SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:06 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje succesvolle vastgoedondernemer en vastgoedcoach:
non-publieke fundingIk word enorm zenuwachtig van vastgoedcoaches die hun vennootschap Supreme Real Estate noemen. Past wel bij groene Bentleys met gouden velgen en zulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
non-publieke funding"Supreme Real Estate"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennen we dat ergens van of is het zo'n generieke naam dat het gewoon bekend klinkt?
3/4 met volle zekerheid gedekt en dan nog 10k te verhalen, dat komt echt wel goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef tnhb het volgende:
[..]
Let op, ondernemer gaat lening aan en emigreerd vervolgens naar Spanje, voelt niet als een sterke case als het misgaat.
Was er niet ook een probleemproject met een leliekweker?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:13 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik dacht werkelijk dat er in de glaswereld/kassen meer verdiend werd. Is dit een uitzondering?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:45 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje 40k, zal heeel rap vol lopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met investeringslink:Laat ze maar snel aflossen en veel succes in Spanje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
non-publieke fundingBachelor van de Johan Cruijff Universiteit. Het staat er echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steven heeft wel 100 filmpjes op YouTube staan voor real estate masterclassquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik word enorm zenuwachtig van vastgoedcoaches die hun vennootschap Supreme Real Estate noemen. Past wel bij groene Bentleys met gouden velgen en zulks.
Die man is echt te goed voor deze wereld. Laat hem graag aan jullie over.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:54 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Steven heeft wel 100 filmpjes op YouTube staan voor real estate masterclass
Ik zit in een project van een orchideeënkweker waar het een tijdje geleden wat minder mee ging en een half jaar alleen rente betaalden. Sinds mei betalen ze wel weer aflossing, nu nog 10 maanden en dan is die klaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Was er niet ook een probleemproject met een leliekweker?
Het enige project dat ik vandaag heb meegenomen, is de varenkwekerij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:37 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Ik zit in een project van een orchideeënkweker waar het een tijdje geleden wat minder mee ging en een half jaar alleen rente betaalden. Sinds mei betalen ze wel weer aflossing, nu nog 10 maanden en dan is die klaar.
Dat lag meer aan de naam van het opleidingsinstituut. Paar jaar geleden is de naam veranderd omdat Universiteit niet meer gebruikt mocht worden voor hbo opleidingenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:50 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Bachelor van de Johan Cruijff Universiteit. Het staat er echt.
Daar kan Steven niet veel aan doen. University was de naam van de school, maar het waren hbo opleidingen.quote:De drie Johan Cruyff Academies in Amsterdam, Groningen en Tilburg liepen met het besluit vooruit op wetswijziging in het hoger onderwijs, waarbij de naam ‘Universiteit’ wordt voorbehouden aan de, door de Nederlandse overheid erkende, traditionele universiteiten. Dankzij de naamwijziging blijft de wens van Johan Cruijff om sporters te helpen studeren voor de toekomst behouden.
Staat nu open.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:29 schreef KrekelJapie het volgende:
Nieuwe Ilyas SiG
https://investeren.sameni(...)m-wilhelminakade-285
Ja, zo te zien nog een klein beetje ruimte in schijf 2, verder helemaal vol.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:05 schreef zeeland6 het volgende:
was weer een ouderwetse snelle bij sig. secondenwerk.
https://www.funda.nl/deta(...)nakade-285/42322795/
Schijf 2 zit op 80% WOZ 1-1-23. Dat is te overzien qua risico.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:13 schreef Belegger9 het volgende:
[..]
Helaas gemist…. Schijf 2 sla ik over
Misschien even contact opnemen met Ilyas, misschien dat die nog te huur is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:24 schreef obligataire het volgende:
[..]
Schijf 2 zit op 80% WOZ 1-1-23. Dat is te overzien qua risico.
Geweldige locatie dit. Wat een onbetaalbaar uitzicht.
Ha ha dat is een beetje te duur voor mij. Vorig jaar lagen we met een schip daar vlakbij de brug en we keken onze ogen uit. Ook buitenlandse mensen in ons gezelschap vonden het heel indrukwekkend, die skyline. Rotterdam heeft toch wel wat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:06 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Misschien even contact opnemen met Ilyas, misschien dat die nog te huur is.
NewFunding?quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:35 schreef Vioolblok het volgende:
Zojuist een betaling van OPP zonder naam van het platform ontvangen.
Geen idee waar het vandaan komt. Ik zal niet de enige zijn. Kan iemand mij helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |