Podium ligt wel open nu (iig voor 1/3e)quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Italië of China, maar je weet maar nooit
Ik denk dat ze het eerste bedoeltquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:57 schreef Moira het volgende:
Oh Denusia zegt net dat "hand on the beam can also be a whole mark off", maar is me alsnog niet duidelijk of dat dan -1.0 is voor een val of een cumulatie van -0.5 -0.3 -0.2
Twee finales starten en halverwege weggaanquote:
Ik kan niet eens normaal op die balk springen en blijven staan.quote:
volgens mij is het alleen een sokje aan d'r draai-voet en tape aan de anderequote:Op maandag 5 augustus 2024 12:59 schreef TAmaru het volgende:
ik kan daar niet tegen, van die korte sokjes
sowieso al niet, maar al helemaal niet bij het turnen
klopt denk ik!quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:00 schreef Moira het volgende:
[..]
volgens mij is het alleen een sokje aan d'r draai-voet en tape aan de andere
Bij ons zou het een flinke knal zijn terwijl het bij hun er zo licht uitzietquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal op die balk springen en blijven staan.
ik zou daar helemaal naar van worden, als je alle concurrenten de hele tijd een high-five moet geven of moet omhelzen. ik zou liever even in mijn bubbel kruipen.quote:
Is geen verplichting toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:02 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik zou daar helemaal naar van worden, als je alle concurrenten de hele tijd een high-five moet geven of moet omhelzen. ik zou liever even in mijn bubbel kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |