Ah joh, in die mediterrane landen hebben ze wat langer middag. Lekker eten om 21 uur enzo.quote:
Hopelijk kunnen de servers het aanquote:
Er schijnt een vinale te zijn.quote:
Eens, maar dat is gewoon omdat ik een teringhekel aan Fransen heb.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als je hier van Fransen verliest is het wel echt dubbel zuur dus beter raken ze wat 2 punters dit keer.
Staat in de TTquote:
Duncanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft trouwens het meeste punten gescoord voor NL tot nu toe?
Ik zie zon worthy daar juist wel sterker door spelen eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een heel irritante wedstrijd qua publiek
Bij 6 fouten krijgt de tegenpartij 2 pingelsquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:42 schreef TAmaru het volgende:
oh kut het is een thuisfluiter
maken die fouten veel uit?
Slechte dag voor hem danquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:43 schreef RipCity het volgende:
Die Arabier naast Amalia zit alleen maar de aandelen te checken op z’n telefoon
Maar niet om olympisch goud/zilver.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:44 schreef Nielsch het volgende:
Alles gaat mis. Dit kan ik ook op t pleintje
Bij de Official Reports op de site staan een lading pdfjes met statistieken, komt daar vast wel in te staan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft trouwens het meeste punten gescoord voor NL tot nu toe?
Het aantal persoonlijke fouten. Bij 7 stuks, krijgt de tegenstander twee vrije worpen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef Gremen het volgende:
Gelegenheid kijker hier. Wat betekenen die gele getallen?
fouten gemaaktquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef Gremen het volgende:
Straffen Fouten. Bij 7 krijgt de tegenstander twee vrije worpen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef Gremen het volgende:
Fouten. Bij 7 en 10 volgen vrije ballen voor tegenstander.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef Gremen het volgende:
Waar staan die?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij de Official Reports op de site staan een lading pdfjes met statistieken, komt daar vast wel in te staan.
Gele kaarten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:47 schreef butz0rs het volgende:
Wat betekenen die nummers in de gele vierkantjes?
Jo?quote:
Oke dat wordt Worthy dusquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/paris-2024/reports/3x3-basketball/men
Drie corners is pinantiequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:47 schreef butz0rs het volgende:
Het aantal keer dat Amalia gekust heeft met de betreffende spelers van die landen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:47 schreef butz0rs het volgende:
Dagjesvolk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
Dat uitfluiten is zo ontzettend triest
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Legt mokergrote bolussen in de pot denk ik
Teamfouten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef geitenbrei het volgende:
Successupporter hier. Is wss al tien keer gevraagd, maar ik kon et niet meteen vinden en het is nog maar 6 minuten. Wat betekenen die gele cijfers naast de score?
Merk je wel als er een geel nummertje op 7 staat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef geitenbrei het volgende:
Successupporter hier. Is wss al tien keer gevraagd, maar ik kon et niet meteen vinden en het is nog maar 6 minuten. Wat betekenen die gele cijfers naast de score?
Aantal foutenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:48 schreef geitenbrei het volgende:
Nee, skateboarden, sportklimmen etc.quote:
quote:
Ja, duidelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, skateboarden, sportklimmen etc.
Gele kaarten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:50 schreef superniger het volgende:
Dagjesmens hier.
Wat betekenen die gele cijfers naast de score?
Wordt het publiek ook stil vanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:49 schreef kilon het volgende:
Als we zelf iets meer scoren is het een gelopen strijd. Frankrijk is slecht.
Maar wij niet veel beter aanvallend.
Op Concorde zitten alle urban sports.quote:
Breaking ook daar? Of is dat ergens binnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Concorde zitten alle urban sports.
Ja best logisch ook wel, dank uquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Concorde zitten alle urban sports.
blauwe(?) kaartenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:50 schreef Salina het volgende:
Dagjesmens hier. WAT BETEKENEN DIE TWEE CIJFERTJES IN DIE DONKERE VAKJES NAAST DE TWEE GELE VAKJES??
Hetbasketball equivalent van Memvis. Of Joshua van Chef's Special. Jongens met een buitensporige behoefte aan aandacht.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:50 schreef trein2000 het volgende:
Die De Jong is ook niet de slimste hè? Tweede totaal onnodige fout.
Geen idee waar dat wordt gehouden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Breaking ook daar? Of is dat ergens binnen
Wacht tot die 2pts gaat schieten. Altijd misquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:50 schreef trein2000 het volgende:
Die De Jong is ook niet de slimste hè? Tweede totaal onnodige fout.
Hij lijkt me in verhouding toch wel een stuk beter dan Memphis. Niet dat ik verstand heb van deze sport wel de potjes van Nederland gezien dit tournooi.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hetbasketball equivalent van Memvis. Of Joshua van Chef's Special. Jongens met een buitensporige behoefte aan aandacht.
Inderdaad, hebben we geluk mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
2's vallen gelukkig ook niet al te makkelijk bij de Fransen
Dat is de enige manier waarop die zouden kunnen winnen, als ze dat wel lukt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
2's vallen gelukkig ook niet al te makkelijk bij de Fransen
Ze lachen nog harder als ze hun salarisstrookje bekijken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
De NBAers lachen toch om deze slechte afstandsschoten?
Wat is er met die van chefs special danquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hetbasketball equivalent van Memvis. Of Joshua van Chef's Special. Jongens met een buitensporige behoefte aan aandacht.
Zou dat niet gewoon onze goodluck charm zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Die tweepunters vallen weer eens niet.
Ja dit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef Windhapper het volgende:
Best vaak bij deze sport dat er voor mij onbekende redenen gefloten wordt en de bal naar de andere kant gaat zonder fout, commentator lijkt het ook niet te weten.
Soms gaan ze ook gewoon door.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef Windhapper het volgende:
Best vaak bij deze sport dat er voor mij onbekende redenen gefloten wordt en de bal naar de andere kant gaat zonder fout, commentator lijkt het ook niet te weten.
Dit gun ik het publiek nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef TAmaru het volgende:
Frankrijk gaat de hele wedstrijd achter staan en dan toch winnen in de laatste seconde, let maar op
Viespeuken zijn het
Nou dat gekreun tijdens met Engelse termen doordrenkte interviews over quasi-diepgaande onderwerpen zijn behoorlijk tenenkrommend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat is er met die van chefs special dan
Dat kan niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:54 schreef butz0rs het volgende:
gewoon 3 minuten die bal overspelen en tijdrekken
Peuken zijn altijd vies.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef TAmaru het volgende:
Frankrijk gaat de hele wedstrijd achter staan en dan toch winnen in de laatste seconde, let maar op
Viespeuken zijn het
Tweepunterquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:53 schreef TAmaru het volgende:
Viespeuken zijn het
Erg lastig met een schotklok van 12 secondenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:54 schreef butz0rs het volgende:
gewoon 3 minuten die bal overspelen en tijdrekken
Dagjesmensgenot.quote:
Hebben wij wel eerst de bal!quote:
Datquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Leuke wedstrijd, maar toch zie ik ons liever dik winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |