Mag ik opmerken dat mijn verplaatsing bedoeld was als Ressen, en niet Bemmel? Ik kon niet vooraf weten dat aan de andere kant van het bord Bemmel stond.quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:44 schreef Dagoduck het volgende:
De FOK!StokWiki is weer bijgewerkt. @:Light
Hiermee zitten we dit jaar tot nu toe op 166 plaatsingen, bijna een jaarrecord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sally in SPL / FOK!STOK door Nederland #304 Vianen (Starflyer)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat mijn verplaatsing bedoeld was als Ressen, en niet Bemmel? Ik kon niet vooraf weten dat aan de andere kant van het bord Bemmel stond.
195. 11-09-2024 Bemmel/Ressen Gelderland SallyDat mag je opmerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sally in SPL / FOK!STOK door Nederland #304 Vianen (Starflyer), maar hij lag aan twee plaatsen dus zo gaat ie de Wiki in. Ik had hem alfabetisch toegevoegd maar zie dat ik dat eerder ook niet heb aangehouden dus heb het omgedraaid. Heb ze nu toegevoegd in de volgorde van de foto's in de post(s).
Heb ook bij de verplaatsing van Spockjuh_ van 9 augustus, Herveld-N, Andelst toegevoegd terwijl daar geen foto van is geplaatst. Maar dat bord zit wel degelijk aan de andere kant. (Daarom graag altijd ook een foto van de achterkant!) Herveld-N had ie trouwens niet lang daarvoor al gelegen maar dat stond nog niet in de WikiIk zal voortaan de Wiki wat vaker proberen bij te houden maar het was een drukke festivalzomer.
![]()
![]()
En mooi toch twee plaatsen?! Misschien nog wel een mooi lijstje om te maken @Light, users met meeste dubbel-plaatsingen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nu ja, het draaide om Ressen, want daar had hij nog niet gelegen volgens de site van Lightquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat mag je opmerken, maar hij lag aan twee plaatsen dus zo gaat ie de Wiki in. Ik had hem alfabetisch toegevoegd maar zie dat ik dat eerder ook niet heb aangehouden dus heb het omgedraaid. Heb ze nu toegevoegd in de volgorde van de foto's in de post(s).
Heb ook bij de verplaatsing van Spockjuh_ van 9 augustus, Herveld-N, Andelst toegevoegd terwijl daar geen foto van is geplaatst. Maar dat bord zit wel degelijk aan de andere kant. (Daarom graag altijd ook een foto van de achterkant!) Herveld-N had ie trouwens niet lang daarvoor al gelegen maar dat stond nog niet in de WikiIk zal voortaan de Wiki wat vaker proberen bij te houden maar het was een drukke festivalzomer.
![]()
![]()
En mooi toch twee plaatsen?! Misschien nog wel een mooi lijstje om te maken @:Light, users met meeste dubbel-plaatsingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hien (Dodewaard)"quote:Op zondag 22 september 2024 11:33 schreef Puala het volgende:
Ik denk trouwens dat t een dubbele verplaatsing is? Ik zag net ineens Hien op t bordje staan![]()
Hien is een buurtschap in de Nederlandse gemeente Neder-Betuwe, gelegen in de provincie Gelderland. Het ligt ten oosten van Dodewaard.
Buurtschappen telde ook mee toch?
koebaksestraat 37 stond dr op t bord naast mn autoquote:Op zondag 22 september 2024 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Hien (Dodewaard)"
Heb je een plaatsbepaling van Vianen voor me?
quote:Op zondag 22 september 2024 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Hien (Dodewaard)"
Heb je een plaatsbepaling van Vianen voor me?
51.7201919, 5.8531762 kreeg ik van Google Maps toen ik er was.quote:Op zondag 22 september 2024 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
koebaksestraat 37 stond dr op t bord naast mn auto
Op die pagina moet ik om toegang vragenquote:Op zondag 22 september 2024 12:12 schreef Puala het volgende:
Trouwens net even zitten spelen met een custom maps kaart voor de fokstok![]()
https://www.google.com/ma(...)VCF0Tlqk&usp=sharing
Als t goed is nu niet meerquote:Op zondag 22 september 2024 12:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Op die pagina moet ik om toegang vragen
Wat leukquote:Op zondag 22 september 2024 12:12 schreef Puala het volgende:
Ik heb 2007 verplaatsingen dr in staan waarvan 709 helaas niet nauwkeurig te plaatsen ivm ontbreken coordinaten
Dus die staan in een aparte kaart en daarvan klopt de pinpoint minder
Valt mee hoor, je gebruikt een spreadsheet als bron. Dus het was vooral kopieren/plakken van de wikiquote:Op zondag 22 september 2024 13:27 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
En wat een hoop werk pfffffffff
nou, maar tochquote:Op zondag 22 september 2024 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Valt mee hoor, je gebruikt een spreadsheet als bron. Dus het was vooral kopieren/plakken van de wiki
Veel gewijzigde coordinaten ook.quote:Op vrijdag 20 september 2024 07:44 schreef Dagoduck het volgende:
De FOK!StokWiki is weer bijgewerkt. @:Light
Klopt, veel coördinaten waren op het midden van de weg i.p.v. het specifieke bord. En sommige coördinaten waren gewoon tientallen meters verwijderd van de locaties.quote:
Alle-fucking-machtig. Mooi gedaan.quote:Op zondag 22 september 2024 12:12 schreef Puala het volgende:
Ik heb 2007 verplaatsingen dr in staan waarvan 709 helaas niet nauwkeurig te plaatsen ivm ontbreken coordinaten
Dus die staan in een aparte kaart en daarvan klopt de pinpoint minder
Als daar een lijstje van te maken is of de wiki te updaten wil ik wel opnieuw de lijst inlezen. Of iemand rechten geven op de google spreadsheet wat ik als bron gebruik.quote:Op maandag 23 september 2024 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
Er staan ook nog wel linkjes naar Google Maps in oude topics dus nog iets meer exacte locaties moet wel lukken.
Heb nu/komende tijd wat andere dingen te doen maar ik zal het laten weten als ik ermee klaar ben.quote:Op maandag 23 september 2024 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Als daar een lijstje van te maken is of de wiki te updaten wil ik wel opnieuw de lijst inlezen. Of iemand rechten geven op de google spreadsheet wat ik als bron gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |