in de uitoefening niet, wel in de moeilijkheid.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:23 schreef Em31 het volgende:
Ik heb er totaal geen verstand van, is dit beter dan de Italiaanse?
Als je dat niet doet krijg je aftrekquote:
Ohquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Als je dat niet doet krijg je aftrekIs een verplichte requirement (element laag bij de balk)
Die Chinees pakte zelfs de balkquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:26 schreef TAmaru het volgende:
misschien toch veel aftrek voor die wobbles? ze viel er twee keer bijna af, Andrade
6.1 dus ze heeft 0.4 op D misgelopenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was uitgangsscore van Andrade in de Q?
Die had veel combinatiebonus met de sprongen en zo, dat ziet er idd wat minder indrukwekkend uitquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het geen wonderoefening, maar minder dan die Chinese was het niet.
Dat kost haar een medaille.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:27 schreef Moira het volgende:
[..]
6.1 dus ze heeft 0.4 op D misgelopen
Dat zeggen de Britten van de HBO nu ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Misschien te safe oefening gedaan wegens de andere scores.
Ik vraag me af of ze in beroep gaat (dat kan nu nog omdat ze de laatste was), het kost haar dan zilver want met die 0.4 D erbij had ze 14.333 gehadquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kost haar een medaille.
Ja in deze trainwreck van een balkfinale absoluutquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Even teruggekeken maar d'Amato verdiende het goud wel echt.
Ja dat is wel een mentaal dingetje hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:28 schreef BlauwePhlox het volgende:
Biles stormde zo ongeveer de zaal uit. Zag net al dat ze zo snel mogelijk weg wilde. Benieuwd of ze dit op de vloer in haar voordeel in kan zetten of juist niet.
Tot terugkijks/lees danquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:29 schreef koffieleuk het volgende:
Moet helaas de rest laten schieten, hopen op een brons voor Sabrina op vloer
Top twee daar mag duidelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |