oefquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:05 schreef koffieleuk het volgende:
Meer de Iordache dan de Ponor genen wat betreft presteren in finales
Zoiets was het vgm ookquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Er staat me iets bij van dat dat er eentje was dat er dus 6 vielen, waaronder Simone Biles die alsnog brons won, en goud+zilver dan ging naar de 2 die niet vielen.
Ja, dat is voor de pirouettes juist de bedoeling, blote voeten met magnesium zijn dan gauw stroef om fijn door te draaien, vandaar dat sommigen voor zo'n klein sokje kiezen. Je ziet het op vloer ook soms.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:06 schreef TAmaru het volgende:
@:Moira waarom kiezen sommige turnsters voor een sok of tape en andere voor blote voeten? heb je met een sok aan niet veel minder grip op de balk?
Volgens mij vielen de nummer 4 en 5 ook niet, maar waren wel oefeningen met veel andere fouten waardoor Biles brons paktequote:Op maandag 5 augustus 2024 13:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Er staat me iets bij van dat dat er eentje was dat er dus 6 vielen, waaronder Simone Biles die alsnog brons won, en goud+zilver dan ging naar de 2 die niet vielen.
Ja zoiets inderdaad. Vielen er ook veel in ieder geval.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Ah ja kan ook, en Biles moeilijkheid dan groot genoeg verschil voor de andere non-vallersquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij vielen de nummer 4 en 5 ook niet, maar waren wel oefeningen met veel andere fouten waardoor Biles brons pakte
Had Sunisa eigenlijk een sokje aan? Was wel typisch zo'n "landt en glij uit" voorbeeld wat kan gebeuren met zo'n sokje aanquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:08 schreef koffieleuk het volgende:
Sokjes helpen vooral bij de pirouette geloof ik, lijkt me dat de eventuele gladheid dan een risico is wat ze nemen
Gister wel de mooiste van Céline gehoord: "En hier moet hij dan het toestel verlaten"quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:09 schreef franklop het volgende:
"We see her again on the floor" zeiden ze bij Eurosport bij de herhaling terwijl ze van de balk viel. Dat vond ik dan prima timing
quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:09 schreef franklop het volgende:
"We see her again on the floor" zeiden ze bij Eurosport bij de herhaling terwijl ze van de balk viel. Dat vond ik dan prima timing
en zou het dan geen extra risico zijn om te vallen/van de balk te glijden? maar dat nemen ze dan voor lief?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, dat is voor de pirouettes juist de bedoeling, blote voeten met magnesium zijn dan gauw stroef om fijn door te draaien, vandaar dat sommigen voor zo'n klein sokje kiezen. Je ziet het op vloer ook soms.
Leek haar moeder welquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:09 schreef BlauwePhlox het volgende:
Die make-up leert ze van haar coach denk ik.😅
Ja dat zijn dingen waar ze dan tot in den treure toe op hebben getraind om die afweging te maken, welk risico ze nemen en welke juist niet. Verschilt ook per turnster wat ze fijn vinden enzoquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
en zou het dan geen extra risico zijn om te vallen/van de balk te glijden? maar dat nemen ze dan voor lief?
blijft toch fascinerend dat zo'n balk zo lastig is dat zelfs de allerbesten ter wereld moeite hebben om erop te blijven staan
Is mogelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |