quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van de weinige goede Britse dingen
Erg mooi.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:15 schreef Columbiafan het volgende:
Dit worden echt de meest teleurstellende Spelen ooit voor Duitsland. Geen woorden voor.
Reeksen doen de modjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke onbenul heeft dit gereekst met schermen (geen sport)? Echt alles gaat mis. Danny, regel je zooi.
Blijven doneren.
Dat GB en Duitsland gelijkwaardig zouden zijn was wel verwacht maar het is vooral Nieuw-Zeeland dat een enorme sprong heeft gemaakt. Die verloren op het afgelopen WK nog ruim van Nederland.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jarenlang wereldkampioen, een wereldrecord rijden en dan toch niet naar de finale.
Classic TeamGB in de OS.
Geen idee wat hier fout ging ineens, nummertjes klopten gewoon, maar ik zie dat het weer in orde is.quote:
Altijd tegen onsquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat GB en Duitsland gelijkwaardig zouden zijn was wel verwacht maar het is vooral Nieuw-Zeeland dat een enorme sprong heeft gemaakt. Die verloren op het afgelopen WK nog ruim van Nederland.
Jij bent iets op het spoor!quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef TAmaru het volgende:
ik denk dat ze die baan een meter korter hebben gemaakt
WR staat nog veel scherperquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef TAmaru het volgende:
Geen Cavendish die je van de baan af smijt werkt ook mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef TAmaru het volgende:
En met een meter uitschuiven als net wij op de baan zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:27 schreef TAmaru het volgende:
16.8 is wel fantastisch, maar Glaetzer lag al een kilometer achter en z’n rondje niet bijzonder. Nu de vraag of dat een foutje was of dat hij niet veel harder kan.quote:
Maar ja, ga je nu al vol?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:33 schreef H.Vviv het volgende:
Hier moet Nederland wel ruim onder kunnen.
Dit is een verstandshuwelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:35 schreef Slobeend het volgende:
Zijn Hoogland en Lavreysen weer vriendjes?
Die hebben hier vierkante wielen gemonteerd.quote:
Weet Ellen dit ook?quote:
Dit kan niet meer misgaan Em!quote:
Daarna finalequote:Op maandag 5 augustus 2024 19:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe ziet het toernooischema eruit. Canada en dan? Waarom wordt er zo met krachten gesmeten in eerste ronde?
Omdat je niet tegenover een topland wil en het risico loopt in de ronde hierna eruit te liggen voor de medailles.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoe ziet het toernooischema eruit. Canada en dan? Waarom wordt er zo met krachten gesmeten in eerste ronde?
Snelste 2 naar finalequote:
Als ze vallen bij de start wellicht.quote:
Zoiets. Of ze moeten zodanig er ziek van zijn dat ze de finale hebben gemist dat de concentratie weg is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze vallen bij de start wellicht.
Is toch zo voorbij johquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
Waarom deze onzin wedstrijden? Zonde van de zendtijd.
Je hebt gelijk, ik stel me een beetje aan.quote:
Als het om tijd gaat boeit ke tegenstander niet tochquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat je niet tegenover een topland wil en het risico loopt in de ronde hierna eruit te liggen voor de medailles.
Die zaten toch jaren NL in de wegquote:
Toen was het nog wel met twee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zaten toch jaren NL in de weg
Fastest two WINNING teams gaan naar de finale, dus placement boeit wel degelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:51 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als het om tijd gaat boeit ke tegenstander niet toch
Moet je helemaal naar je tv lopen om te zappen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:53 schreef tong80 het volgende:
En we schakelen ff weg...........................
Bij Neeland?quote:
Heb ik stroop aan m'n reet ?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je helemaal naar je tv lopen om te zappen.
Ha ha ha.quote:
Daar zit het grote verschil ja, die snelheid neem je dan ook niet mee naar de 2e ronde.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:57 schreef Madhouse11 het volgende:
Bij de start verlies je al heel veel.
Jaquote:
Al enige tijd.quote:
Helaas welquote:
🤪quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Snel schrijf een brief naar de NOS!
Keirin niet denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Finucane gaat 3 keer goud pakken.
Niet echt toch? Wel naar verwachting met deze finale.quote:
Jij doet mee?quote:
Ja dat wel. Groot verschil wel. Nederland moet nog flink trainenquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet echt toch? Wel naar verwachting met deze finale.
Vooral de starter, 2 rondes daarna waren primaquote:Op maandag 5 augustus 2024 20:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel. Groot verschil wel. Nederland moet nog flink trainen
Ook wel sneu interview door zo te benaderen dat de anderen zo goed waren. Arme Kyra.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hanlul heeft de traan gevonden.
Han is nooit goed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Stelt Han eens een kritische vraag is het weer niet goed.
Ik geloof ook niet dat Bert Maalderink dit zo had gedaan. En die kan echt wel kritische vragen stellen, maar dan zonder een lul te zijn.quote:
Mensen vergeten snel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat Bert Maalderink dit zo had gedaan. En die kan echt wel kritische vragen stellen, maar dan zonder een lul te zijn.
Ja precies vooral als zij al zo kapot aan het gaan is. Opzich geen onterechte vragen maar direct afgestapt lijkt het me dan niet het moment.quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook wel sneu interview door zo te benaderen dat de anderen zo goed waren. Arme Kyra.
Is dit dat probleem waarom wij soms een baanwielrenner op de weg laten meerijden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:50 schreef Felagund het volgende:
Altijd tegen Robbe Ghys:
https://sporza.be/nl/2024(...)droom~1722873147009/
Ja, volgens mij wel, heeft met het maximaal aantal deelnemers te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is dit dat probleem waarom wij soms een baanwielrenner op de weg laten meerijden?
Pistier klinkt wel leuker dan baanwielrennerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is dit dat probleem waarom wij soms een baanwielrenner op de weg laten meerijden?
Nu wordt ie in ieder geval niet geflikt door d’n Ollanders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 10:50 schreef Felagund het volgende:
Altijd tegen Robbe Ghys:
https://sporza.be/nl/2024(...)droom~1722873147009/
Was dat in Tokyo? Dat was echt genietenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu wordt ie in ieder geval niet geflikt door d’n Ollanders.
Ohja dat is die clownquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu wordt ie in ieder geval niet geflikt door d’n Ollanders.
WK vorig jaar volgens mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Was dat in Tokyo? Dat was echt genieten
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:54 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Was dat in Tokyo? Dat was echt genieten
https://www.wielerflits.n(...)door-die-hollanders/quote:
Essentie van wielrennenquote:Ze flikken ons door ons te kloppen in ons eigen spel, door hard te rijden op het juiste moment.
quote:“We toonden dat we erg snel zijn, dus we kunnen enkel tevreden zijn, maar op een WK telt maar een plaats. Dan word ik nog liever vierde dan naast de Nederlanders te gaan staan op het podium”, aldus Ghys.
quote:
Dat geldt ook voor wielrenners buiten de baan meestal wel.. (en sowieso voor verk sporters in het algemeen)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:15 schreef TAmaru het volgende:
baanwielrenners zijn meestal vrij nare mannetjes volgens mij
het zijn eigenlijk geen echte fietsers, maar meer een soort bodybuilders op de fiets
verschilt wel echt per sport denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor wielrenners buiten de baan meestal wel.. (en sowieso voor verk sporters in het algemeen)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
verschilt wel echt per sport denk ik
voetballers zijn of heel dom of heel vervelend of allebei
wielrenners zijn soms juist heel rustig, intelligent en aardig, maar ook niet altijd. vooral de rappe mannen zijn vaak nare mannetjes.
Hoe weet je dat ze achterlopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef Koffieplanter het volgende:
We zijn behoudens een achterlopend HBO dus nergens live?
Streamingdiensten lopen altijd achter op de televisie. Bovendien heb ik de tijd op de 3 kilometer van Ierland al in handen.quote:
Hoe zou je Pogacar typeren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
verschilt wel echt per sport denk ik
voetballers zijn of heel dom of heel vervelend of allebei
wielrenners zijn soms juist heel rustig, intelligent en aardig, maar ook niet altijd. vooral de rappe mannen zijn vaak nare mannetjes.
Froome lijkt me een rustig en aardig iemand. Nibali wel een eikel denk ik. Valverde is volgens mij ook een prima kerel. Contador nu ook wel. Maar vooral Lance en Landis komen ook wel uit een andere generatie. Daar waren sporters veel harder tegen elkaar. Nu is het vooral heel gezellig en zijn ze heel normaal en benaderbaar. Soms is dat ook wel nep, maar er is wel meer openheid en sportiviteit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
Lance, Landis, Ricco, Froome, Contador, Nibali, Valverde zijn het eens met je.
Grappig, open, vriendelijk, collegiaal, intelligent, rustigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hoe zou je Pogacar typeren?
@:Rellende_Rotscholier
Maar de meeste jongeren waar ik mij nog net aan onder beschouw zijn in real toch wel lief tegen elkaar? Dus misschien is het wel een generatiedingetje. Al ben ik op FOK! ook een debiel eigenlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Froome lijkt me een rustig en aardig iemand. Nibali wel een eikel denk ik. Valverde is volgens mij ook een prima kerel. Contador nu ook wel. Maar vooral Lance en Landis komen ook wel uit een andere generatie. Daar waren sporters veel harder tegen elkaar. Nu is het vooral heel gezellig en zijn ze heel normaal en benaderbaar. Soms is dat ook wel nep, maar er is wel meer openheid en sportiviteit.
Oh oké, geen rappe man dus, volgens jouw eigen eerder aangedragen uiteenzetting?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Grappig, open, vriendelijk, collegiaal, intelligent, rustig
nee, ik bedoel sprinters eigenlijk met rappe mannen. sorry, dat was misschien niet duidelijk. types Cavendish, Philipsen, etc. die zijn qua karakter vrij vergelijkbaar met baanwielrenners (en inderdaad hebben ze soms ook op de baan gereden)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Oh oké, geen rappe man dus, volgens jouw eigen eerder aangedragen uiteenzetting?
Hebben wij helemaal geen team of haalt ons team de kwalificatie-eisen gewoon niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:52 schreef Szura het volgende:
Matig dat wij hier geen teams voor kunnen opzetten
Britten gaan hier straks/morgen nog bijna 4 seconden onderquote:
Jammer dat de na Tour of Hellas esthetisch mooiste ronde van de kalender zo ondersneeuwt door de Spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als tussendoortje:
Slotklim in de Ronde van Noorwegen nu.
Geen spoilers gaarnequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als tussendoortje:
Slotklim in de Ronde van Noorwegen nu.
Tigvoudig wereldkampioen en olympisch kampioen Hoogland, die kent u nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:00 schreef wimderon het volgende:
Als je de NOS de hele dag al hoort lijkt het alsof Lavreysen de teamsprint in zijn eentje rijdt.
Jeffrey Hoogland, die kent u niet. Roy van den Berg al helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:00 schreef wimderon het volgende:
Als je de NOS de hele dag al hoort lijkt het alsof Lavreysen de teamsprint in zijn eentje rijdt.
Ik kan niet wachten op het interview straks waar ze aan de andere twee vragen hoe goed Harry (want ze mogen tutoyeren) wel niet was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:00 schreef wimderon het volgende:
Ik wou al zeggen, gelukkig voor ons de sprinters niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De Factor staat op de duuronderdelen wel redelijk op punt bij Australië. Nu de sprinters nog.
Er ligt wel veel ruimte voor verbetering bij de sprinters. Verwacht ze een stuk sneller dan gisteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, gelukkig voor ons de sprinters niet.
De NOS is vooral met verhalen en het creëren van helden. De anderen zijn dan slechts bijfiguren in het verhaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het interview straks waar ze aan de andere twee vragen hoe goed Harry (want ze mogen tutoyeren) wel niet was.
Geen vlaggetje op dit onderdeel. Ik verwacht ze pas over drie kwartier plus minus.quote:
Ja, ze gaan nu drie kwartier terugblikken zeiden ze zojuistquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen vlaggetje op dit onderdeel. Ik verwacht ze pas over drie kwartier plus minus.
Teamsprinters is pas over 50 minuten toch? Ze zullen pas net daarvoor inschakelen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu drie kwartier terugblikken zeiden ze zojuist
Ja maar 45 minuten terugblikken is echt belachelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Terecht van de NOS, teamachtervolging is het meest suffe onderdeel van de baan.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Terecht van de NOS, teamachtervolging is het meest suffe onderdeel van de baan.
Ik heb nog geen duiken op de NOS gezien, dus ik ben er erg blij mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar 45 minuten terugblikken is echt belachelijk
Het is wel een mooi onderdeel, maar de kwalificatie is natuurlijk niet extreem interessant.quote:
Vooral de 40.000 herkansingsrondes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:19 schreef VoMy het volgende:
De altijd nutteloze kwartfinales/knock-outfases bij de baansprints die altijd met de plaatsing mee verlopen.
Een half uur geleden nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog geen duiken op de NOS gezien, dus ik ben er erg blij mee.
Geen WR hier nog voor de snelheid van de servers, maar voorlopig lijken ze het in gang te houden.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu drie kwartier terugblikken zeiden ze zojuist
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |