Nouja niet ‘meer’, nooit geweest. 1e reserve is ‘hopen’ dat iemand uitvalt en dat gebeurde nietquote:
Wat me opviel is dat Qui in team en meerkamp een medaillewaardige balk turnde, maar dus blijkbaar niet in kwalificaties 🙈quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:36 schreef koffieleuk het volgende:
Simone, Suni en Rebeca duidelijk favoriet hier. Zou graag een medaille voor Italië of Roemenië willen zien
Best wel verassend toch met 4-5 dubbelaars vandaag? Dat niemand zich dan afmeldt om misschien net die tiende meer te denken te kunnen pakken door 1 onderdeel te doen vandaag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Nouja niet ‘meer’, nooit geweest. 1e reserve is ‘hopen’ dat iemand uitvalt en dat gebeurde niet
Sporzaquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:42 schreef franklop het volgende:
Geen nl commentaar bij hbo is wel jammer
Ik denk dat dat argument niet vaak meer voor zal komen met maximaal 2 toestelfinales die iemand op een dag kan turnenquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Best wel verassend toch met 4-5 dubbelaars vandaag? Dat niemand zich dan afmeldt om misschien net die tiende meer te denken te kunnen pakken door 1 onderdeel te doen vandaag.
Ja dat gaat niet op het strand in Frankrijkquote:
Engels commentaar is prima met Denusia Francisquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet op het strand in Frankrijk
Daarom heb ik dus Ziggo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet op het strand in Frankrijk
Misschien leren de Chinezen dan ook eens in te zetten op longevity en mee te veranderen met de sport, vind het al heel wat dat ze er 20+ers tussen hebben zitten dit jaar. Hoewel die alsnog 12 lijken omdat hun hele lichamelijke ontwikkeling in hun jeugd al kapot is geturnd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:46 schreef koffieleuk het volgende:
Behalve de zilver op brug is deze Spelen voor de Chinese dames wel een deceptie
Ja das mooi! Lijkt mentaal nog wel wat verbetering nodigquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Misschien leren de Chinezen dan ook eens in te zetten op longevity en mee te veranderen met de sport, vind het al heel wat dat ze er 20+ers tussen hebben zitten dit jaar. Hoewel die alsnog 12 lijken omdat hun hele lichamelijke ontwikkeling in hun jeugd al kapot is geturnd.
Het toestel aanraken met kont/lijf op een moment dat dat niet zou moeten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat telt ook alweer als val op de balk? @:Moira
Dus dit was een val?quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Het toestel aanraken met kont/lijf op een moment dat dat niet zou moeten.
Ik had het echt net gemist en ook de herhaling gemistquote:
oeh ja nee handen misschien niet. maar denk alsnog wel 0.5 aftrekquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus dit was een val?Of handen niet?
Ja, dan tel ik hem niet als val. Dit wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:50 schreef Moira het volgende:
[..]
oeh ja nee handen misschien niet. maar denk alsnog wel 0.5 aftrek
Val is executie, daar kan niet tegen in beroep worden gegaan. D-score wel, dus het kan zijn dat ze het element waarop ze 'viel' niet volledig hebben meegeteld en zij vindt dat dat wel had gemoetenquote:Op maandag 5 augustus 2024 12:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Chinese in beroep, zal wel over de 'val' gaan
Gewoon het hele zaakje even naar binnen drukken voor de oefening.quote:Op maandag 5 augustus 2024 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Daarom doen de mannen dus geen balk.
Ja dit was haar laatste finale deze OS, wel stom om zo te eindigen als dat ook met een medaille had gekund!quote:
Italië of China, maar je weet maar nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |