schoon en stam gooien ook hun toekomstige samenwerking weg zo lijktquote:
En anders over vier jaar maar weer!quote:
6 zelfs tochquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:46 schreef DeeBee het volgende:
5 punten op rij, ik heb dit nog nooit gezien
Had dan de hele tweede set gekeken, toen deed NL hetquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:46 schreef DeeBee het volgende:
5 punten op rij, ik heb dit nog nooit gezien
Moet nog slaven af en toe hequote:Op maandag 5 augustus 2024 13:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Had dan de hele tweede set gekeken, toen deed NL het
6-5 achterquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:51 schreef vul_maar_in het volgende:
setstand?
edit: derde set bedoel ik heh. niet 1-1
Lekker nietszeggend commentaar altijdquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:54 schreef kilon het volgende:
"Een ace zou Nederland helpen"
Een punt in het algemeen zou Nederland helpen
Het zou eens niet.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:56 schreef DeeBee het volgende:
Corrupte scheids laat nu wel VAR na het punt toe
quote:
Kan snel gaanquote:
Nee, het heeft meer met onze tere Nederlandse hartjes te maken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:57 schreef vul_maar_in het volgende:
hebben al die scheidsrechters in alle takken van sport nou zo een hekel aan ons of wat?
Stop hiermeequote:Op maandag 5 augustus 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig hebben we nog een duo dat wel levert.
Dat duo heeft de wereldkampioen naar huis gestuurd, derhalve geleverd.quote:
Het stond gewoon 18-14 in de tweedequote:Op maandag 5 augustus 2024 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Dat voelde je wel aankomen na de eerste set.
Daar heb je de zet zwaar weggegeven jaquote:
Die winnen geen PLAK hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hup Alvarez/Moreno dan maar.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Chokeland strikes again, je zou eens een voorsprong afmaken
Dat lijkt mij ook nietquote:
Maar nog steeds niet denderend. Het duo met de grootste kansen zit er nog in.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook nietStam/Schoon hadden wel stukje meer kans
Paardspringen kwali is net begonnen... en bootje zeilenquote:
Ik had het geluid uitstaan omdat ik in een vergadering zat, maar ging het er zo heftig aan toe ja?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef matspontius het volgende:
Wat eem domme nederlaag. Waarom geen challenge bij 18-15 2e set? En die Stam gaat dan lopen schelden tegen haar teamgenoot - het lag toch echt aan haarzelf - doos!!
En daarom gaven ze het weg. Het was geen team meer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef matspontius het volgende:
Wat eem domme nederlaag. Waarom geen challenge bij 18-15 2e set? En die Stam gaat dan lopen schelden tegen haar teamgenoot - het lag toch echt aan haarzelf - doos!!
Dat was het stomste. Je zat nog in de wedstrijd, dan ga je nog niet elkaar afvallen. Daardoor verlies je.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:21 schreef matspontius het volgende:
Skill issue.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:41 schreef matspontius het volgende:
Daarnaast gaven ze het ook weg vanwege het niet challengen. Daarmee neem je sowieso even rust. Waarom deden ze dat niet, het was nog maar de vraag naar wie het punt zou gaan. Ik snap hier echt helemaal niets van
Omdat ze te laat waren volgens de scheidsrechter, ze had de rally echt moeten stoppen ipv alleen maar wat gebaren en dan alsnog doorspelenquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:42 schreef franklop het volgende:
Dacht dat de challenge niet werd toegewezen?
Omdat ze te laat waren. Ondanks dat het voor de spanjolen blijkbaar niet uitmaakte in zet 3.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:42 schreef franklop het volgende:
Dacht dat de challenge niet werd toegewezen?
Je moet een punt weggeven om een challenge te doen ja?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ze te laat waren volgens de scheidsrechter, ze had de rally echt moeten stoppen ipv alleen maar wat gebaren en dan alsnog doorspelen
Nee want als je zeker bent geef je geen punt weg. Dit is bij tennis overigens ook zo, dan moet je de rally meteen afbreken als je denkt dat de bal uit is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet een punt weggeven om een challenge te doen ja?
Hier klopt echt geen kut van idd. In de zaal speel je door want geen fluit is geen fout. Maar als je kan challengen wanneer moet je het dan doen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet een punt weggeven om een challenge te doen ja?
k dat klinkt wel logisch.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee want als je zeker bent geef je geen punt weg. Dit is bij tennis overigens ook zo, dan moet je de rally meteen afbreken als je denkt dat de bal uit is.
Volgens Schoon omdat zij 'm echt in zag en dan wil ze fair spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:47 schreef matspontius het volgende:
De challenge ging om bal in of uit in set 2 bij 18-15 voor. Die kun je altijd challengen. Deden ze echter niet. Waarom niet?
Hoe kan je zo nuchter zijn als Raisa Schoonquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:44 schreef Szura het volgende:
Interview: https://nos.nl/artikel/25(...)eg-in-achtste-finale
mentaal zwak en zulks.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend die frictie ja, net even teruggekeken. Benieuwd of dat nog wat betekent voor de toekomst....
Die Spaansen challengen ook iedere zucht en scheet. Dat heet professioneel. Op zo'n essentieel moment doe je dat sowieso om even weer de rust te pakken. Killersmentaliteit ontbreekt!quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens Schoon omdat zij 'm echt in zag en dan wil ze fair spelen.
Als ik Schoon was zou ik snel op zoek gaan naar een andere partner. Mits die er is uiteraard. Schoon is echt wereldklasse!!quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend die frictie ja, net even teruggekeken. Benieuwd of dat nog wat betekent voor de toekomst....
Het is verder gewoon een prima duo lijkt me, maar je moet niet zo in het openbaar gaan lopen foeteren.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als ik Schoon was zou ik snel op zoek gaan naar een andere partner. Mits die er is uiteraard. Schoon is echt wereldklasse!!
Zo zonde. Als je samen faalt heeft het geen zin om elkaar de schuld te geven. Dat is iets wat ik toch echt mis bij de NL teams. Zoek elkaar op, pep elkaar op en vind dat vuur. Maar dat doen we zelden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is verder gewoon een prima duo lijkt me, maar je moet niet zo in het openbaar gaan lopen foeteren.
https://www.facebook.com/(...)732&vanity=wimbledonquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens Schoon omdat zij 'm echt in zag en dan wil ze fair spelen.
Het is geen prima duo want Schoon is 1 zo niet 2 klassen beter. Blijkbaar heeft ze geen alternatiefquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is verder gewoon een prima duo lijkt me, maar je moet niet zo in het openbaar gaan lopen foeteren.
geef mij nog zo'n "dikkerdje" echt heel naar wat mensen zeggen over een van onze beste beach spelers.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het is geen prima duo want Schoon is 1 zo niet 2 klassen beter. Blijkbaar heeft ze geen alternatief
Raisa Schoon is een wereldklasse beachvolleyballer met heel veel inzicht. Zo "dik" is ze trouwens niet hoor. Ze is gewoon wat klein en met die strakke bikini's zie je natuurlijk ook alles 😁quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
geef mij nog zo'n "dikkerdje" echt heel naar wat mensen zeggen over een van onze beste beach spelers.
Ik zet het niet zonder reden tussen quotes :-)quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Raisa Schoon is een wereldklasse beachvolleyballer met heel veel inzicht. Zo "dik" is ze trouwens niet hoor. Ze is gewoon wat klein en met die strakke bikini's zie je natuurlijk ook alles 😁
We zijn niet kansLOOS...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oke, dit heb ik dus totaal niet gevolgd.
Maken WE kans?
WE hebben tot nu toe goede vorm laten zien, de Duitsers heb ik niet echt gevolgd. Staan blijkbaar derde op de wereldranglijst dus wordt pittigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken WE kans?
Duitsers hebben nauwelijks strand dus lijkt me wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken WE kans?
Kansloze 2-0 is een sjookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken WE kans?
De oven in?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We zijn niet kansLOOS...
Maar of het choken of shinen wordt blijft een verassing.
Dit deel van het brekket is idd erg zwaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Dit had eigenlijk een finale kunnen zijn, of een strijd voor brons
Mwah aan de andere kant zitten die Qatarezen en de Zweden, dat is ook vrij pittigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dit deel van het brekket is idd erg zwaar
Als we winnen is het wel een enorme fluke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maken WE kans?
Ik haak wel af als het mis dreigt te gaan, oke?quote:
En dan hiervoor de wereldkampioenen. En mocht je winnen dan waarschijnlijk de Noren...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Dit had eigenlijk een finale kunnen zijn, of een strijd voor brons
Duitsers, onderlinge stand is 4-1quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is hier op basis van de historie favoriet?
Ach.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Duitsers, onderlinge stand is 4-1
Ik heb me inmiddels toch al behoorlijk vaak opgeofferd voor het Grotere Goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jinxin' Jane is at it again folks!
HBO loopt nu ook meer achter op de tv dan dat bij het begin van de Spelen het geval was heb ik het gevoel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:03 schreef vul_maar_in het volgende:
loop ik zo achter of is dit weer een act.
Een Serviër en een Portugees, die gunnen ons natuurlijk nietsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Scheids hebben we alweer tegen
Mozart?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
Het klinkt alsof de commentator steeds een bekende Oostenrijker noemt
Over vier jaar wil ik ook gewoon dat ze voor goud gaan hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Dan maar voor het Brons in de herkansing.
Ik ging ook maar eens kijken hoe die echt heet inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
Bernard Kohl?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een Nederlander/NLse ploeg een wedstrijd om 3/4 zien winnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Dan maar voor het Brons in de herkansing.
Ligt het aan mij of gebeurt dit echt elke OS bij het beachvolleybal. Altijd al snel tegen topfavorieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan hiervoor de wereldkampioenen. En mocht je winnen dan waarschijnlijk de Noren...
nederland brazilie wkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een Nederlander/NLse ploeg een wedstrijd om 3/4 zien winnen.
Ik wacht nu op users die het tegendeel gaan aantonen
En bij verlies komt die wedstrijd er ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een Nederlander/NLse ploeg een wedstrijd om 3/4 zien winnen.
Rauter?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
Laatste keer op de Spelen was Van Dijke om brons in het judo, daarvoor beachvolleybal Brouwer/Meeuwsen in 2016quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat dachten we bij Stam/Schoon ookquote:
Huh?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
nadat ze gruwelijk gechoked hadden voor de finale toch.
Ik? Ik ben al weg hoor. Ik zit Servie - Australie basketbal te kijken. Boeit me geen zak, maar wel veiliger.quote:
Het ziet eruit als een 80/20 match tot nu toe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:14 schreef Szura het volgende:
Dit was vooraf al een 50/50 match, hopelijk kunnen ze het bijtrekken in de tweede set
Echter spelen we niet tegen Nederlanders of Spanjolen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dachten we bij Stam/Schoon ook
Dan kijk je niet goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een 80/20 match tot nu toe.
Goede matchupquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik? Ik ben al weg hoor. Ik zit Servie - Australie basketbal te kijken. Boeit me geen zak, maar wel veiliger.
dank frankquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:16 schreef franklop het volgende:
Ik kijk nu 2 punten mee, dat helpt wel
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of gebeurt dit echt elke OS bij het beachvolleybal. Altijd al snel tegen topfavorieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |