SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Die gaat voor een nieuw WR, ja.quote:
Ik vind een keukentrapje al spannend.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef TAmaru het volgende:
zo van de zijkant zie je pas echt hoe tyfushoog 6 meter 10 is
Dan heb je de tv-stream, dus alsnog de verkeerdequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik keek zelf ook gewoon op de stream, daardoor wist ik juist ook dat ze de helft misten.
plafond in een woning is meestal 3 mterquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:53 schreef TAmaru het volgende:
zo van de zijkant zie je pas echt hoe tyfushoog 6 meter 10 is
Lees mijn reactie nog eens, dan zou je zien dat ik juist de altijd live stream kijk hequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb je de tv-stream, dus alsnog de verkeerde
2m60 / 2m40quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:54 schreef wdn het volgende:
[..]
plafond in een woning is meestal 3 mter
Daar denkt Fok! anders overquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
I really don't care what you medaille is!
Loodgieter nodig?quote:
Horrorhaarlijn*quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
Zorgwekkende haarlijn zou Koffieplanter zeggen
Dunglish Genotquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:56 schreef Em31 het volgende:
Is toch mooi, gewoon ratelen alsof je de taal perfect beheerst. Mooi dat zelfvertrouwen.
Verder niet te volgen ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:56 schreef Em31 het volgende:
Is toch mooi, gewoon ratelen alsof je de taal perfect beheerst. Mooi dat zelfvertrouwen.
Ohjaquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog eens, dan zou je zien dat ik juist de altijd live stream kijk he
Ze kan het ook gewoon in het Engels doen, dus vind het eigenlijk wel mooi dat ze het gewoon in het Nederlands doet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:56 schreef Em31 het volgende:
Ja. Vind ik ook wel mooi van Omalla.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze kan het ook gewoon in het Engels doen, dus vind het eigenlijk wel mooi dat ze het gewoon in het Nederlands doet.
komt van Jos afquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze kan het ook gewoon in het Engels doen, dus vind het eigenlijk wel mooi dat ze het gewoon in het Nederlands doet.
of dit moeten ondertitelenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Falco het volgende:
Je zou hier maar een samenvatting van moeten maken. Tsjonge.
Bubka?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Duplantis is de Jan Zelezny van polsstok. Geweldig.
tot zover mijn samenvattingquote:overtrainen, marathon, marathon. marathon, wekenlang niets gedaan, mentaal een medaille, eerste en laatste rondje hetzelfde, niet zuur, bang maar geen zuur, mentaal onderdrukt, onder 28 uur, marathon zelfde afstand, hoe ga ik die afmaken, geen zuur, ALLEEN bang voor 5000, geen snelheid, maar wel snelheid, geen zelfvertrouwen, nu gaat het makkelijk worden op 10k, ik ben alleen bezig met de marathon.
Dit is gewoon voor de fun allemaalquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Het gaat haar duidelijk gewoon echt om de marathon, maar mooi hier even zilver gepakt.
Discussie tussen Femke en Sifan....quote:
Dione is wel gewend om niet te luisteren. Die draait gewoon haar standaard antwoorden afquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou wel eens een interview met Sifan door Dione de Graaf willen zien.
Zeker, al is zijn Nederlands opzich wel prima. Hij heeft misschien geen grote woordenschat en wat Amerikaans accent etc, maar opzich prima toch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook wel mooi van Omalla.
Bedankt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
tot zover mijn samenvatting
Terecht ook, de meest epische gouden medaille.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
Het gaat haar duidelijk gewoon echt om de marathon, maar mooi hier even zilver gepakt.
Ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand hier iets van verstaan?
Kipyegon altijd drama.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
tot zover mijn samenvatting
Drie medailles zou wel briljant zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
is zij pas 31quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer op google dan
Volgens mij juist Tsegay, en vind ze het zuur voor Kipyegon.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kipyegon altijd drama.
Ze verbaasde zichzelf. Ze was overtrained 3 weken terug en normaal duurt het langer om te herstellen. Verder weet ik het niet.
Waarbij het niet uitmaakt of ze het in het Engels of in het Nederlands doet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef Remco het volgende:
Sifan is ineens 10x zo spontaan als normaal maar nog steeds net zo slecht te verstaan.
Die bloemen had ik nog niet gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
In 2028 gaat ze voor de 100m sprint en de steeplechase, voor de variatie.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hassan moet commentator worden bij OS2028
Ze twijfelt aan zichzelf en dit helpt voor de 10kmquote:
Jarig op "1 januari"...quote:
"Ja ik verzuurde niet, eerste en laatste rondje voelden gelijk"quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand hier iets van verstaan?
1e rondje voelde hetzelfde als het laatste rondje, dat is een goed tekenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kipyegon altijd drama.
Ze verbaasde zichzelf. Ze was overtrained 3 weken terug en normaal duurt het langer om te herstellen. Verder weet ik het niet.
Ze is ons gewoon aan het koloniseren, na nog 2 goud praten we straks allemaal zo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef Remco het volgende:
Sifan is ineens 10x zo spontaan als normaal maar nog steeds net zo slecht te verstaan.
Oh dat kan ook. Een van die vrouwen was iig altijd drama.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgens mij juist Tsegay, en vind ze het zuur voor Kipyegon.
ja lijkt echt 40+quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat was precies waarom ik haar opzocht
Jaah leuk hequote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef Em31 het volgende:
Geheel objectief vind ik gewoon beide een DQ
Maat van me werkt in een voedselverwerkingsfabriek. Daar is de helft van het personeelsbestand op 1 januari jarigquote:
Denk dat de nonnen uit Vught wel lol met haar zouden beleven.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:59 schreef Remco het volgende:
Een DQ voor Tsegay zou niet zoveel uitmakenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef Em31 het volgende:
Geheel objectief vind ik gewoon beide een DQ
zekerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef FvanS het volgende:
Jongens, die kip pakt duidelijk haar arm vast
Wel goed timen he. Minimaal twee minuten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen.
Aguante (Megadeth)?quote:
Ja ik kom het in de apotheek ook veel tegen. 1 juli is ook zo'n datum.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maat van me werkt in een voedselverwerkingsfabriek. Daar is de helft van het personeelsbestand op 1 januari jarig
Elektrischquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Wel goed timen he. Minimaal twee minuten.
Ze hechten gewoon niet zo veel waarde aan de precieze dagquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maat van me werkt in een voedselverwerkingsfabriek. Daar is de helft van het personeelsbestand op 1 januari jarig
Ja, die kip dacht natuurlijk het een keer andersom te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:02 schreef FvanS het volgende:
Jongens, die kip pakt duidelijk haar arm vast
in sommige landen is dat normaalquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werk bij een zorgverzekeraar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik kom het in de apotheek ook veel tegen. 1 juli is ook zo'n datum.
Echt trekken is het ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef Madhouse11 het volgende:
Ze trekt aan haar arm jongens, ze zien het gewoon niet bij de NOS
Paar keerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Heeft Sedoc ooit meegedaan aan de OS?
Had je een vak moeten leren genotquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik werk bij een zorgverzekeraar.
1 juli is beroemd.
Done deal.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen.
Stoerquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef kilon het volgende:
Met een zonnebril in de avond op het podium. Wat vinden we hiervan
Oh, je bent er zo 1quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik werk bij een zorgverzekeraar.
1 juli is beroemd.
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Heeft Sedoc ooit meegedaan aan de OS?
Zeer vlot montuurtjequote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef kilon het volgende:
Met een zonnebril in de avond op het podium. Wat vinden we hiervan
Diego?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:05 schreef hhh38 het volgende:
We moeten niet de Ulissi hebben
~Dr. Ir. Sedoc
krijg je al honger?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Jorinde heeft echt van die spekarmpjes
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef TAmaru het volgende:
wat is dat met die geboortedatum van 1 januari of 1 juli?
Niemand heeft zin in Stekelenburg, dus snap haar wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Iemand lijkt geen zin in een interview te hebben, aan het gezicht te zien
asielzoekers verzinnen hun geboortedatumquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef TAmaru het volgende:
Precies zo ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef TAmaru het volgende:
Daar heeft RRS wel werk aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Van Klinken legt mokergrote bolussen in de pot denk ik
Het licht brand maar er is niemand thuisquote:
Goeie timing van de oudersquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef TAmaru het volgende:
Dit is een mooie vrouwquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef kibo het volgende:
Als je toch weet dat t niks gaat worden schrijf dan tenminste een lekker wijf in
Ik zou haar per direct op het loservliegtuig zettenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef DeLuna het volgende:
Jorinde draagt de last van de hele natie op zich en Jeroen probeert alleen maar de positivo uit te hangen
met medaille een irritant dingquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Niemand heeft zin in Stekelenburg, dus snap haar wel.
Zeker als je ook nog met Stekelenburg moet spreken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef PirE het volgende:
Je mag toch boos / teleurgesteld zijn als het niet lukt.
113quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
nog een vraag en ik snij m'n polsen door
Sporza kijken als het niet om wielersport gaatquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Commentatoren van Sporza zijn gaan staan voor het Amerikaanse volkslied.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou haar per direct op het loservliegtuig zetten
En wederom een echte onvervalste Poepz0r kwaliteitspost.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
Je zal tussen die heupen van Jorinde liggen bohhhh. Stukje verwurging
Had geen zin om naar Sifan te luisteren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sporza kijken als het niet om wielersport gaat
Soooow 0.001 seconds maar je zag meteen dat t goed wasquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die Zweedse blonde is van Mondo?
Daar heeft ie niets aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom doet hij geen 6,20 of 6,10 als 6,25 niet lukt?
ok, goeie redenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had geen zin om naar Sifan te luisteren.
quote:
Sporza is prima als het om atletiek gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sporza kijken als het niet om wielersport gaat
6.10 heeft ie al gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom doet hij geen 6,20 of 6,10 als 6,25 niet lukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |