik zeker even kijken.
Treinkaper.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef RipCity het volgende:
Neal Petersen wil altijd wel iets teveel Humberto Tan zijn
Danku, gaaf!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
In oktober in Amsterdam: https://www.3x3unites.com/pro/fiba-3x3-world-tour
Dat is volgende week wel uitverkocht, als het morgen niet al het geval is. Zo werkt dat in Nederland, en 100% terecht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Schaatsen is geen sport en de rest heeft nooit wat gewonnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nigel de Jong
Tonny de Jong
Bob de Jong
?
Jazekerquote:
Ja.quote:
Nice in de technotempelquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Was ook meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Parijs uit altijd lastig.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:15 schreef Pino112 het volgende:
'Parijs speelde een heel sterke wedstrijd'
Ik heb shadowplay niet geinstalleerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef Tjacka het volgende:
Graag een beter gifje in 4K.
@:coco @:zipportal
Toch supercool dat ze hier bij was... genen van d'r vaderquote:
Ja dat maakt het 10x zo mooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua spanning toch wel het hoogtepunt voor NL... tegen dat walgelijke Franse kutpubliek
HIj wil vooral vrienden zijn met alle sporters.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:15 schreef RamboDirk het volgende:
Vreselijke demagoog die Neal Petersen
Mooie overwinning op Roubaix.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:15 schreef Pino112 het volgende:
'Parijs speelde een heel sterke wedstrijd'
Nice nice nicequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua spanning toch wel het hoogtepunt voor NL... tegen dat walgelijke Franse kutpubliek
Dit is wel een beetje cringe jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef RipCity het volgende:
Walgelijk type.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
HIj wil vooral vrienden zijn met alle sporters.
Ik vind het ook mooi hoor. Zijn gewoon normale mensen die van sport houden. Toppiequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch supercool dat ze hier bij was... genen van d'r vader
Boobaquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan eindelijk dit gifje gebruiken
[ afbeelding ]
Dat is vrij matigquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Dit is de eerste gouden medaille in een teamsport voor mannen sinds het hockey in Sydney (2000).
Dat zijn die vriendinnen van ze vannachtquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:15 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Commentator ging helemaal losquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Fucking bizarWat een schot, voor de eeuwigheid
Nuttig weetje.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Dit is de eerste gouden medaille in een teamsport voor mannen sinds het hockey in Sydney (2000).
Die kende melken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan eindelijk dit gifje gebruiken
[ afbeelding ]
tsoquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Ik hou van dit soort stats.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Tonny de Jongquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nigel de Jong
Tonny de Jong
Bob de Jong
?
Tha fuck man.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Hef jezelf op dudequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Joepie.
Toch vind ik dit meer wat voor de paralympics.
Luukquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nigel de Jong
Tonny de Jong
Bob de Jong
?
Stel je voor dat ze bij Stekelenburg hadden moeten komenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Laat die gasten gewoon gaan vieren pannenkoek bij Eurosport... maak jezelf niet zo belangrijk
Jarenlang zit je te kijken en te hopen, je lult niet meer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Fucking bizarWat een schot, voor de eeuwigheid
Had een mooi streepje in haar vooronder weet ik nog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tonny de Jong
Die stond nog in de Playboy toen ik een tiener was
die PB heb ik nog ergens, alleen krijg ik hem niet meer open
Hij doet inderdaad Humberto na.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:14 schreef RipCity het volgende:
Arie de Jongquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nigel de Jong
Tonny de Jong
Bob de Jong
?
Jo, niet te vergeten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Arie de Jong
Sidney de Jong
Xenia de Jong
3x3 hequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:19 schreef RipCity het volgende:
Nog 3x herhalen want de kijkers zijn debiel.
Nee. En morgen ook nog niet.quote:
Kijk je wel eens roeien?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Roeien geen teamsport?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef Benny het volgende:
Dat is mij dan niet zo veel worthquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ook de grootste Worthy in de Nederlandse sportgeschiedenis.
Veel plezierquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. En morgen ook nog niet.
Zondag ben ik er dan weer om jullie gezelschap te houden.
Verrassend leuke sport. Had dit nog nooit gezien.quote:
Bedankt daar voor, zonder jou hadden we dit nooit gered.quote:
In Tokio gingen ze af in de groepsfase volgens mijquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Verrassend leuke sport. Had dit nog nooit gezien.
OS altijd leuk om een beetje te volgen. Bij een vrij moment zet ik het aan. En m'n oudste dochter kan zo mooi de vlaggen per land leren.
Precies goed genoegquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:21 schreef Pino112 het volgende:
NL had uiteindelijk een percentage van 24% op 2punters dit toernooi
Neequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Op naar het surfen: OS / [Surfen] #1 In avonduren op Tahiti!
'Surfen'quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Op naar het surfen: OS / [Surfen] #1 In avonduren op Tahiti!
Josh Giddey percentages dit @3rr0rquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Met 7-4 dacht ik wel dat het rond was.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:08 schreef tjoptjop het volgende:
Wauw wat een wedstrijd, geen moment ontspannen. Maar goed dat dit niet zo lang duurt want dat overleef je niet![]()
Heerlijk ook tegen de Fransen en dan op zo'n manier![]()
Plus de moffen weer voorbij
quote:
quote:
Absoluut deze. 4x400 zat erin, dit was echt een enorme verrassing, en dan op zo'n manier.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:21 schreef egelhond het volgende:
damn eigenlijk nooit eerder 3x3 gekeken. Maar wat is dit een leuke sport. En mn hartslag stond op 180 x 3. Geweldig dit!
Mooiste Olympisch moment... Femke Bol of deze 3x3 finale....
Ja, Duitsland was ook wel de terechte winnaar op basis van het gehele toernooiquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maakt dit de zilveren medaille van Spanje een beetje goed?
dat was een jinxquote:
Ze zijn te moe bij 3x3 om hoge percentages te schieten denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Josh Giddey percentages dit @:3rr0r
Ze begonnen met 11% ofzo na 2 pottenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:21 schreef Pino112 het volgende:
De onverwachte medailles zijn altijd het leukst inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut deze. 4x400 zat erin, dit was echt een enorme verrassing, en dan op zo'n manier.
Heb je nog iets van de fruitschaal meegekregen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, Duitsland was ook wel de terechte winnaar op basis van het gehele toernooi
en net daarvoor ook een 1 punter in de laatste tellenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
Overtime buzzer beater tweepunter voor Olympisch goud. Holy fuck.
Wat een legendarische medaille
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |